Disciples III: Odrodzenie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
m
Linia 1: Linia 1:
'''Disciples III: Odrodzenie''' (ang. ''Disciples III: Renaissance'') – Turowa strategia fantasy z elementami RPG, będąca kolejną odsłoną po [[Disciples II: Mroczne proroctwo]] stworzona przez .dat. W Polsce wydana przez [[Cdp.pl|CD Projekt]] 25 czerwca [[2010]] roku. Gra doczekała się dodatku pod tytułem: '''Hordy Nieumarłych''', premiera odbyła się 25 marca [[2011]] r.
{{Gra
|tytuł=Disciples III: Odrodzenie
|tytuł oryginalny=Disciples III: Renaissance
|plakat=Disciples III Odrodzenie.jpg
|gatunek=strategiczna, RTS, fantasy
|producent=.dat
|wydawca=Akella
|dystrybutor=[[CDP|CD Projekt]]
|rok=2009
|data premiery=25 czerwca [[2010]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Disciples III: Odrodzenie''' (ang. ''Disciples III: Renaissance'') – turowa strategia fantasy z elementami RPG, będąca kolejną odsłoną po ''[[Disciples II: Mroczne proroctwo]]'' stworzona przez .dat.
 
W Polsce wydana przez [[CDP|CD Projekt]] 25 czerwca [[2010]] roku. W 2011 roku gra doczekała się dodatku pt. ''[[Disciples III: Wskrzeszenie – Hordy Nieumarłych]]''.


== Opis ==
== Opis ==
Linia 151: Linia 164:
** '''Sukkub''',
** '''Sukkub''',
** '''Księżycowy Cień'''
** '''Księżycowy Cień'''
=== Wskrzeszenie – Hordy Nieumarłych ===
'''Głosów użyczyli''':
* [[Włodzimierz Bednarski]] – '''Lisz'''
* [[Andrzej Blumenfeld]] – '''Arcylisz'''
* [[Marek Bocianiak]] – '''Cesarz Ferre'''
* [[Jarosław Domin]] – '''Królowa-lisz'''
* [[Bożena Furczyk]] – '''Undiguillash'''
* [[Mikołaj Klimek]] – '''Ashgan'''
* [[Zbigniew Konopka]] – '''Nosferatu'''
* [[Jacek Lenartowicz]] – '''Templariusz'''
* [[Tomasz Marzecki]] – '''Narrator'''
* [[Mikołaj Müller]] – '''Lord ciemności'''
* [[Modest Ruciński]] – '''Lambert'''
* [[Ewa Serwa|Ewa Serwa-Galia]] – '''Zjawa'''
* [[Krzysztof Szczerbiński]] – '''Nekromanta'''
* [[Robert Tondera]] – '''Hashim'''
* [[Piotr Warszawski]] – '''Salaar'''
* [[Mirosław Wieprzewski]] – '''Zbir'''
* [[Janusz Wituch]] – '''Mizrael'''
* [[Mirosław Zbrojewicz]] – '''Śmierć'''
i inni
'''Studio nagraniowe''': Studio [[Start International Polska|START INTERNATIONAL]]<br />
'''Reżyser''': [[Paweł Galia]]<br />
'''Realizator dźwięku''': [[Jerzy Wierciński]]<br />
'''Kierownik produkcji''': [[Anna Krajewska]]


== Linki zewnętrzne ==
== Linki zewnętrzne ==

Wersja z 21:22, 25 lut 2020

Disciples III: Odrodzenie

Disciples III: Renaissance

Disciples III Odrodzenie.jpg
Gatunek strategiczna, RTS, fantasy
Producent .dat
Wydawca Akella
Dystrybutor CD Projekt
Rok produkcji 2009
Premiera dubbingu 25 czerwca 2010
Platformy z dubbingiem PC

Disciples III: Odrodzenie (ang. Disciples III: Renaissance) – turowa strategia fantasy z elementami RPG, będąca kolejną odsłoną po Disciples II: Mroczne proroctwo stworzona przez .dat.

W Polsce wydana przez CD Projekt 25 czerwca 2010 roku. W 2011 roku gra doczekała się dodatku pt. Disciples III: Wskrzeszenie – Hordy Nieumarłych.

Opis

Disciples III: Odrodzenie studia .dat to kontynuacja Disciples II: Dark Prophecy, tytułu bardzo wysoko ocenianego przez graczy. Cały czas mamy do czynienia ze strategią rozgrywaną w systemie turowym, jednak autorom udało się wprowadzić sporo zmian w stosunku do poprzednich części.

Historia zaczyna się od knowań anioła Izerela, który uważa, że Wszechmogącego zadowoli tylko całkowite oczyszczenie Nevendaaru z zepsucia. Dokonać ma tego niebiańska posłanniczka Inoel, która musi zebrać moc światła i uwolnić ją na ołtarzu w Świątyni Wniebowstąpienia, pozwalając oczyszczającemu płomieniowi strawić całe zło świata. Inoel zstępuje z niebios pod postacią spadającej gwiazdy. Widok świetlistego obiektu przecinającego łukiem horyzont nie umyka uwadze potęg rządzących Nevendaarem. Imperium, dotkliwie osłabione przegraną w ostatniej wojnie z elfami, chętnie wykorzysta każdą okazję do odrobienia strat. Zaczyna się wyścig między ludźmi a demonami o to, kto pierwszy dotrze do miejsca uderzenia gwiazdy.

Wybierać możemy spośród trzech głównych frakcji: Imperium, Legionu Potępionych oraz Przymierza Elfów. Znane z wcześniejszych tytułów Górskie Klany oraz Hordy Nieumarłych również występują w grze, jednak nie możemy własnoręcznie poprowadzić tych wojsk do boju. Każda z grywalnych stron otrzymała własną kampanię. Wszystkie trzy dostępne są od samego początku i oferują w miarę składną i samodzielną opowieść. Jednocześnie fabuła wszystkich jest ze sobą połączona, dlatego najlepszym wyjściem jest ukończenie kampanii w kolejności zaproponowanej przez twórców.

Główne założenia pozostały te same. W dalszym ciągu gracze wcielają się w rolę jednego z lordów toczących bezpardonową walkę o ustabilizowanie swych rządów w krainie Nevendaar. Ich zadaniem jest podróżowanie po rozległych krainach, zbieranie surowców, rozbudowywanie zamków (w tempie jednego elementu na dzień), oraz zdobywanie doświadczenia poprzez wygrywanie potyczek. Postać dowodząca armię została potraktowana w zupełnie nowy, zbliżony do RPG-owego, sposób. Mamy do czynienia z oknem ekwipunku, punktami statystyk itp. Każdy element pancerza, broń i używane przedmioty są odzwierciedlone na wizerunku bohatera. Po zdobyciu nowego doświadczenia możemy samodzielnie rozwijać poszczególne statystyki i umiejętności.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=7301

Wersja polska

Opracowanie wersji polskiej: START INTERNATIONAL POLSKA
Reżyseria: Maciej Kowalski
Głosów użyczyli:

Linki zewnętrzne