Julia. Podróż do przeszłości: Kolorowe lata 60.: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
DXton (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
DXton (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
'''Julia. Podróż do przeszłości: Kolorowe lata 60.''' (ang.  ''Julia's Time Adventures: Sweet Sixties'') – gra przygodowa z 2001 roku stworzona przez firmę Compedia we współpracy z Jade Ltd.. Została wydana w Polsce przez CD Projekt 4 grudnia [[2003]] roku.
'''Julia. Podróż do przeszłości: Kolorowe lata 60.''' (ang.  ''Julia's Time Adventures: Sweet Sixties'', heb. ''ג'וליה גולשת בזמן - ילדי הפרחים'') – gra przygodowa z 2001 roku stworzona przez firmę Compedia we współpracy z Jade Ltd.. Została wydana w Polsce przez CD Projekt 4 grudnia [[2003]] roku.


== Opis gry ==
== Opis gry ==

Wersja z 11:42, 31 sty 2016

Julia. Podróż do przeszłości: Kolorowe lata 60. (ang. Julia's Time Adventures: Sweet Sixties, heb. ג'וליה גולשת בזמן - ילדי הפרחים) – gra przygodowa z 2001 roku stworzona przez firmę Compedia we współpracy z Jade Ltd.. Została wydana w Polsce przez CD Projekt 4 grudnia 2003 roku.

Opis gry

Julia: Kolorowe lata 60-te to dość nietypowa gra stworzona w głównej mierze z myślą o współczesnych nastoletnich dziewczynach. Tytułowa Julia przenosi się w przeszłość do lat 60-tych dwudziestego wieku, do jednego z amerykańskich akademików, w dniu, którym poznali się jej rodzice. Zaraz po tym wydarzeniu dowiaduje się, że jej rodzice nie spotkają się, tak jak to było zapisane w kartach historii. Zadaniem gracza jest stopniowe poznawanie osobowości, upodobań i poglądów na świat napotkanych osób, a wszystko to po to, aby pod koniec zabawy odkryć kto tak naprawdę próbuje przeszkodzić w spotkaniu przyszłych rodziców Julii - Jimmy'ego i Alice (podobny patent zastosowano chociażby w pierwszej odsłonie kultowej trylogii Powrót do Przyszłości). Obserwowanie zachodzących między ludźmi relacji i wpływanie na nie stanowi główną atrakcję gry. Sama rozgrywka nie jest przesadnie skomplikowana, mini-śledztwo w wykonaniu Julii opiera się na odbywaniu rozmów, wyszukiwaniu cennych przedmiotów (niektóre wykorzysta się w trakcie gry, inne pozostaną w inwentarzu aż do samego końca jako cenne dowody rzeczowe), a także rozwiązywaniu prostych zagadek logicznych. Co ciekawe, gra w pewnych momentach staje się nieliniowa, Julia może na przykład wybrać na poszukiwania którego z rodziców wyruszy w pierwszej kolejności.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=532

Wersja polska

Wersja polska: CD Projekt
Lokalizacja: Paweł Składanowski, Agnieszka Weseli-Ginter
Tłumaczenie: Izabela Sowa
Grafika: Przemysław Przybulewski
DTP: Robert Dąbrowski, Radosław Osiecki
Studio nagrań: START INTERNATIONAL
Reżyser dźwięku: Elżbieta Kopocińska-Bednarek
Kierownik produkcji dźwięku: Paweł Araszkiewicz
Głosów użyczyli:

Testy: Michał Cegiełka
Produkcja: Michał Bakuliński
Marketing: Olga Morawska, Sabina Kotlarz