Miś Uszatek: Przygoda z liczeniem

Z Dubbingpedia
Wersja z dnia 10:34, 14 cze 2014 autorstwa MinisterDubu (dyskusja | edycje) (Utworzył nową stronę „'''Miś Uszatek: Przygoda z liczeniem''' - gra edukacyjna autorstwa Forever Entertainment S.A. z udziałem bohaterów znanej dobranocki. Premiera gry odbyła się 29 kw...”)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do:nawigacja, szukaj

Miś Uszatek: Przygoda z liczeniem - gra edukacyjna autorstwa Forever Entertainment S.A. z udziałem bohaterów znanej dobranocki. Premiera gry odbyła się 29 kwietnia [[2011] roku. Dystrybucja: Cd Projekt.

Fabuła

Miś Uszatek: Przygoda z liczeniem to gra edukacyjna opracowana z myślą o dzieciach w wieku od czterech do ośmiu lat. Najmłodsi użytkownicy komputerów osobistych stają przed okazją do uczestniczenia w przygodach popularnego misia z klapniętym uszkiem, znanego zarówno z dobraconek, jak i licznych książek dla dzieci. Za opracowanie gry odpowiada rodzime studio deweloperskie Forever Entertainment.

W opisywanej produkcji Miś Uszatek wraz ze swoim przyjacielem psem Kruczkiem wyrusza na poszukiwania pewnego skarbu, posługując się wskazówkami pozostawionymi przez Dziadka. Po drodze sympatyczni bohaterowie badają około trzydzieści niezwykle barwnych lokacji, a ponadto udzielają pomocy napotykanym postaciom, wśród których nie zabrakło pana Koziołka, cioci Chrum Chrum czy Prosiaka. Każdy dobry uczynek jest oczywiście przez grę nagradzany i zazwyczaj ma to postać podpowiedzi przybliżającej do rozwiązania głównej zagadki.

Właściwa rozgrywka, zgodnie z tym co może sugerować tytuł gry, nakierowana została w głównym mierze na rozwijanie u dzieci zdolności matematycznych. Odbywa się to poprzez rozwiązywanie licznych zadań, w których użytkownicy muszą wykonywać niezbyt skomplikowane obliczenia. Opisywana gra pomaga również w rozwijaniu spostrzegawczości i umiejętności czytania, trenowaniu pamięci oraz doskonaleniu koordynacji oko-ręka. Istotną cechą produktu jest możliwość dostosowania poziomu trudności do wieku dziecka. Gra przewiduje ponadto opcję uczestnictwa w zabawie rodzica, który dzięki wbudowanym opcjom jest w stanie nakierowywać dziecko na właściwy tok rozumowania.

Źródło: [1]

Wersja polska

Głosów użyczyli:

Reżyseria nagrań: Jacek Zdybel