Afterfall: inSanity: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
Linia 28: Linia 28:
* [[Andrzej Chudy]] –
* [[Andrzej Chudy]] –
** '''Szeregowy Grocki''',
** '''Szeregowy Grocki''',
** '''Przesłuchujący'''
** '''Przesłuchujący''',
* '''Strażnik'''
** '''Strażnik'''
* [[Artur Dziurman]] –
* [[Artur Dziurman]] –
** '''Strażnik''',
** '''Strażnik''',

Wersja z 20:41, 13 cze 2015

Afterfall: inSanity – gra komputerowa (survival horror z perspektywy trzeciej osoby) stworzona przez studio Nicolas Games Intoxicate, wydana 25 listopada 2011 roku przez CD Projekt.

Fabuła

Gra inspirowana takimi produkcjami jak Fallout czy Dead Space. W rok 2035 – kilkanaście lat po nuklearnej apokalipsie, która zakończyła III wojnę światową – niedobitki ludności zamieszkują wybudowane w Polsce schrony przeciwatomowe. W jednym z nich, nazywanym Chwała, zaczyna rozprzestrzeniać się tajemniczy wirus zamieniający ludzi w mutanty. Zadanie znalezienia lekarstwa spada na psychiatrę Alberta Tokaja, który w jego poszukiwaniu przemierzać będzie mroczne korytarze schronu i postapokaliptyczne zgliszcza.

Wersja polska

Reżyseria: Artur Kruczek
Udział wzięli: