Piłkarskie Mistrzostwa Świata: Korea-Japonia 2002

Z Dubbingpedia
Wersja z dnia 17:42, 11 lis 2020 autorstwa MinisterDubu (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "{{Gra |tytuł=Piłkarskie Mistrzostwa Świata: Korea-Japonia 2002 |plakat=Piłkarskie Mistrzostwa Świata Korea-Japonia 2002.jpg |tytuł oryginalny=ANSTOSS: Meister Edit...")
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do:nawigacja, szukaj
Tytuł Piłkarskie Mistrzostwa Świata: Korea-Japonia 2002
Tytuł oryginalny ANSTOSS: Meister Edition
Gatunek sportowa
Producent Ascaron Software
Wydawca Ascaron Software
Dystrybutor CD Projekt
Rok produkcji 2002
Premiera dubbingu 22 maja 2002
Platformy z dubbingiem PC

Piłkarskie Mistrzostwa Świata: Korea-Japonia 2002 (niem. ANSTOSS: Meister Edition) - komputerowa gra piłkarska stworzona przez studio Ascaron Software.

O grze

Piłkarskie Mistrzostwa Świata to wielkie wydarzenie sportowe dla kibiców piłki nożnej na całym świecie, które przyniosło wiele piłkarskich tytułów. Jednym z nich jest gra o charakterze zręcznościowym Piłkarskie Mistrzostwa Świata 2002: Japonia/Korea, będąca dość uniwersalną symulacją rozgrywek piłkarskich. Umożliwia rozegranie praktycznie każdego rodzaju meczu oraz uczestniczenia w wielu międzynarodowych imprezach. Mamy więc możliwość rozgrywania meczy towarzyskich, rozgrywek ligowych, pucharowych, Mistrzostw Europy, Pucharu UEFA, a także całego cyklu Mistrzostw Świata. Gracz ma możliwość prowadzenia jednej z 500 drużyn klubowych, pochodzących z 50 krajów. Dobra postawa w krajowej lidze umożliwia awans do europejskich pucharów.

Gracz sam decyduje czy będzie uczestniczył w grze jako aktywny piłkarz czy tylko jako obserwator. Wbudowany menadżer piłkarski pozwala na kupowanie i transfer zawodników oraz zarządzanie planem treningów. Natomiast edytor pozwala na modyfikację istniejących zespołów (loga, zawodnicy, nazwy itd.). Gra wyróżnia się zaawansowanymi opcjami ustawień początkowych meczu oraz czytelną grafiką 3D i łatwością obsługi. Istnieje możliwość zmiany każdego parametru rozgrywki - od pogody, przez porę dnia po nawierzchnię boiska.

Źródło: GRY-Online.pl

Wersja polska

W roli komentatora: Mateusz Borek