Onrush: Różnice pomiędzy wersjami
nowy artykuł |
mNie podano opisu zmian |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Onrush''' – zręcznościowa gra wyścigowa stworzona przez Codemasters Software. | '''Onrush''' – zręcznościowa gra wyścigowa stworzona przez Codemasters Software. | ||
Premiera gry w Polsce – 5 czerwca [[ | Premiera gry w Polsce – 5 czerwca [[2018]] roku. Dystrybucja: [[Techland]]. | ||
== Opis gry == | == Opis gry == | ||
Na tle innych reprezentantów gatunku OnRush wyróżnia się za sprawą elementów zaczerpniętych z tak zwanych „hero shooterów” (na czele z bestsellerowym Overwatchem). W trakcie zmagań naszym celem nie jest dotarcie do mety na pierwszym miejscu – zamiast tego o zwycięstwo walczymy w jednym z kilku typów zawodów, które rządzą się odmiennymi zasadami, a sukces zapewnia wyłącznie współpraca z innymi członkami zespołu. Oprócz dwóch sześcioosobowych drużyn na torze zawsze znajduje się dwunastu zawodników kontrolowanych przez sztuczną inteligencję; pomimo że ich zadaniem jest tworzenie zamieszania, ich obecność często można wykorzystać na własną korzyść, gdyż nie stanowią większego zagrożenia. W toku zabawy zasiadamy za sterami ośmiu klas pojazdów, zróżnicowanych pod kątem mocnych i słabych stron oraz specjalnych umiejętności (jak generowana po udanym skoku fala uderzeniowa, ognisty ślad raniący rywali czy pozostawianie za sobą blokad spowalniających oponentów). Mowa o motocyklach (Blade oraz Outlaw), samochodach przypominających Hot rody (Vortex i Charger), futurystycznych autach (Dynamo oraz Interceptor) czy wreszcie o prawdziwych zawodnikach wagi ciężkiej wśród wehikułów (czyli Titanach i Enforcerach). Należy dodać, że w każdym z nich Rush jest ładowany w inny sposób – na jednośladach zdobywamy go, wykonując triki, jadąc Chargerem otrzymujemy go w zamian za przejeżdżanie tuż obok konkurentów, z kolei zasiadając za sterami na przykład Titana, jego zapas uzupełniamy poprzez eliminację adwersarzy. | Na tle innych reprezentantów gatunku OnRush wyróżnia się za sprawą elementów zaczerpniętych z tak zwanych „hero shooterów” (na czele z bestsellerowym Overwatchem). W trakcie zmagań naszym celem nie jest dotarcie do mety na pierwszym miejscu – zamiast tego o zwycięstwo walczymy w jednym z kilku typów zawodów, które rządzą się odmiennymi zasadami, a sukces zapewnia wyłącznie współpraca z innymi członkami zespołu. Oprócz dwóch sześcioosobowych drużyn na torze zawsze znajduje się dwunastu zawodników kontrolowanych przez sztuczną inteligencję; pomimo że ich zadaniem jest tworzenie zamieszania, ich obecność często można wykorzystać na własną korzyść, gdyż nie stanowią większego zagrożenia. W toku zabawy zasiadamy za sterami ośmiu klas pojazdów, zróżnicowanych pod kątem mocnych i słabych stron oraz specjalnych umiejętności (jak generowana po udanym skoku fala uderzeniowa, ognisty ślad raniący rywali czy pozostawianie za sobą blokad spowalniających oponentów). Mowa o motocyklach (Blade oraz Outlaw), samochodach przypominających Hot rody (Vortex i Charger), futurystycznych autach (Dynamo oraz Interceptor) czy wreszcie o prawdziwych zawodnikach wagi ciężkiej wśród wehikułów (czyli Titanach i Enforcerach). Należy dodać, że w każdym z nich Rush jest ładowany w inny sposób – na jednośladach zdobywamy go, wykonując triki, jadąc Chargerem otrzymujemy go w zamian za przejeżdżanie tuż obok konkurentów, z kolei zasiadając za sterami na przykład Titana, jego zapas uzupełniamy poprzez eliminację adwersarzy. |
Wersja z 11:23, 2 cze 2018
Onrush – zręcznościowa gra wyścigowa stworzona przez Codemasters Software.
Premiera gry w Polsce – 5 czerwca 2018 roku. Dystrybucja: Techland.
Opis gry
Na tle innych reprezentantów gatunku OnRush wyróżnia się za sprawą elementów zaczerpniętych z tak zwanych „hero shooterów” (na czele z bestsellerowym Overwatchem). W trakcie zmagań naszym celem nie jest dotarcie do mety na pierwszym miejscu – zamiast tego o zwycięstwo walczymy w jednym z kilku typów zawodów, które rządzą się odmiennymi zasadami, a sukces zapewnia wyłącznie współpraca z innymi członkami zespołu. Oprócz dwóch sześcioosobowych drużyn na torze zawsze znajduje się dwunastu zawodników kontrolowanych przez sztuczną inteligencję; pomimo że ich zadaniem jest tworzenie zamieszania, ich obecność często można wykorzystać na własną korzyść, gdyż nie stanowią większego zagrożenia. W toku zabawy zasiadamy za sterami ośmiu klas pojazdów, zróżnicowanych pod kątem mocnych i słabych stron oraz specjalnych umiejętności (jak generowana po udanym skoku fala uderzeniowa, ognisty ślad raniący rywali czy pozostawianie za sobą blokad spowalniających oponentów). Mowa o motocyklach (Blade oraz Outlaw), samochodach przypominających Hot rody (Vortex i Charger), futurystycznych autach (Dynamo oraz Interceptor) czy wreszcie o prawdziwych zawodnikach wagi ciężkiej wśród wehikułów (czyli Titanach i Enforcerach). Należy dodać, że w każdym z nich Rush jest ładowany w inny sposób – na jednośladach zdobywamy go, wykonując triki, jadąc Chargerem otrzymujemy go w zamian za przejeżdżanie tuż obok konkurentów, z kolei zasiadając za sterami na przykład Titana, jego zapas uzupełniamy poprzez eliminację adwersarzy.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=36013
Wersja polska
Głosów użyczyli:
- Michał Chmara – Marine
- Maciej Jabłoński – Gangster
- Michał Piotr Baran – Rapper
- Iwona Repetowska – DJ
- Magdalena Kropidłowska – Komentatorka w trybie zręcznościowym i misjach kontrolnych
Nagrania wersji polskiej: 315studio – Magda Gaweł i Kamil Pałubniak