Julia. Podróż do przeszłości: Kolorowe lata 60.: Różnice pomiędzy wersjami
Utworzył nową stronę „'''Julia. Podróż do przeszłości: Kolorowe lata 60.''' (ang. ''Julia's Time Adventures: Sweet Sixties'') – gra przygodowa z 2001 roku stworzona przez firmę Compe...” |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Julia. Podróż do przeszłości: Kolorowe lata 60.''' (ang. ''Julia's Time Adventures: Sweet Sixties'') – gra przygodowa z 2001 roku stworzona przez firmę Compedia. Została wydana w Polsce przez CD Projekt 4 grudnia [[2003]] roku. | '''Julia. Podróż do przeszłości: Kolorowe lata 60.''' (ang. ''Julia's Time Adventures: Sweet Sixties'') – gra przygodowa z 2001 roku stworzona przez firmę Compedia we współpracy z Jade Ltd.. Została wydana w Polsce przez CD Projekt 4 grudnia [[2003]] roku. | ||
== Opis gry == | == Opis gry == |
Wersja z 20:57, 30 sty 2016
Julia. Podróż do przeszłości: Kolorowe lata 60. (ang. Julia's Time Adventures: Sweet Sixties) – gra przygodowa z 2001 roku stworzona przez firmę Compedia we współpracy z Jade Ltd.. Została wydana w Polsce przez CD Projekt 4 grudnia 2003 roku.
Opis gry
Julia: Kolorowe lata 60-te to dość nietypowa gra stworzona w głównej mierze z myślą o współczesnych nastoletnich dziewczynach. Tytułowa Julia przenosi się w przeszłość do lat 60-tych dwudziestego wieku, do jednego z amerykańskich akademików, w dniu, którym poznali się jej rodzice. Zaraz po tym wydarzeniu dowiaduje się, że jej rodzice nie spotkają się, tak jak to było zapisane w kartach historii. Zadaniem gracza jest stopniowe poznawanie osobowości, upodobań i poglądów na świat napotkanych osób, a wszystko to po to, aby pod koniec zabawy odkryć kto tak naprawdę próbuje przeszkodzić w spotkaniu przyszłych rodziców Julii - Jimmy'ego i Alice (podobny patent zastosowano chociażby w pierwszej odsłonie kultowej trylogii Powrót do Przyszłości). Obserwowanie zachodzących między ludźmi relacji i wpływanie na nie stanowi główną atrakcję gry. Sama rozgrywka nie jest przesadnie skomplikowana, mini-śledztwo w wykonaniu Julii opiera się na odbywaniu rozmów, wyszukiwaniu cennych przedmiotów (niektóre wykorzysta się w trakcie gry, inne pozostaną w inwentarzu aż do samego końca jako cenne dowody rzeczowe), a także rozwiązywaniu prostych zagadek logicznych. Co ciekawe, gra w pewnych momentach staje się nieliniowa, Julia może na przykład wybrać na poszukiwania którego z rodziców wyruszy w pierwszej kolejności.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=532
Wersja polska
Wersja polska: CD Projekt
Lokalizacja: Paweł Składanowski, Agnieszka Weseli-Ginter
Tłumaczenie: Izabela Sowa
Grafika: Przemysław Przybulewski
DTP: Robert Dąbrowski, Radosław Osiecki
Studio nagrań: START INTERNATIONAL
Reżyser dźwięku: Elżbieta Kopocińska-Bednarek
Kierownik produkcji dźwięku: Paweł Araszkiewicz
Głosów użyczyli:
- Joanna Jabłczyńska – Julia
- Brygida Turowska – Shy-Ann
- Beata Wyrąbkiewicz – Mel
- Paweł Iwanicki – Dylan
- Monika Kwiatkowska – Alice Kaplan
- Krzysztof Banaszyk – Jimmy McKenzie
- Izabela Dąbrowska – Dorothy Brown
- Elżbieta Futera-Jędrzejewska – Sheila Philips
- Krystyna Kozanecka-Dominik – Nica
- Małgorzata Sadowska – Susan Bellini
- Leszek Zduń – Rick Valesques
- Jacek Bończyk – Larry
Testy: Michał Cegiełka
Produkcja: Michał Bakuliński
Marketing: Olga Morawska, Sabina Kotlarz