SOCOM: Polskie siły specjalne: Różnice pomiędzy wersjami
m Źródło: http://bartoszmartyna.pl/wp-content/uploads/CV_Bartosz-Martyna_03.2016.pdf |
|||
Linia 14: | Linia 14: | ||
'''Udźwiękowienie''': [[Studio PRL|STUDIO PRL]]<br /> | '''Udźwiękowienie''': [[Studio PRL|STUDIO PRL]]<br /> | ||
'''Reżyseria''': [[Jarosław Boberek]]<br /> | '''Reżyseria''': [[Jarosław Boberek]]<br /> | ||
'''Realizacja dźwięku''': [[Aleksander Cherczyński]], [[Piotr Mejran]]<br /> | |||
'''Udział wzięli''': | '''Udział wzięli''': | ||
* [[Roman Polko]] – '''OpsCom''' | * [[Roman Polko]] – '''OpsCom''' | ||
Linia 21: | Linia 22: | ||
* [[Janusz Wituch]] – '''Dowódca w grze wieloosobowej''' | * [[Janusz Wituch]] – '''Dowódca w grze wieloosobowej''' | ||
* [[Bartosz Martyna]] – '''Pilot''' | * [[Bartosz Martyna]] – '''Pilot''' | ||
* [[Barbara Kałużna]] | |||
* [[Monika Węgiel-Jarocińska|Monika Węgiel]] | |||
i inni | i inni | ||
{{DEFAULTSORT:Socom: Polskie siły specjalne}} | {{DEFAULTSORT:Socom: Polskie siły specjalne}} | ||
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]] | [[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]] |
Wersja z 23:53, 22 wrz 2019
SOCOM: Polskie siły specjalne (ang. SOCOM: U.S. Navy SEALs) – gra akcji przeznaczona na konsole PlayStation 3 stworzona przez Zipper Interactive. W Polsce wydana przez SCEP 21 kwietnia 2011 roku.
Dubbing zrealizowano w ramach projektu Lokalizacje 2.0.
O grze
Akcja gry osadzona jest w jednym z południowoazjatyckich państw, gdzie rewolucyjnie nastawiony reżim wojskowy w szybkim czasie przemocą przejął władzę. Swoje „reformy” rozpoczął od wymordowania stacjonujących tam sił NATO. Zadanie powstrzymania go spada oczywiście na nas. W tym celu obejmujemy dowództwo nad pięcioosobowym elitarnym oddziałem, w skład którego wejdzie czterech mężczyzn (Schweitzer, Wells oraz dwóch Koreańczyków) oraz po raz pierwszy w historii serii kobieta (znana jedynie jako „45”).
Kampania składa się z 14 zadań bojowych, które starczają na około 6-7 godzin zabawy. Wszystkie misje połączone są w jedną nieprzerwaną całość. Nie ma tu wypoczywania w bazie i uzupełniania uzbrojenia między kolejnymi zadaniami. Sprzęt, z którym zaczynamy grę to jedyne, co otrzymamy od naszego dowództwa, resztę potrzebnych rzeczy musimy zdobyć na własną rękę.
Twórcy wyposażyli komputerowych wrogów w zaawansowaną sztuczną inteligencję, dzięki czemu potrafią oni m.in. zachodzić nas od flanki, kłaść ogień zaporowy oraz korzystać z osłon terenowych. W walce pomocny okaże się nowy system dowodzenia, dzięki któremu szybko wytyczymy trasy przemarszu, wydamy rozkaz ataku czy ustawimy tryby zachowania. Wszystko to z poziomu samej gry - w SOCOM 4 nie ma miejsca na pełnoekranowe mapy taktyczne. Poza zabawą solo dostępny jest także multiplayer, w którym na raz na polu bitewnym może przebywać jednocześnie do 32 graczy.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=14711
Wersja polska
Udźwiękowienie: STUDIO PRL
Reżyseria: Jarosław Boberek
Realizacja dźwięku: Aleksander Cherczyński, Piotr Mejran
Udział wzięli:
- Roman Polko – OpsCom
- Jacek Kopczyński – Gorman
- Grzegorz Kwiecień – Wells
- Jakub Wieczorek – Strzałkowski
- Janusz Wituch – Dowódca w grze wieloosobowej
- Bartosz Martyna – Pilot
- Barbara Kałużna
- Monika Węgiel
i inni