SOCOM: Polskie siły specjalne: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
DXton (dyskusja | edycje)
m Źródło: http://bartoszmartyna.pl/wp-content/uploads/CV_Bartosz-Martyna_03.2016.pdf
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Linia 14: Linia 14:
'''Udźwiękowienie''': [[Studio PRL|STUDIO PRL]]<br />
'''Udźwiękowienie''': [[Studio PRL|STUDIO PRL]]<br />
'''Reżyseria''': [[Jarosław Boberek]]<br />
'''Reżyseria''': [[Jarosław Boberek]]<br />
'''Realizacja dźwięku''': [[Aleksander Cherczyński]], [[Piotr Mejran]]<br />
'''Udział wzięli''':
'''Udział wzięli''':
* [[Roman Polko]] – '''OpsCom'''
* [[Roman Polko]] – '''OpsCom'''
Linia 21: Linia 22:
* [[Janusz Wituch]] – '''Dowódca w grze wieloosobowej'''
* [[Janusz Wituch]] – '''Dowódca w grze wieloosobowej'''
* [[Bartosz Martyna]] – '''Pilot'''
* [[Bartosz Martyna]] – '''Pilot'''
* [[Barbara Kałużna]]
* [[Monika Węgiel-Jarocińska|Monika Węgiel]]
i inni
i inni


{{DEFAULTSORT:Socom: Polskie siły specjalne}}
{{DEFAULTSORT:Socom: Polskie siły specjalne}}
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]

Wersja z 23:53, 22 wrz 2019

SOCOM: Polskie siły specjalne (ang. SOCOM: U.S. Navy SEALs) – gra akcji przeznaczona na konsole PlayStation 3 stworzona przez Zipper Interactive. W Polsce wydana przez SCEP 21 kwietnia 2011 roku.

Dubbing zrealizowano w ramach projektu Lokalizacje 2.0.

O grze

Akcja gry osadzona jest w jednym z południowoazjatyckich państw, gdzie rewolucyjnie nastawiony reżim wojskowy w szybkim czasie przemocą przejął władzę. Swoje „reformy” rozpoczął od wymordowania stacjonujących tam sił NATO. Zadanie powstrzymania go spada oczywiście na nas. W tym celu obejmujemy dowództwo nad pięcioosobowym elitarnym oddziałem, w skład którego wejdzie czterech mężczyzn (Schweitzer, Wells oraz dwóch Koreańczyków) oraz po raz pierwszy w historii serii kobieta (znana jedynie jako „45”).

Kampania składa się z 14 zadań bojowych, które starczają na około 6-7 godzin zabawy. Wszystkie misje połączone są w jedną nieprzerwaną całość. Nie ma tu wypoczywania w bazie i uzupełniania uzbrojenia między kolejnymi zadaniami. Sprzęt, z którym zaczynamy grę to jedyne, co otrzymamy od naszego dowództwa, resztę potrzebnych rzeczy musimy zdobyć na własną rękę.

Twórcy wyposażyli komputerowych wrogów w zaawansowaną sztuczną inteligencję, dzięki czemu potrafią oni m.in. zachodzić nas od flanki, kłaść ogień zaporowy oraz korzystać z osłon terenowych. W walce pomocny okaże się nowy system dowodzenia, dzięki któremu szybko wytyczymy trasy przemarszu, wydamy rozkaz ataku czy ustawimy tryby zachowania. Wszystko to z poziomu samej gry - w SOCOM 4 nie ma miejsca na pełnoekranowe mapy taktyczne. Poza zabawą solo dostępny jest także multiplayer, w którym na raz na polu bitewnym może przebywać jednocześnie do 32 graczy.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=14711

Wersja polska

Udźwiękowienie: STUDIO PRL
Reżyseria: Jarosław Boberek
Realizacja dźwięku: Aleksander Cherczyński, Piotr Mejran
Udział wzięli:

i inni