Onrush: Różnice pomiędzy wersjami
mNie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Onrush''' – zręcznościowa gra wyścigowa stworzona przez Codemasters Software. | {{Gra | ||
|tytuł=Onrush | |||
|plakat=Onrush.jpg | |||
|gatunek=wyścigowa | |||
|producent=Codemasters | |||
|wydawca=Codemasters | |||
|dystrybutor=[[Techland]] | |||
|rok=2018 | |||
|data premiery=5 czerwca [[2018]] | |||
|platformy={{Platforma|PC}}, {{Platforma|PS4}}, {{Platforma|X1}} | |||
}}'''Onrush''' – zręcznościowa gra wyścigowa stworzona przez Codemasters Software. | |||
Premiera gry w Polsce – 5 czerwca [[2018]] roku. Dystrybucja: [[Techland]]. | Premiera gry w Polsce – 5 czerwca [[2018]] roku. Dystrybucja: [[Techland]]. | ||
Linia 5: | Linia 15: | ||
Na tle innych reprezentantów gatunku OnRush wyróżnia się za sprawą elementów zaczerpniętych z tak zwanych „hero shooterów” (na czele z bestsellerowym Overwatchem). W trakcie zmagań naszym celem nie jest dotarcie do mety na pierwszym miejscu – zamiast tego o zwycięstwo walczymy w jednym z kilku typów zawodów, które rządzą się odmiennymi zasadami, a sukces zapewnia wyłącznie współpraca z innymi członkami zespołu. Oprócz dwóch sześcioosobowych drużyn na torze zawsze znajduje się dwunastu zawodników kontrolowanych przez sztuczną inteligencję; pomimo że ich zadaniem jest tworzenie zamieszania, ich obecność często można wykorzystać na własną korzyść, gdyż nie stanowią większego zagrożenia. W toku zabawy zasiadamy za sterami ośmiu klas pojazdów, zróżnicowanych pod kątem mocnych i słabych stron oraz specjalnych umiejętności (jak generowana po udanym skoku fala uderzeniowa, ognisty ślad raniący rywali czy pozostawianie za sobą blokad spowalniających oponentów). Mowa o motocyklach (Blade oraz Outlaw), samochodach przypominających Hot rody (Vortex i Charger), futurystycznych autach (Dynamo oraz Interceptor) czy wreszcie o prawdziwych zawodnikach wagi ciężkiej wśród wehikułów (czyli Titanach i Enforcerach). Należy dodać, że w każdym z nich Rush jest ładowany w inny sposób – na jednośladach zdobywamy go, wykonując triki, jadąc Chargerem otrzymujemy go w zamian za przejeżdżanie tuż obok konkurentów, z kolei zasiadając za sterami na przykład Titana, jego zapas uzupełniamy poprzez eliminację adwersarzy. | Na tle innych reprezentantów gatunku OnRush wyróżnia się za sprawą elementów zaczerpniętych z tak zwanych „hero shooterów” (na czele z bestsellerowym Overwatchem). W trakcie zmagań naszym celem nie jest dotarcie do mety na pierwszym miejscu – zamiast tego o zwycięstwo walczymy w jednym z kilku typów zawodów, które rządzą się odmiennymi zasadami, a sukces zapewnia wyłącznie współpraca z innymi członkami zespołu. Oprócz dwóch sześcioosobowych drużyn na torze zawsze znajduje się dwunastu zawodników kontrolowanych przez sztuczną inteligencję; pomimo że ich zadaniem jest tworzenie zamieszania, ich obecność często można wykorzystać na własną korzyść, gdyż nie stanowią większego zagrożenia. W toku zabawy zasiadamy za sterami ośmiu klas pojazdów, zróżnicowanych pod kątem mocnych i słabych stron oraz specjalnych umiejętności (jak generowana po udanym skoku fala uderzeniowa, ognisty ślad raniący rywali czy pozostawianie za sobą blokad spowalniających oponentów). Mowa o motocyklach (Blade oraz Outlaw), samochodach przypominających Hot rody (Vortex i Charger), futurystycznych autach (Dynamo oraz Interceptor) czy wreszcie o prawdziwych zawodnikach wagi ciężkiej wśród wehikułów (czyli Titanach i Enforcerach). Należy dodać, że w każdym z nich Rush jest ładowany w inny sposób – na jednośladach zdobywamy go, wykonując triki, jadąc Chargerem otrzymujemy go w zamian za przejeżdżanie tuż obok konkurentów, z kolei zasiadając za sterami na przykład Titana, jego zapas uzupełniamy poprzez eliminację adwersarzy. | ||
<small>Źródło: | <small>Źródło: [https://www.gry-online.pl/gry/onrush/z44f8b GRY On-Line.pl]</small> | ||
== Wersja polska == | == Wersja polska == | ||
'''Głosów użyczyli''': | '''Głosów użyczyli''': | ||
Linia 14: | Linia 24: | ||
* [[Magdalena Kropidłowska]] – '''Komentatorka w trybie zręcznościowym i w misjach kontrolnych''' | * [[Magdalena Kropidłowska]] – '''Komentatorka w trybie zręcznościowym i w misjach kontrolnych''' | ||
'''Nagrania wersji polskiej''': [[315studio]] – [[Magda Gaweł]] i [[Kamil Pałubniak]] | '''Nagrania wersji polskiej''': [[315studio]] – [[Magdalena Gaweł|Magda Gaweł]] i [[Kamil Pałubniak]] | ||
== Plansza == | |||
<gallery mode=nolines> | |||
Onrush - plansza.jpg | |||
</gallery> | |||
[[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]] | [[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]] |
Aktualna wersja na dzień 21:01, 10 paź 2021
Tytuł | Onrush |
---|---|
Gatunek | wyścigowa |
Producent | Codemasters |
Wydawca | Codemasters |
Dystrybutor | Techland |
Rok produkcji | 2018 |
Premiera dubbingu | 5 czerwca 2018 |
Platformy z dubbingiem | PC, PS4, X1 |
Onrush – zręcznościowa gra wyścigowa stworzona przez Codemasters Software.
Premiera gry w Polsce – 5 czerwca 2018 roku. Dystrybucja: Techland.
Opis gry
Na tle innych reprezentantów gatunku OnRush wyróżnia się za sprawą elementów zaczerpniętych z tak zwanych „hero shooterów” (na czele z bestsellerowym Overwatchem). W trakcie zmagań naszym celem nie jest dotarcie do mety na pierwszym miejscu – zamiast tego o zwycięstwo walczymy w jednym z kilku typów zawodów, które rządzą się odmiennymi zasadami, a sukces zapewnia wyłącznie współpraca z innymi członkami zespołu. Oprócz dwóch sześcioosobowych drużyn na torze zawsze znajduje się dwunastu zawodników kontrolowanych przez sztuczną inteligencję; pomimo że ich zadaniem jest tworzenie zamieszania, ich obecność często można wykorzystać na własną korzyść, gdyż nie stanowią większego zagrożenia. W toku zabawy zasiadamy za sterami ośmiu klas pojazdów, zróżnicowanych pod kątem mocnych i słabych stron oraz specjalnych umiejętności (jak generowana po udanym skoku fala uderzeniowa, ognisty ślad raniący rywali czy pozostawianie za sobą blokad spowalniających oponentów). Mowa o motocyklach (Blade oraz Outlaw), samochodach przypominających Hot rody (Vortex i Charger), futurystycznych autach (Dynamo oraz Interceptor) czy wreszcie o prawdziwych zawodnikach wagi ciężkiej wśród wehikułów (czyli Titanach i Enforcerach). Należy dodać, że w każdym z nich Rush jest ładowany w inny sposób – na jednośladach zdobywamy go, wykonując triki, jadąc Chargerem otrzymujemy go w zamian za przejeżdżanie tuż obok konkurentów, z kolei zasiadając za sterami na przykład Titana, jego zapas uzupełniamy poprzez eliminację adwersarzy.
Źródło: GRY On-Line.pl
Wersja polska
Głosów użyczyli:
- Michał Chmara – Marine
- Maciej Jabłoński – Gangster
- Michał Piotr Baran – Rapper
- Iwona Repetowska – DJ
- Magdalena Kropidłowska – Komentatorka w trybie zręcznościowym i w misjach kontrolnych
Nagrania wersji polskiej: 315studio – Magda Gaweł i Kamil Pałubniak