Detroit: Become Human: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
m Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=deF3Qf9F1ZY
Linia 23: Linia 23:
** '''Kapitan Allen'''<!--
** '''Kapitan Allen'''<!--
* [[]] –  '''Luther''' <small>(niektóre kwestie)</small>
* [[]] –  '''Luther''' <small>(niektóre kwestie)</small>
* [[]] –  '''Josh'''
* [[]] –  '''Josh'''-->
* [[]] –  '''North'''-->
* [[Gabriela Całun]] –  '''North'''
* [[Kamil Pruban]] – '''Elijah Kamski'''
* [[Kamil Pruban]] – '''Elijah Kamski'''
* [[Waldemar Barwiński]] – '''Detektyw Gavin Reed'''
* [[Waldemar Barwiński]] – '''Detektyw Gavin Reed'''

Wersja z 12:38, 24 sie 2018

Detroit: Become Human – gra przygodowa przeznaczona na konsolę PlayStation 4, wyprodukowana przez Quantic Dream. Polska premiera odbyła się 25 maja 2018 roku. Wydawcą jest Sony Interactive Entertainment Polska.

Fabuła

Główną atrakcją Detroit: Become Human jest fabuła, opowiedziana z perspektywy trzech bohaterów-androidów. Akcja produkcji rozgrywa się w niedalekiej przyszłości na terenie tytułowego miasta Detroit. W uniwersum gry maszyny wyglądające i zachowujące się jak ludzie są powszechnie spotykane, co stwarza poważne problemy społeczne, jak wysokie bezrobocie czy zapotrzebowanie na nowe zasoby. Protagonistami są Kara i Markus, roboty wykorzystywane do pomocy w domu i zajmowania się jego mieszkańcami, oraz Connor, prototypowy android, używany przez policję w trakcie dochodzeń, przesłuchań oraz negocjacji. Poprzez ich przeplatające się wzajemnie historie gracz poznaje, co doprowadziło do pojawienia się maszyn, które zaczęły się buntować, uciekać od swoich właścicieli i odczuwać ludzkie emocje.

Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=29589

Wersja polska

Udźwiękowienie wersji polskiej: STUDIO PRL
Udział wzięli:

i inni

Linki zewnętrzne