Z: Steel Soldiers: Różnice pomiędzy wersjami
nowy artykuł |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Z: Steel Soldiers''' – strategia czasu rzeczywistego (RTS) autorstwa studia Bitmap Brothers. W Polsce wydana 28 sierpnia 2001 roku przez firmę [[Licomp Empirical Multimedia|Licomp EMPiK Multimedia]]. | {{Gra | ||
|tytuł=Z: Steel Soldiers | |||
|plakat=Z Steel Soldiers.jpg | |||
|gatunek=RTS | |||
|producent=Bitmap Brothers | |||
|wydawca=SCi Games | |||
|dystrybutor=[[Licomp EMPiK Multimedia]] | |||
|rok=2001 | |||
|data premiery=28 sierpnia 2001 | |||
|platformy={{Platforma|PC}} | |||
}}'''Z: Steel Soldiers''' – strategia czasu rzeczywistego (RTS) autorstwa studia Bitmap Brothers. W Polsce wydana 28 sierpnia 2001 roku przez firmę [[Licomp Empirical Multimedia|Licomp EMPiK Multimedia]]. | |||
== O grze == | == O grze == | ||
Pierwsza część gry „Z” była bardzo przyjemnym RTSem, wydanym w 1996 roku przez znaną wcześniej z produkcji na Commodore 64 firmę Bitmap Brothers. Po pięciu latach „Z” powraca, oczywiście z zupełnie nową, w pełni trójwymiarową szatą graficzną, jednak z zachowaniem oryginalnych rozwiązań odróżniających pierwowzór od setek konkurencyjnych gier w tej kategorii. Akcja, podobnie jak w poprzedniej części, toczy się w odległej przyszłości podczas konfliktu TransGlobal Industries i MegaCom Corporation. Walka rozgrywa się między dwoma rywalizującymi ze sobą klanami robotów. Ich zadaniem jest opanowanie, jak największej ilości terenów wroga. | Pierwsza część gry „Z” była bardzo przyjemnym RTSem, wydanym w 1996 roku przez znaną wcześniej z produkcji na Commodore 64 firmę Bitmap Brothers. Po pięciu latach „Z” powraca, oczywiście z zupełnie nową, w pełni trójwymiarową szatą graficzną, jednak z zachowaniem oryginalnych rozwiązań odróżniających pierwowzór od setek konkurencyjnych gier w tej kategorii. Akcja, podobnie jak w poprzedniej części, toczy się w odległej przyszłości podczas konfliktu TransGlobal Industries i MegaCom Corporation. Walka rozgrywa się między dwoma rywalizującymi ze sobą klanami robotów. Ich zadaniem jest opanowanie, jak największej ilości terenów wroga. |
Aktualna wersja na dzień 20:54, 21 paź 2019
Tytuł | Z: Steel Soldiers |
---|---|
Gatunek | RTS |
Producent | Bitmap Brothers |
Wydawca | SCi Games |
Dystrybutor | Licomp EMPiK Multimedia |
Rok produkcji | 2001 |
Premiera dubbingu | 28 sierpnia 2001 |
Platformy z dubbingiem | PC |
Z: Steel Soldiers – strategia czasu rzeczywistego (RTS) autorstwa studia Bitmap Brothers. W Polsce wydana 28 sierpnia 2001 roku przez firmę Licomp EMPiK Multimedia.
O grze
Pierwsza część gry „Z” była bardzo przyjemnym RTSem, wydanym w 1996 roku przez znaną wcześniej z produkcji na Commodore 64 firmę Bitmap Brothers. Po pięciu latach „Z” powraca, oczywiście z zupełnie nową, w pełni trójwymiarową szatą graficzną, jednak z zachowaniem oryginalnych rozwiązań odróżniających pierwowzór od setek konkurencyjnych gier w tej kategorii. Akcja, podobnie jak w poprzedniej części, toczy się w odległej przyszłości podczas konfliktu TransGlobal Industries i MegaCom Corporation. Walka rozgrywa się między dwoma rywalizującymi ze sobą klanami robotów. Ich zadaniem jest opanowanie, jak największej ilości terenów wroga.
Najważniejszą cechą wyróżniającą Z: Steel Soldiers jest brak zarządzania surowcami na zasadzie „żniwiarek” czy kopalni. W miejsce tego został wprowadzony podział mapy na terytoria, które po zdobyciu (na zasadzie CTF) przynoszą surowce, jak również umożliwiają budowę nowych rodzajów wojsk. Dzięki temu akcja jest bardzo dynamiczna i od samego początku wywiązuje się ostra walka o poszczególne terytoria. Dodatkową cechą gry jest możliwość zdobywania i przejmowania praktycznie wszystkich pojazdów i umocnień przeciwnika.
Źródło: https://www.gry-online.pl/gry/z-steel-soldiers/z6c12
Wersja polska
Nagrania: MUZYCZNE STUDIO PRODUKCYJNE SPOT
Wystąpili:
- Krzysztof Bochenek –
- Kapitan Zod
- Jednostki wojskowe
- Przemysław Strzałkowski – Porucznik Lassard
i inni