Szkoła Koziołka Matołka: Koziołek Wynalazca: Różnice pomiędzy wersjami
Utworzono nową stronę "'''Szkoła Koziołka Matołka: Koziołek Wynalazca''' – zestaw minigier logicznych stworzony i wydany przez Aidem Media we współpracy z Pulsar Interactive z udzi..." |
mNie podano opisu zmian |
||
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Szkoła Koziołka Matołka: Koziołek Wynalazca''' – zestaw minigier logicznych stworzony i wydany przez [[Aidem Media]] we współpracy z Pulsar Interactive | '''Szkoła Koziołka Matołka: Koziołek Wynalazca''' – zestaw minigier logicznych z udziałem bohatera znanej dobranocki stworzony i wydany przez [[Aidem Media]] we współpracy z Pulsar Interactive. | ||
Premiera gry odbyła się | Premiera gry odbyła się w [[2000]] roku. | ||
== O grze == | == O grze == | ||
Tym razem sympatyczny Koziołek Matołek chce zdobyć tajemniczy przepis na szóstki w szkole i w tym celu musi rozwiązać zadania z różnych dziedzin wiedzy. Uczy się arytmetyki i alfabetu, poznaje zupełnie nowe zagadnienia, takie jak: czas i działanie zegarków, budowa maszyn i urządzeń, czynniki kształtujące pogodę, miary: wagi, długości i objętości. Ćwiczy refleks, pamięć i logiczne myślenie. | Tym razem sympatyczny Koziołek Matołek chce zdobyć tajemniczy przepis na szóstki w szkole i w tym celu musi rozwiązać zadania z różnych dziedzin wiedzy. Uczy się arytmetyki i alfabetu, poznaje zupełnie nowe zagadnienia, takie jak: czas i działanie zegarków, budowa maszyn i urządzeń, czynniki kształtujące pogodę, miary: wagi, długości i objętości. Ćwiczy refleks, pamięć i logiczne myślenie. |
Aktualna wersja na dzień 21:48, 24 maj 2020
Szkoła Koziołka Matołka: Koziołek Wynalazca – zestaw minigier logicznych z udziałem bohatera znanej dobranocki stworzony i wydany przez Aidem Media we współpracy z Pulsar Interactive.
Premiera gry odbyła się w 2000 roku.
O grze
Tym razem sympatyczny Koziołek Matołek chce zdobyć tajemniczy przepis na szóstki w szkole i w tym celu musi rozwiązać zadania z różnych dziedzin wiedzy. Uczy się arytmetyki i alfabetu, poznaje zupełnie nowe zagadnienia, takie jak: czas i działanie zegarków, budowa maszyn i urządzeń, czynniki kształtujące pogodę, miary: wagi, długości i objętości. Ćwiczy refleks, pamięć i logiczne myślenie.
Szczególny nacisk położony został na zabawy, w których może brać udział więcej niż jeden gracz: teleturniej Omnibus i grę planszową „Za-mee-k”. Pierwsza z nich to quiz wiedzy ogólnej, obejmujący takie zagadnienia jak: geografia, świat zwierząt i roślin, sport, ortografia i język angielski. Gra planszowa to wyścig do zamku urozmaicony wieloma niespodziankami. W obie gry może grać kilku graczy, dzięki czemu stanowią doskonałą rozrywkę dla całej rodziny lub grupy przyjaciół.
Wersja polska
W roli narratora: Jacek Labijak