Colin McRae Rally 04: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
Linia 12: Linia 12:
'''Konwerter językowy''': [[Marcin Bojko]] <br />
'''Konwerter językowy''': [[Marcin Bojko]] <br />
'''Odgłosy''': [[T-REX|Studio T-REX]] <br />
'''Odgłosy''': [[T-REX|Studio T-REX]] <br />
'''Reżyseria''': Agnieszka Zwolińska <br />
'''Reżyseria''': [[Agnieszka Zwolińska]] <br />
'''Głosy''':
'''Głosy''':
* [[Jarosław Boberek]]
* [[Jarosław Boberek]]

Wersja z 18:21, 10 lip 2014

Colin McRae Rally 04 - gra wyścigowa autorstwa Codemasters Software. Wydana w Polsce 22 kwietnia 2004 r. przez wydawcę CD Projekt.

Opis

Czwarta odsłona rajdowej serii z firmy Codemasters sygnowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy Colina McRae. Colin McRae Rally 04 jest najlepszą jak do tej pory częścią cyklu, starającą się jak najwierniej oddać realia rajdów samochodowych. Gracze mają do wyboru szereg trybów rozgrywki (m.in. mistrzostwa, pojedynczy rajd czy jazda po konkretnych odcinkach tras rajdowych) i to zarówno jednoosobowych jak i wieloosobowych, czego bardzo brakowało w części trzeciej. Do gry przeniesionych zostało ponad 20 autentycznych, licencjonowanych samochodów rajdowych z napędem na cztery (m.in. Citroen Xsara, Mitsubishi Evo 7 oraz Subaru Impreza) i dwa koła (Ford Puma czy Fiat Punto).

Nowy Colin wyposażony został w nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny, który na komputerze PC generuje niezwykle szczegółowy obraz w wysokiej rozdzielczości. W porównaniu z częścią poprzednią zarówno otoczenie jak i sam samochód są bardziej realistycznie odwzorowane (lepsze tekstury, nowe animacje, itp.). Widzimy na przykład jak pod wpływem wiatru porusza się trawa, jak promienie słońca odbijają się nie tylko od szyb i blachy samochodu, lecz również od elementów otocznia, czy też jak słońce oświetla trasę rajdu oraz jak drzewa i inne obiekty rzucają cienie. Poprawiona została praca kamer, zwłaszcza jeżeli chodzi o tryb powtórki, pojawiła się również nowa kamera, tzw. „widok ze zderzaka”. Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2619

Wersja polska

Pryncypał wdrożeniowy: Paweł Składanowski
Naczelnik roboczy: Paweł Ziajka
Konwerter językowy: Marcin Bojko
Odgłosy: Studio T-REX
Reżyseria: Agnieszka Zwolińska
Głosy:

Plenipotent do spraw betatestów: Michał Cegiełka
Trzepacz worków: Cezary Noweta
Skryba DTP:

  • Robert Dąbrowski
  • Jarosław Wasilewski
  • Agencja Mediowa deSignet – Przemysław Jeż

Nadszyszkownik produkcji: Michał Bakuliński
Marketing:

  • Marcin Marzęcki
  • Krzysztof Szulc
  • Mariusz Duda
  • Konrad Rawiński


Linki zewnętrzne