Detroit: Become Human: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
Navi (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
Pottero (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
Linia 8: Linia 8:
|rok=2018
|rok=2018
|data premiery=25 maja 2018
|data premiery=25 maja 2018
|platformy={{TT|PS4}}, {{TT|PC}}
|platformy={{Platforma|PS4}}, {{Platforma|PC}}
}}
}}
'''Detroit: Become Human''' – gra przygodowa przeznaczona na konsolę PlayStation 4, wyprodukowana przez Quantic Dream. Polska premiera odbyła się 25 maja [[2018]] roku. Wydawcą jest [[Sony Computer Entertainment Polska|Sony Interactive Entertainment Polska]].
'''Detroit: Become Human''' – gra przygodowa przeznaczona na konsolę PlayStation 4, wyprodukowana przez Quantic Dream. Polska premiera odbyła się 25 maja [[2018]] roku. Wydawcą jest [[Sony Computer Entertainment Polska|Sony Interactive Entertainment Polska]].

Wersja z 20:03, 19 paź 2019

Tytuł Detroit: Become Human
Gatunek przygodowa
Producent Quantic Dream
Wydawca Sony (PS4)
Quantic Dream (PC)
Dystrybutor SIE Polska
Epic Games (PC)
Rok produkcji 2018
Premiera dubbingu 25 maja 2018
Platformy z dubbingiem PS4, PC

Detroit: Become Human – gra przygodowa przeznaczona na konsolę PlayStation 4, wyprodukowana przez Quantic Dream. Polska premiera odbyła się 25 maja 2018 roku. Wydawcą jest Sony Interactive Entertainment Polska.

Fabuła

Główną atrakcją Detroit: Become Human jest fabuła, opowiedziana z perspektywy trzech bohaterów-androidów. Akcja produkcji rozgrywa się w niedalekiej przyszłości na terenie tytułowego miasta Detroit. W uniwersum gry maszyny wyglądające i zachowujące się jak ludzie są powszechnie spotykane, co stwarza poważne problemy społeczne, jak wysokie bezrobocie czy zapotrzebowanie na nowe zasoby. Protagonistami są Kara i Markus, roboty wykorzystywane do pomocy w domu i zajmowania się jego mieszkańcami, oraz Connor, prototypowy android, używany przez policję w trakcie dochodzeń, przesłuchań oraz negocjacji. Poprzez ich przeplatające się wzajemnie historie gracz poznaje, co doprowadziło do pojawienia się maszyn, które zaczęły się buntować, uciekać od swoich właścicieli i odczuwać ludzkie emocje.

Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=29589

Wersja polska

Udźwiękowienie wersji polskiej: STUDIO PRL
Udział wzięli:

W pozostałych rolach:

i inni

Linki zewnętrzne