WALL·E (gra): Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
 
Linia 1: Linia 1:
'''WALL·E''' – zręcznościowa gra dla dzieci, stworzona na podstawie [[WALL·E|filmu pod tym samym tytułem]] przez Heavy Iron Studios. W Polsce wydana przez [[Cdp.pl|CD Projekt]] 17 lipca [[2008]] roku.
{{Gra
|tytuł=WALL·E
|plakat=WALL·E gra.jpg
|gatunek=zręcznościowa
|producent=Heavy Iron Studios
|wydawca=Disney Interactive Studios
|dystrybutor=[[CDP|CD Projekt]]
|rok=2008
|data premiery=17 lipca [[2008]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''WALL·E''' – zręcznościowa gra dla dzieci, stworzona na podstawie [[WALL·E|filmu pod tym samym tytułem]] przez Heavy Iron Studios. W Polsce wydana przez [[Cdp.pl|CD Projekt]] 17 lipca [[2008]] roku.


== O grze ==
== O grze ==
Linia 22: Linia 32:
* [[Janusz Wituch]]
* [[Janusz Wituch]]
* [[Cezary Nowak]]
* [[Cezary Nowak]]
* [[Joanna Węgrzynowska]]
* [[Joanna Węgrzynowska-Cybińska|Joanna Węgrzynowska]]
* [[Grzegorz Pawlak]]
* [[Grzegorz Pawlak]]


[[Kategoria:Gry i programy edukacyjne dla dzieci]]
[[Kategoria:Gry i programy edukacyjne dla dzieci]]

Aktualna wersja na dzień 19:27, 11 lis 2019

Tytuł WALL·E
Gatunek zręcznościowa
Producent Heavy Iron Studios
Wydawca Disney Interactive Studios
Dystrybutor CD Projekt
Rok produkcji 2008
Premiera dubbingu 17 lipca 2008
Platformy z dubbingiem PC

WALL·E – zręcznościowa gra dla dzieci, stworzona na podstawie filmu pod tym samym tytułem przez Heavy Iron Studios. W Polsce wydana przez CD Projekt 17 lipca 2008 roku.

O grze

Akcja opisywanej produkcji opowiada historię tytułowego robocika WALL-E. Jest to skrót od Waste Allocation Load Lifter Earth-Class (Wysypiskowy Automat Likwidująco Lewarujący. E-klasa). Główny bohater został skonstruowany w celu stopniowego oczyszczania powierzchni Ziemi z pozostawionych odpadów. Mieszkańcy globu zmuszeni zostali bowiem do szybkiej ewakuacji. Po spędzeniu siedmiuset lat w samotności mechaniczne życie WALL-E zaczyna nabierać sensu. Na Ziemi pojawia się nowoczesna, myśląca maszyna o imieniu EVE. Tytułowy robot wyrusza z nią w zwariowaną podróż, której jednym z celów jest odnalezienie resztek ziemskiej cywilizacji. WALL-E pragnie podzielić się ze swymi twórcami pewnym istotnym odkryciem.

Przedstawione w grze wydarzenia w dużym stopniu pokrywają się z fabułą filmu, do którego scenariusz napisał Andrew Stanton (Toy Story, Potwory i spółka, Gdzie jest Nemo?). Należy też jednak dodać, iż niektóre sceny zostały przygotowane wyłącznie z myślą o nabywcach elektronicznej wersji przygód sympatycznych robotów. W zamierzeniach stanowią one uzupełnienie dla głównego wątku. Podobnie jak w oryginale, historia znajomości WALL-E i EVE przepełniona jest dużą porcją humoru. Główni bohaterowie podczas swojej wędrówki spotykają wiele zabawnie zaprojektowanych postaci, między innymi drużynę dzielnych, lecz wadliwie działających robotów.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=10835

Wersja polska

Specjalista ds. produktu: Anna Dziak
DTP: Monika Kurzyca, Robert Janusz
Kierownik produkcji: Michał Bakuliński
Menedżer ds. produkcji: Magdalena Justyna
Asystent ds. produkcji: Jakub Łukomski
Lokalizacja: Adrian Czerwiński, Michał Cegiełka, Paweł Ziajka
Głosów użyczyli: