Onrush: Różnice pomiędzy wersjami
mNie podano opisu zmian |
mNie podano opisu zmian |
||
Linia 12: | Linia 12: | ||
* [[Michał Piotr Baran]] – '''Rapper''' | * [[Michał Piotr Baran]] – '''Rapper''' | ||
* [[Iwona Repetowska]] – '''DJ''' | * [[Iwona Repetowska]] – '''DJ''' | ||
* [[Magdalena Kropidłowska]] – '''Komentatorka w trybie zręcznościowym i misjach kontrolnych''' | * [[Magdalena Kropidłowska]] – '''Komentatorka w trybie zręcznościowym i w misjach kontrolnych''' | ||
'''Nagrania wersji polskiej''': [[ | '''Nagrania wersji polskiej''': [[315studio]] – [[Magda Gaweł]] i [[Kamil Pałubniak]] | ||
[[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]] | [[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]] |
Wersja z 11:27, 2 cze 2018
Onrush – zręcznościowa gra wyścigowa stworzona przez Codemasters Software.
Premiera gry w Polsce – 5 czerwca 2018 roku. Dystrybucja: Techland.
Opis gry
Na tle innych reprezentantów gatunku OnRush wyróżnia się za sprawą elementów zaczerpniętych z tak zwanych „hero shooterów” (na czele z bestsellerowym Overwatchem). W trakcie zmagań naszym celem nie jest dotarcie do mety na pierwszym miejscu – zamiast tego o zwycięstwo walczymy w jednym z kilku typów zawodów, które rządzą się odmiennymi zasadami, a sukces zapewnia wyłącznie współpraca z innymi członkami zespołu. Oprócz dwóch sześcioosobowych drużyn na torze zawsze znajduje się dwunastu zawodników kontrolowanych przez sztuczną inteligencję; pomimo że ich zadaniem jest tworzenie zamieszania, ich obecność często można wykorzystać na własną korzyść, gdyż nie stanowią większego zagrożenia. W toku zabawy zasiadamy za sterami ośmiu klas pojazdów, zróżnicowanych pod kątem mocnych i słabych stron oraz specjalnych umiejętności (jak generowana po udanym skoku fala uderzeniowa, ognisty ślad raniący rywali czy pozostawianie za sobą blokad spowalniających oponentów). Mowa o motocyklach (Blade oraz Outlaw), samochodach przypominających Hot rody (Vortex i Charger), futurystycznych autach (Dynamo oraz Interceptor) czy wreszcie o prawdziwych zawodnikach wagi ciężkiej wśród wehikułów (czyli Titanach i Enforcerach). Należy dodać, że w każdym z nich Rush jest ładowany w inny sposób – na jednośladach zdobywamy go, wykonując triki, jadąc Chargerem otrzymujemy go w zamian za przejeżdżanie tuż obok konkurentów, z kolei zasiadając za sterami na przykład Titana, jego zapas uzupełniamy poprzez eliminację adwersarzy.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=36013
Wersja polska
Głosów użyczyli:
- Michał Chmara – Marine
- Maciej Jabłoński – Gangster
- Michał Piotr Baran – Rapper
- Iwona Repetowska – DJ
- Magdalena Kropidłowska – Komentatorka w trybie zręcznościowym i w misjach kontrolnych
Nagrania wersji polskiej: 315studio – Magda Gaweł i Kamil Pałubniak