Detroit: Become Human: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
Navi (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 8: Linia 8:
|rok=2018
|rok=2018
|data premiery=25 maja 2018
|data premiery=25 maja 2018
|platformy={{TT|PS4}}, {{TT|PC}}
|platformy={{Platforma|PS4}}, {{Platforma|PC}}
}}
}}
'''Detroit: Become Human''' – gra przygodowa przeznaczona na konsolę PlayStation 4, wyprodukowana przez Quantic Dream. Polska premiera odbyła się 25 maja [[2018]] roku. Wydawcą jest [[Sony Computer Entertainment Polska|Sony Interactive Entertainment Polska]].
'''Detroit: Become Human''' – gra przygodowa przeznaczona na konsolę PlayStation 4, wyprodukowana przez Quantic Dream. Polska premiera odbyła się 25 maja [[2018]] roku. Wydawcą jest [[Sony Computer Entertainment Polska|Sony Interactive Entertainment Polska]].
12 grudnia [[2019]] roku ukazała się wersja na komputery osobiste, dostępna z tym samym dubbingiem na platformie cyfrowej Epic Games Store.


== Fabuła ==
== Fabuła ==

Aktualna wersja na dzień 15:32, 12 gru 2019

Tytuł Detroit: Become Human
Gatunek przygodowa
Producent Quantic Dream
Wydawca Sony (PS4)
Quantic Dream (PC)
Dystrybutor SIE Polska
Epic Games (PC)
Rok produkcji 2018
Premiera dubbingu 25 maja 2018
Platformy z dubbingiem PS4, PC

Detroit: Become Human – gra przygodowa przeznaczona na konsolę PlayStation 4, wyprodukowana przez Quantic Dream. Polska premiera odbyła się 25 maja 2018 roku. Wydawcą jest Sony Interactive Entertainment Polska.

12 grudnia 2019 roku ukazała się wersja na komputery osobiste, dostępna z tym samym dubbingiem na platformie cyfrowej Epic Games Store.

Fabuła

Główną atrakcją Detroit: Become Human jest fabuła, opowiedziana z perspektywy trzech bohaterów-androidów. Akcja produkcji rozgrywa się w niedalekiej przyszłości na terenie tytułowego miasta Detroit. W uniwersum gry maszyny wyglądające i zachowujące się jak ludzie są powszechnie spotykane, co stwarza poważne problemy społeczne, jak wysokie bezrobocie czy zapotrzebowanie na nowe zasoby. Protagonistami są Kara i Markus, roboty wykorzystywane do pomocy w domu i zajmowania się jego mieszkańcami, oraz Connor, prototypowy android, używany przez policję w trakcie dochodzeń, przesłuchań oraz negocjacji. Poprzez ich przeplatające się wzajemnie historie gracz poznaje, co doprowadziło do pojawienia się maszyn, które zaczęły się buntować, uciekać od swoich właścicieli i odczuwać ludzkie emocje.

Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=29589

Wersja polska

Udźwiękowienie wersji polskiej: STUDIO PRL
Udział wzięli:

W pozostałych rolach:

i inni

Linki zewnętrzne