Heroes Kroniki: Antologia: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
Sharmat (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
 
Linia 6: Linia 6:
|producent=New World Computing
|producent=New World Computing
|wydawca=3DO
|wydawca=3DO
|dystrybutor=[[Cenega Poland|IM Group / Cenega]]
|dystrybutor=[[Cenega Poland|IM Group]]<br />[[Cenega Poland]] <small>(reedycje)</small>
|rok=2000
|rok=2000
|data premiery=lipiec [[2001]]
|data premiery=lipiec [[2001]]
Linia 34: Linia 34:
== Linki zewnętrzne ==
== Linki zewnętrzne ==
* {{Wikipedia|Heroes Chronicles|}}
* {{Wikipedia|Heroes Chronicles|}}
{{Might and Magic}}
[[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]]

Aktualna wersja na dzień 17:16, 20 lip 2022

Tytuł Heroes Kroniki: Antologia
Tytuł oryginalny Heroes Chronicles: Collector's Edition
Gatunek strategiczna
Producent New World Computing
Wydawca 3DO
Dystrybutor IM Group
Cenega Poland (reedycje)
Rok produkcji 2000
Premiera dubbingu lipiec 2001
Platformy z dubbingiem PC

Heroes Kroniki: Antologia – pakiet kampanii opartych na mechanikach gry Heroes of Might and Magic III stworzony przez New World Computing.

Pierwotnie cztery epizody Władcy Żywiołów, Szarża Smoków, Podbój Podziemi i Wojownicy były wydawane oddzielnie w okresie lipiec-sierpień 2001 roku przez firmę IM Group.

1 czerwca 2006 roku wszystkie epizody zostały ponownie wydane przez Cenegę w ramach zbiorczego wydania.

Fabuła

Podbój Podziemi

Gdy dusza ojca królowej Allison została porwana z raju, Tarnum podjął się wędrówki poprzez ciemne, splątane, przeklęte labirynty Podziemi. Tam, gdzie jedynymi miastami są inferno i nekropolis, każdy krok oznacza walkę na śmierć i życie z armiami demonów, które pragnęłyby na zawsze zatrzymać w Podziemiach Tarnuma i jego nieśmiertelną duszę.

Władcy Żywiołów

Po dziesięciu tysiącach lat władcy żywiołów strząsnęli kajdany i ruszyli do wojny, która zachwieje istnieniem świata śmiertelników. Tylko Tarnum, jeśli przezwycięży wstręt do magii, może nauczyć się odpowiednich zaklęć, zbudować wir żywiołów i powstrzymać nadciągający chaos. Aby stworzyć armię zdolną sprostać temu zadaniu, musi przemierzyć pola ognia i magicznych chmur, błyszczące stawy i gołoborza, podbijając wszystkie wymiary żywiołów.

Szarża Smoków

Nawet połączone armie elfów z leśnych bastionów nie powstrzymają natarcia czarnych, czerwonych, rdzawych, kryształowych i błękitnych smoków prowadzonego przez smoczą królową, Mutare. Wiedząc o tym, elfy wycofały się w leśne ostępy i magiczne pustkowia. Teraz już tylko Nieśmiertelny Bohater, Tarnum, może uchronić świat przed chciwymi szponami krwiożerczej władczyni.

Wojownicy Pustkowi

Po latach cierpień i zniewolenia swego ludu, Tarnum odkrywa prawdziwą, chwalebną historię i zwołuje w twierdzach armie, aby ruszyć przeciw tyranom. Maszerując przez jałowe pustkowia ojczystych stron i wilgotne bagna nizin, powtarza - a nawet przewyższa - czyny legendarnego króla barbarzyńców, pierwszego pogromcy uzurpatorów.

Opis dystrybutora

Wersja polska

W roli narratora: Roch Siemianowski

Linki zewnętrzne


Might and Magic
Główna seria VII: Za krew i honorVIII: Day of the DestroyerIX: Writ of Fate
Heroes II: The Succession WarII: The Price of LoyaltyIII: Odrodzenie ErathiiIII: Ostrze ArmagedonuIII: Cień ŚmierciIVIV: The Gathering StormIV: Winds of WarVV: Kuźnia przeznaczeniaV: Dzikie hordyV: Dark MessiahVIVI: Pirates of the Savage SeaVI: Danse MacabreVI: Cienie mrokuVIIVII: Trial by Fire
Heroes Kroniki Podbój PodziemiWładcy ŻywiołówSzarża SmokówWojownicy Pustkowi
Crusaders Crusaders of Might and Magic