Master of Orion 3: Różnice pomiędzy wersjami
Nie podano opisu zmian |
|||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Master of Orion III''' – komputerowa gra strategiczna stworzona przez Quicksilver Software. W Polsce wydana przez [[CD Projekt]] 5 marca [[2003]] roku. | {{Gra | ||
|tytuł=Master of Orion 3 | |||
|plakat=Master of Orion 3.jpg | |||
|gatunek=strategiczna | |||
|producent= Quicksilver Software | |||
|wydawca= Infogrames | |||
|dystrybutor=[[CDP|CD Projekt]] | |||
|rok=2003 | |||
|data premiery=5 marca [[2003]] | |||
|platformy={{Platforma|PC}} | |||
}}'''Master of Orion III''' – komputerowa gra strategiczna stworzona przez Quicksilver Software. W Polsce wydana przez [[CD Projekt]] 5 marca [[2003]] roku. | |||
== Opis == | == Opis == | ||
Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce. W grze możemy posmakować ciekawej fabuły opartej na klasycznych kosmicznych operach w stylu Helinleina czy Asimova. Mamy do dyspozycji olbrzymi wszechświat z setkami układów do odkrycia i skolonizowania (około 256 układów słonecznych wykonanych w całkowicie trójwymiarowej grafice - każdy może mieć maksymalne po osiem planet, a każda planeta maksymalnie po osiem księżyców), a nasze działania nastawione są umiejętne połączenie polityki, administracji, szpiegostwa i walki. Gra rozszerza tradycyjne strategie typu 4X (eXplore, eXpand, eXploit, i eXterminate) o piąte 'X', które twórcy dodali jako eXperience. | Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce. W grze możemy posmakować ciekawej fabuły opartej na klasycznych kosmicznych operach w stylu Helinleina czy Asimova. Mamy do dyspozycji olbrzymi wszechświat z setkami układów do odkrycia i skolonizowania (około 256 układów słonecznych wykonanych w całkowicie trójwymiarowej grafice - każdy może mieć maksymalne po osiem planet, a każda planeta maksymalnie po osiem księżyców), a nasze działania nastawione są umiejętne połączenie polityki, administracji, szpiegostwa i walki. Gra rozszerza tradycyjne strategie typu 4X (eXplore, eXpand, eXploit, i eXterminate) o piąte 'X', które twórcy dodali jako eXperience. | ||
W Master of Orion III gracz ma znacznie większe znaczenie i możliwości niż w poprzednich częściach gry. Tym razem nie jesteśmy zwykłym reprezentantem międzyplanetarnego dyktatora a przedstawicielem sił kontrolujących całą galaktyczną cywilizację. Dyktatorzy, prezydenci, konsulowie i przywódcy, którzy przychodzą i odchodzą są tylko narzędziami w naszych rękach. Musimy wykorzystywać tych polityków oraz ich przywódców aby ochronić przyszłość jednej cywilizacji i manipulować jej polityką zarówno na gruncie wewnętrznym jak i międzygalaktycznym. | W ''Master of Orion III'' gracz ma znacznie większe znaczenie i możliwości niż w poprzednich częściach gry. Tym razem nie jesteśmy zwykłym reprezentantem międzyplanetarnego dyktatora a przedstawicielem sił kontrolujących całą galaktyczną cywilizację. Dyktatorzy, prezydenci, konsulowie i przywódcy, którzy przychodzą i odchodzą są tylko narzędziami w naszych rękach. Musimy wykorzystywać tych polityków oraz ich przywódców aby ochronić przyszłość jednej cywilizacji i manipulować jej polityką zarówno na gruncie wewnętrznym jak i międzygalaktycznym. | ||
<small>Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=787</small> | <small>Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=787</small> | ||
Linia 26: | Linia 36: | ||
* Paweł Grzywaczewski, | * Paweł Grzywaczewski, | ||
* Michał Kawka, | * Michał Kawka, | ||
* Robert | * Robert Mahler | ||
'''Implementator''': Krzysztof Wojdon<br /> | '''Implementator''': Krzysztof Wojdon<br /> | ||
'''Skrybowie DTP''': | '''Skrybowie DTP''': |
Aktualna wersja na dzień 18:52, 10 lis 2019
Tytuł | Master of Orion 3 |
---|---|
Gatunek | strategiczna |
Producent | Quicksilver Software |
Wydawca | Infogrames |
Dystrybutor | CD Projekt |
Rok produkcji | 2003 |
Premiera dubbingu | 5 marca 2003 |
Platformy z dubbingiem | PC |
Master of Orion III – komputerowa gra strategiczna stworzona przez Quicksilver Software. W Polsce wydana przez CD Projekt 5 marca 2003 roku.
Opis
Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce. W grze możemy posmakować ciekawej fabuły opartej na klasycznych kosmicznych operach w stylu Helinleina czy Asimova. Mamy do dyspozycji olbrzymi wszechświat z setkami układów do odkrycia i skolonizowania (około 256 układów słonecznych wykonanych w całkowicie trójwymiarowej grafice - każdy może mieć maksymalne po osiem planet, a każda planeta maksymalnie po osiem księżyców), a nasze działania nastawione są umiejętne połączenie polityki, administracji, szpiegostwa i walki. Gra rozszerza tradycyjne strategie typu 4X (eXplore, eXpand, eXploit, i eXterminate) o piąte 'X', które twórcy dodali jako eXperience.
W Master of Orion III gracz ma znacznie większe znaczenie i możliwości niż w poprzednich częściach gry. Tym razem nie jesteśmy zwykłym reprezentantem międzyplanetarnego dyktatora a przedstawicielem sił kontrolujących całą galaktyczną cywilizację. Dyktatorzy, prezydenci, konsulowie i przywódcy, którzy przychodzą i odchodzą są tylko narzędziami w naszych rękach. Musimy wykorzystywać tych polityków oraz ich przywódców aby ochronić przyszłość jednej cywilizacji i manipulować jej polityką zarówno na gruncie wewnętrznym jak i międzygalaktycznym.
Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=787
Wersja polska
Pryncypał wdrożeniowy: Paweł Składanowski
Konwerterzy językowi:
Odgłosy: STUDIO FX
Mowy użyczyli:
- Tomasz Górecki –
- Narrator,
- Pradawny Antarianin
- Brygida Turowska – Doradca #1
- Piotr Warszawski – Doradca #2
Plenipotent do spraw betatestów: Michał Cegiełka
Poszukiwacze zaginionych bugów:
- Adam Bilczewski,
- Paweł Grzywaczewski,
- Michał Kawka,
- Robert Mahler
Implementator: Krzysztof Wojdon
Skrybowie DTP:
- Robert Dąbrowski,
- Radosław Osiecki
Nadszyszkownik produkcji: Michał Bakuliński
Marketing:
- Piotr Jabłoński,
- Mariusz Duda