Colin McRae Rally 04: Różnice pomiędzy wersjami
Nie podano opisu zmian |
mNie podano opisu zmian |
||
(Nie pokazano 3 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Colin McRae Rally 04''' | {{Gra | ||
|tytuł=Colin McRae Rally 04 | |||
|plakat=Colin McRae Rally 04.jpg | |||
|gatunek=wyścigowa | |||
|producent=Codemasters Software | |||
|wydawca=Codemasters Software | |||
|dystrybutor=[[CDP|CD Projekt]] | |||
|rok=2004 | |||
|data premiery=22 kwietnia [[2004]] | |||
|platformy={{Platforma|PC}} | |||
}}'''Colin McRae Rally 04''' – gra wyścigowa autorstwa Codemasters Software. Wydana w Polsce 22 kwietnia [[2004]] r. przez wydawcę [[Cdp.pl|CD Projekt]]. | |||
==Opis== | ==Opis== | ||
Linia 5: | Linia 15: | ||
Nowy Colin wyposażony został w nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny, który na komputerze PC generuje niezwykle szczegółowy obraz w wysokiej rozdzielczości. W porównaniu z częścią poprzednią zarówno otoczenie jak i sam samochód są bardziej realistycznie odwzorowane (lepsze tekstury, nowe animacje, itp.). Widzimy na przykład jak pod wpływem wiatru porusza się trawa, jak promienie słońca odbijają się nie tylko od szyb i blachy samochodu, lecz również od elementów otocznia, czy też jak słońce oświetla trasę rajdu oraz jak drzewa i inne obiekty rzucają cienie. Poprawiona została praca kamer, zwłaszcza jeżeli chodzi o tryb powtórki, pojawiła się również nowa kamera, tzw. „widok ze zderzaka”. | Nowy Colin wyposażony został w nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny, który na komputerze PC generuje niezwykle szczegółowy obraz w wysokiej rozdzielczości. W porównaniu z częścią poprzednią zarówno otoczenie jak i sam samochód są bardziej realistycznie odwzorowane (lepsze tekstury, nowe animacje, itp.). Widzimy na przykład jak pod wpływem wiatru porusza się trawa, jak promienie słońca odbijają się nie tylko od szyb i blachy samochodu, lecz również od elementów otocznia, czy też jak słońce oświetla trasę rajdu oraz jak drzewa i inne obiekty rzucają cienie. Poprawiona została praca kamer, zwłaszcza jeżeli chodzi o tryb powtórki, pojawiła się również nowa kamera, tzw. „widok ze zderzaka”. | ||
<small>Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2619</small> | <small>Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2619</small> | ||
Linia 12: | Linia 23: | ||
'''Konwerter językowy''': [[Marcin Bojko]] <br /> | '''Konwerter językowy''': [[Marcin Bojko]] <br /> | ||
'''Odgłosy''': [[T-REX|Studio T-REX]] <br /> | '''Odgłosy''': [[T-REX|Studio T-REX]] <br /> | ||
'''Reżyseria''': Agnieszka Zwolińska <br /> | '''Reżyseria''': [[Agnieszka Zwolińska]] <br /> | ||
'''Głosy''': | '''Głosy''': | ||
* [[Jarosław Boberek]] | * [[Jarosław Boberek]] | ||
Linia 30: | Linia 41: | ||
* Mariusz Duda | * Mariusz Duda | ||
* Konrad Rawiński | * Konrad Rawiński | ||
== Linki zewnętrzne == | == Linki zewnętrzne == | ||
* {{Wikipedia}} | * {{Wikipedia}} | ||
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]] | [[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]] |
Aktualna wersja na dzień 21:05, 20 paź 2019
Tytuł | Colin McRae Rally 04 |
---|---|
Gatunek | wyścigowa |
Producent | Codemasters Software |
Wydawca | Codemasters Software |
Dystrybutor | CD Projekt |
Rok produkcji | 2004 |
Premiera dubbingu | 22 kwietnia 2004 |
Platformy z dubbingiem | PC |
Colin McRae Rally 04 – gra wyścigowa autorstwa Codemasters Software. Wydana w Polsce 22 kwietnia 2004 r. przez wydawcę CD Projekt.
Opis
Czwarta odsłona rajdowej serii z firmy Codemasters sygnowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy Colina McRae. Colin McRae Rally 04 jest najlepszą jak do tej pory częścią cyklu, starającą się jak najwierniej oddać realia rajdów samochodowych. Gracze mają do wyboru szereg trybów rozgrywki (m.in. mistrzostwa, pojedynczy rajd czy jazda po konkretnych odcinkach tras rajdowych) i to zarówno jednoosobowych jak i wieloosobowych, czego bardzo brakowało w części trzeciej. Do gry przeniesionych zostało ponad 20 autentycznych, licencjonowanych samochodów rajdowych z napędem na cztery (m.in. Citroen Xsara, Mitsubishi Evo 7 oraz Subaru Impreza) i dwa koła (Ford Puma czy Fiat Punto).
Nowy Colin wyposażony został w nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny, który na komputerze PC generuje niezwykle szczegółowy obraz w wysokiej rozdzielczości. W porównaniu z częścią poprzednią zarówno otoczenie jak i sam samochód są bardziej realistycznie odwzorowane (lepsze tekstury, nowe animacje, itp.). Widzimy na przykład jak pod wpływem wiatru porusza się trawa, jak promienie słońca odbijają się nie tylko od szyb i blachy samochodu, lecz również od elementów otocznia, czy też jak słońce oświetla trasę rajdu oraz jak drzewa i inne obiekty rzucają cienie. Poprawiona została praca kamer, zwłaszcza jeżeli chodzi o tryb powtórki, pojawiła się również nowa kamera, tzw. „widok ze zderzaka”.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2619
Wersja polska
Pryncypał wdrożeniowy: Paweł Składanowski
Naczelnik roboczy: Paweł Ziajka
Konwerter językowy: Marcin Bojko
Odgłosy: Studio T-REX
Reżyseria: Agnieszka Zwolińska
Głosy:
Plenipotent do spraw betatestów: Michał Cegiełka
Trzepacz worków: Cezary Noweta
Skryba DTP:
- Robert Dąbrowski
- Jarosław Wasilewski
- Agencja Mediowa deSignet – Przemysław Jeż
Nadszyszkownik produkcji: Michał Bakuliński
Marketing:
- Marcin Marzęcki
- Krzysztof Szulc
- Mariusz Duda
- Konrad Rawiński
Linki zewnętrzne
- Colin McRae Rally 04 w polskiej Wikipedii