Afterfall: inSanity: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
OkiDoki (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
Linia 53: Linia 53:
** '''Naukowiec''',
** '''Naukowiec''',
** '''Mieszkaniec COD'''
** '''Mieszkaniec COD'''
* [[Joanna Pach]] – '''Mieszkanka schronu'''
* [[Joanna Pach-Żbikowska|Joanna Pach]] – '''Mieszkanka schronu'''
* [[Piotr Siejka]] – '''Strażnik'''
* [[Piotr Siejka]] – '''Strażnik'''


[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]

Wersja z 10:33, 13 sie 2022

Tytuł Afterfall: inSanity
Gatunek horror
Producent Intoxicate
Wydawca Nicolas Games
Dystrybutor CD Projekt
Rok produkcji 2011
Premiera dubbingu 25 listopada 2011
Platformy z dubbingiem PC

Afterfall: inSanity – gra komputerowa (survival horror z perspektywy trzeciej osoby) stworzona przez studio Nicolas Games Intoxicate, wydana 25 listopada 2011 roku przez CD Projekt.

Fabuła

Gra inspirowana takimi produkcjami jak Fallout czy Dead Space. W rok 2035 – kilkanaście lat po nuklearnej apokalipsie, która zakończyła III wojnę światową – niedobitki ludności zamieszkują wybudowane w Polsce schrony przeciwatomowe. W jednym z nich, nazywanym Chwała, zaczyna rozprzestrzeniać się tajemniczy wirus zamieniający ludzi w mutanty. Zadanie znalezienia lekarstwa spada na psychiatrę Alberta Tokaja, który w jego poszukiwaniu przemierzać będzie mroczne korytarze schronu i postapokaliptyczne zgliszcza.

Wersja polska

Reżyseria: Artur Kruczek
Udział wzięli: