Star Wars: Empire at War: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
(nowy artykuł)
 
Linia 12: Linia 12:
'''Udźwiękowienie''': [[Amadeusz Studio|AMADEUSZ STUDIO]]<br />
'''Udźwiękowienie''': [[Amadeusz Studio|AMADEUSZ STUDIO]]<br />
'''Wystąpili''':
'''Wystąpili''':
* [[Dorota Korbacz-Bochenek|Dorota Bochenek]] – '''Mon Mothma'''
* [[Krzysztof Bochenek]] – '''Imperator Palpatine'''
* [[Jacek Jasiński]] –
** '''Darth Vader''',
** '''Boba Fett''',
** '''Han Solo'''
* [[Alina Kamińska]] – '''Lektor w kampanii Rebeliantów'''
* [[Alina Kamińska]] – '''Lektor w kampanii Rebeliantów'''
* [[Piotr Piecha]] –
** '''C-3PO''',
** '''Wedge Antilles''',
** '''Imperialny kapitan'''
* [[Olaf Różański]] – '''Szturmowiec'''
* [[Maciej Słota]] –
* [[Maciej Słota]] –
** '''Tarkin'''
** '''Tarkin''',
** '''Imperialny oficer'''
** '''Imperialny oficer'''
i inni
i inni


[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]

Wersja z 15:19, 13 mar 2019

Star Wars: Empire at War – gra strategiczna stworzona przez Petroglyph. W Polsce wydana przez Licomp EMPiK Multimedia 24 lutego 2006 roku.

17 listopada 2006 został wydany oficjalny dodatek do gry pt. Forces of Corruption.

O grze

Początek wirtualnego scenariusza umieszczono dwa lata przed wydarzeniami z czwartego epizodu (A New HopeNowa Nadzieja) filmowej sagi George'a Lucasa, chociaż warstwa fabularna zahacza również o część trzecią (Revenge of the SithZemsta Sithów). Zatem osią akcji jest konflikt pomiędzy Imperium Galaktycznym i Sojuszem. W trakcie zabawy oglądamy więc mnóstwo charakterystycznych jednostek bojowych, czyli m.in. maszyny kroczące AT-AT i AT-ST, szturmowe statki klasy Acclamator, potężne Gwiezdne Niszczyciele, zwinne Snowspeedery oraz oczywiście regimenty piechoty. Autorzy zaimplementowali także nie pokazywane wcześniej w świecie elektronicznej rozrywki oddziały w postaci np. gąsienicowych pojazdów TIE Crawler (myśliwce TIE Fighter przerobione na czołgi).

Dostępne teatry działań militarnych obejmują zarówno powierzchnie rozmaitych ciał niebieskich (lodowa pustynia na Hoth, bezkresne stepy na Dantooine etc.), jak i rozległe przestrzenie międzyplanetarne (okolice księżyca Yavin 4 itp.). Rozgrywka składa się natomiast z dwóch sekcji: najpierw planujemy, a potem atakujemy. Naturalnie wszystko prezentowane jest w dopracowanym trójwymiarowym środowisku. Twórcy przygotowali rozbudowany tryb multiplayer, zawierający pojedynki i potyczki wieloosobowe. Ponadto, wzorem Warcraft III: Reign of Chaos, wprowadzono globalny internetowy ranking najlepszych dowódców.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=4572

Wersja polska

Udźwiękowienie: AMADEUSZ STUDIO
Wystąpili:

i inni