Battlefield 2042

Z Dubbingpedia
Wersja z dnia 13:48, 15 lis 2021 autorstwa MinisterDubu (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "{{Gra |tytuł=Battlefield 2042 |plakat=Battlefield 2142.jpg |gatunek=first-person shooter |producent=DICE |wydawca=Electronic Arts |dystrybutor=[[Electronic Arts Polska]...")
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do:nawigacja, szukaj
Tytuł Battlefield 2042
Gatunek first-person shooter
Producent DICE
Wydawca Electronic Arts
Dystrybutor Electronic Arts Polska
Rok produkcji 2021
Premiera dubbingu 19 listopada 2021
Platformy z dubbingiem PC, PS4, X1

Battlefield 2042 – gra komputerowa typu first-person shooter stworzona przez szwedzkie studio DICE na platformy Xbox Series X/S, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Microsoft Windows.

Premiera w Polsce: 19 listopada 2021; dystrybucja: Electronic Arts Polska.

O grze

Battlefield™ 2042 to pierwszoosobowa strzelanka będąca powrotem do wojny totalnej, z której słynie ta kultowa seria gier. Improwizuj i zwyciężaj w pogrążonym w chaosie świecie niedalekiej przyszłości. Skompletuj drużynę i przygotuj najnowocześniejszą broń do starć na dynamicznie zmieniających się, pełnych spektakularnych zniszczeń polach bitwy, na których naraz może walczyć 128 graczy.

Nowa generacja uwielbianych przez fanów trybów Podbój i Przełamanie na największych mapach w historii serii Battlefield, dla maksymalnie 128 graczy. Weź udział w intensywnych działaniach wojennych w trakcie wojny totalnej na mapach z dynamiczną pogodą i niesamowitymi wydarzeniami.

Olbrzymi, charakterystyczny dla serii Battlefield tryb gry powraca – tym razem dla 128 graczy na PC. Mapy zostały zaprojektowane z myślą o ogromnej skali, a akcja została podzielona na różnego rodzaju „skupiska”. Poza tym koncentruje się ona teraz na sektorach składających się z kilku flag, a nie na pojedynczych punktach kontrolnych.

W powracającym Przełamaniu dwa zespoły – atakujący i obrońcy – walczą o wielkie sektory. Ci pierwsi mają za zadanie zająć cel ostateczny. Każdy sektor został zaprojektowany tak, by pomieścić dużą liczbę graczy, pozwalając na podejmowanie bardziej strategicznych decyzji i dając więcej okazji do ataków z flanki. Do obszarów przejmowania można się zbliżyć z różnych stron i skorzystać z szerszego wachlarza działań taktycznych.

Opis dystrybutora

Wersja polska

Głosów użyczyli:

i inni