Detroit: Become Human: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
m
m
Linia 4: Linia 4:
|gatunek=przygodowa
|gatunek=przygodowa
|producent=Quantic Dream
|producent=Quantic Dream
|wydawca=Sony Interactive Entertainment (PS4)<br />Quantic Dream (PC)
|wydawca=Sony (PS4)<br />Quantic Dream (PC)
|dystrybutor=[[Sony Interactive Entertainment Polska|SIEP Polska]]
|dystrybutor=[[Sony Interactive Entertainment Polska|SIE Polska]]<br />Epic Games (PC)
|rok=2018
|rok=2018
|data premiery=25 maja 2018
|data premiery=25 maja 2018
|platformy=PlayStation 4, PC
|platformy={{TT|PS4|PlayStation 4}}, {{TT|PC|Komputer z systemem operacyjnym Windows}}
}}
}}
'''Detroit: Become Human''' – gra przygodowa przeznaczona na konsolę PlayStation 4, wyprodukowana przez Quantic Dream. Polska premiera odbyła się 25 maja [[2018]] roku. Wydawcą jest [[Sony Computer Entertainment Polska|Sony Interactive Entertainment Polska]].
'''Detroit: Become Human''' – gra przygodowa przeznaczona na konsolę PlayStation 4, wyprodukowana przez Quantic Dream. Polska premiera odbyła się 25 maja [[2018]] roku. Wydawcą jest [[Sony Computer Entertainment Polska|Sony Interactive Entertainment Polska]].

Wersja z 19:05, 19 paź 2019

Detroit: Become Human

Detroit - Become Human.jpg
Gatunek przygodowa
Producent Quantic Dream
Wydawca Sony (PS4)
Quantic Dream (PC)
Dystrybutor SIE Polska
Epic Games (PC)
Rok produkcji 2018
Premiera dubbingu 25 maja 2018
Platformy z dubbingiem PS4, PC

Detroit: Become Human – gra przygodowa przeznaczona na konsolę PlayStation 4, wyprodukowana przez Quantic Dream. Polska premiera odbyła się 25 maja 2018 roku. Wydawcą jest Sony Interactive Entertainment Polska.

Fabuła

Główną atrakcją Detroit: Become Human jest fabuła, opowiedziana z perspektywy trzech bohaterów-androidów. Akcja produkcji rozgrywa się w niedalekiej przyszłości na terenie tytułowego miasta Detroit. W uniwersum gry maszyny wyglądające i zachowujące się jak ludzie są powszechnie spotykane, co stwarza poważne problemy społeczne, jak wysokie bezrobocie czy zapotrzebowanie na nowe zasoby. Protagonistami są Kara i Markus, roboty wykorzystywane do pomocy w domu i zajmowania się jego mieszkańcami, oraz Connor, prototypowy android, używany przez policję w trakcie dochodzeń, przesłuchań oraz negocjacji. Poprzez ich przeplatające się wzajemnie historie gracz poznaje, co doprowadziło do pojawienia się maszyn, które zaczęły się buntować, uciekać od swoich właścicieli i odczuwać ludzkie emocje.

Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=29589

Wersja polska

Udźwiękowienie wersji polskiej: STUDIO PRL
Udział wzięli:

W pozostałych rolach:

i inni

Linki zewnętrzne