Rally Trophy: Różnice pomiędzy wersjami
Utworzył nową stronę „'''Rally Trophy''' – gra wyścigowa stworzona przez JoWood Productions, wydana w Polsce przez CD Projekt 5 grudnia 2001 roku. == Fabuła == Rally Trophy to ...” |
mNie podano opisu zmian |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Rally Trophy''' | {{Gra | ||
|tytuł=Rally Trophy | |||
|plakat=Rally Trophy.jpg | |||
|gatunek=wyścigowa | |||
|producent=Bugbear | |||
|wydawca=JoWood | |||
|dystrybutor=[[CDP|CD Projekt]] | |||
|rok=2001 | |||
|data premiery=5 grudnia [[2001]] | |||
|platformy={{Platforma|PC}} | |||
}}'''Rally Trophy''' – gra wyścigowa stworzona przez Bugbear, wydana w Polsce przez [[Cdp.pl|CD Projekt]] 5 grudnia [[2001]] roku. | |||
== Fabuła == | == Fabuła == | ||
Linia 6: | Linia 16: | ||
Gra posiada szczegółową, trójwymiarową grafikę wykorzystującą wszystkie możliwości współczesnych akceleratorów graficznych, dzięki czemu samochody oraz trasy pełne są najdrobniejszych detali. Każda z maszyn posiada swój własny, indywidualny fizyczny model poruszania się, co urozmaica każdą z jazd, a jednocześnie wydłuża czas gry. Rajdy toczą się w różnorodnych warunkach atmosferycznych takich jak: śnieg, deszcz czy mgła, a zmieniające się warunki pogodowe w odczuwalny sposób wpływają na zachowanie się pojazdu na drodze. | Gra posiada szczegółową, trójwymiarową grafikę wykorzystującą wszystkie możliwości współczesnych akceleratorów graficznych, dzięki czemu samochody oraz trasy pełne są najdrobniejszych detali. Każda z maszyn posiada swój własny, indywidualny fizyczny model poruszania się, co urozmaica każdą z jazd, a jednocześnie wydłuża czas gry. Rajdy toczą się w różnorodnych warunkach atmosferycznych takich jak: śnieg, deszcz czy mgła, a zmieniające się warunki pogodowe w odczuwalny sposób wpływają na zachowanie się pojazdu na drodze. | ||
<small>Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=492</small> | |||
== Wersja polska == | == Wersja polska == | ||
'''Kierownik projektu''': Marcin Iwiński<br /> | '''Kierownik projektu''': Marcin Iwiński<br /> | ||
'''Kierownictwo produkcji polskiej wersji językowej''': [[Paweł Składanowski]]<br /> | '''Kierownictwo produkcji polskiej wersji językowej''': [[Paweł Składanowski]]<br /> | ||
'''Tłumaczenie''': [[Marcin Bojko]]<br /> | '''Tłumaczenie''': ALBION LOCALISATIONS – [[Marcin Bojko]]<br /> | ||
'''Głosów użyczyli''': | '''Głosów użyczyli''': | ||
* [[Piotr Gulczyński|Piotr „Gulczas” Gulczyński]] – '''Pilot samochodu''' | * [[Piotr Gulczyński|Piotr „Gulczas” Gulczyński]] – '''Pilot samochodu''' |
Aktualna wersja na dzień 22:22, 21 paź 2019
Tytuł | Rally Trophy |
---|---|
Gatunek | wyścigowa |
Producent | Bugbear |
Wydawca | JoWood |
Dystrybutor | CD Projekt |
Rok produkcji | 2001 |
Premiera dubbingu | 5 grudnia 2001 |
Platformy z dubbingiem | PC |
Rally Trophy – gra wyścigowa stworzona przez Bugbear, wydana w Polsce przez CD Projekt 5 grudnia 2001 roku.
Fabuła
Rally Trophy to rajdy samochodowe, w których możemy zasiąść za kierownicą takich klasycznych sportowych cudeniek jak: Ford Cortina, Fiat 600 Abarth czy Morris Mini Cooper i ścigać się po malowniczych trasach umiejscowionych: między innymi, w Rosji, Finlandii i Szwajcarii.
Gra posiada szczegółową, trójwymiarową grafikę wykorzystującą wszystkie możliwości współczesnych akceleratorów graficznych, dzięki czemu samochody oraz trasy pełne są najdrobniejszych detali. Każda z maszyn posiada swój własny, indywidualny fizyczny model poruszania się, co urozmaica każdą z jazd, a jednocześnie wydłuża czas gry. Rajdy toczą się w różnorodnych warunkach atmosferycznych takich jak: śnieg, deszcz czy mgła, a zmieniające się warunki pogodowe w odczuwalny sposób wpływają na zachowanie się pojazdu na drodze.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=492
Wersja polska
Kierownik projektu: Marcin Iwiński
Kierownictwo produkcji polskiej wersji językowej: Paweł Składanowski
Tłumaczenie: ALBION LOCALISATIONS – Marcin Bojko
Głosów użyczyli:
- Piotr „Gulczas” Gulczyński – Pilot samochodu
- Jarosław Boberek – Alternatywny pilot samochodu
Marketing: Michał Kiciński, Piotr Jabłonśki
Organizacja produkcji: Michał Bakuliński
DTP: Robert Dąbrowski, Marcin Śliwka