SOCOM: Polskie siły specjalne: Różnice pomiędzy wersjami
Nie podano opisu zmian |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''SOCOM: Polskie siły specjalne''' (ang. ''SOCOM: U.S. Navy SEALs'') – gra akcji przeznaczona na konsole PlayStation 3 stworzona przez Zipper Interactive. W Polsce wydana przez [[Sony Computer Entertainment Polska|SCEP]] 21 kwietnia [[2011]] roku. | {{Gra | ||
|tytuł=SOCOM: Polskie siły specjalne | |||
|tytuł oryginalny=SOCOM 4: U.S. Navy SEALs | |||
|plakat=SOCOM Polskie siły specjalne.jpg | |||
|gatunek=akcji | |||
|producent= Zipper Interactive | |||
|wydawca= Sony Computer Entertainment | |||
|dystrybutor=[[Sony Computer Entertainment Polska]] | |||
|rok=2011 | |||
|data premiery=21 kwietnia [[2011]] | |||
|platformy={{Platforma|PS3}} | |||
}}'''SOCOM: Polskie siły specjalne''' (ang. ''SOCOM: U.S. Navy SEALs'') – gra akcji przeznaczona na konsole PlayStation 3 stworzona przez Zipper Interactive. W Polsce wydana przez [[Sony Computer Entertainment Polska|SCEP]] 21 kwietnia [[2011]] roku. | |||
Dubbing zrealizowano w ramach projektu [[Lokalizacje 2.0]]. | Dubbing zrealizowano w ramach projektu [[Lokalizacje 2.0]]. |
Wersja z 22:27, 25 lut 2020
Tytuł | SOCOM: Polskie siły specjalne |
---|---|
Tytuł oryginalny | SOCOM 4: U.S. Navy SEALs |
Gatunek | akcji |
Producent | Zipper Interactive |
Wydawca | Sony Computer Entertainment |
Dystrybutor | Sony Computer Entertainment Polska |
Rok produkcji | 2011 |
Premiera dubbingu | 21 kwietnia 2011 |
Platformy z dubbingiem | PS3 |
SOCOM: Polskie siły specjalne (ang. SOCOM: U.S. Navy SEALs) – gra akcji przeznaczona na konsole PlayStation 3 stworzona przez Zipper Interactive. W Polsce wydana przez SCEP 21 kwietnia 2011 roku.
Dubbing zrealizowano w ramach projektu Lokalizacje 2.0.
O grze
Akcja gry osadzona jest w jednym z południowoazjatyckich państw, gdzie rewolucyjnie nastawiony reżim wojskowy w szybkim czasie przemocą przejął władzę. Swoje „reformy” rozpoczął od wymordowania stacjonujących tam sił NATO. Zadanie powstrzymania go spada oczywiście na nas. W tym celu obejmujemy dowództwo nad pięcioosobowym elitarnym oddziałem, w skład którego wejdzie czterech mężczyzn (Schweitzer, Wells oraz dwóch Koreańczyków) oraz po raz pierwszy w historii serii kobieta (znana jedynie jako „45”).
Kampania składa się z 14 zadań bojowych, które starczają na około 6-7 godzin zabawy. Wszystkie misje połączone są w jedną nieprzerwaną całość. Nie ma tu wypoczywania w bazie i uzupełniania uzbrojenia między kolejnymi zadaniami. Sprzęt, z którym zaczynamy grę to jedyne, co otrzymamy od naszego dowództwa, resztę potrzebnych rzeczy musimy zdobyć na własną rękę.
Twórcy wyposażyli komputerowych wrogów w zaawansowaną sztuczną inteligencję, dzięki czemu potrafią oni m.in. zachodzić nas od flanki, kłaść ogień zaporowy oraz korzystać z osłon terenowych. W walce pomocny okaże się nowy system dowodzenia, dzięki któremu szybko wytyczymy trasy przemarszu, wydamy rozkaz ataku czy ustawimy tryby zachowania. Wszystko to z poziomu samej gry - w SOCOM 4 nie ma miejsca na pełnoekranowe mapy taktyczne. Poza zabawą solo dostępny jest także multiplayer, w którym na raz na polu bitewnym może przebywać jednocześnie do 32 graczy.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=14711
Wersja polska
Udźwiękowienie: STUDIO PRL
Reżyseria: Jarosław Boberek
Realizacja dźwięku: Aleksander Cherczyński, Piotr Mejran
Udział wzięli:
- Roman Polko – OpsCom
- Jacek Kopczyński – Gorman
- Grzegorz Kwiecień – Wells
- Jakub Wieczorek – Strzałkowski
- Janusz Wituch – Dowódca w grze wieloosobowej
- Bartosz Martyna – Pilot
- Barbara Kałużna
- Monika Węgiel
i inni