Reżyser dubbingu i autor Dubbingpedii, Darek Kosmowski, padł ofiarą fałszywych oskarżeń!
Cierpi przez to jego reputacja i stracił on możliwość reżyserii ukochanego serialu, Harley Quinn. Prosimy o wsparcie!!!
Szczegóły sprawy i treść apelu
Podpisz formularz wsparcia dla twórców dubbingu
Podpisz formularz wsparcia dla miłośników dubbingu

Rogue Warrior: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
Pottero (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
 
Linia 21: Linia 21:
'''Udział wzięli''':
'''Udział wzięli''':
* [[Piotr Bąk]] – '''Richard „Dick” Marcinko'''
* [[Piotr Bąk]] – '''Richard „Dick” Marcinko'''
* [[Andrzej Blumenfeld]] – '''Kapitan SEALops'''
i inni
i inni


[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]

Aktualna wersja na dzień 11:54, 19 mar 2020

Tytuł Rogue Warrior
Gatunek first-person shooter
Producent Rebellion
Wydawca Bethesda Softworks
Dystrybutor Cenega
Rok produkcji 2009
Premiera dubbingu 4 marca 2010
Platformy z dubbingiem PC

Rogue Warrior – gra first-person shooter stworzona przez studio Rebellion. W Polsce wydana 4 marca 2010 roku przez Cenegę. Dubbingu doczekała się wyłącznie wersja przeznaczona na komputery osobiste.

Fabuła

Wirtualny scenariusz prezentuje nam przygody dowódcy elitarnego oddziału SEAL, wchodzącego w skład Marynarki Wojennej Stanów Zjednoczonych. Protagonista, wraz z grupą swoich podkomendnych, trafia na Daleki Wschód, aby wykonać szereg niebezpiecznych misji w głębi terytorium komunistycznej Korei Północnej. Ilość broni i wyposażenia dodatkowego jest mocno ograniczona, więc nierzadko unikanie kontaktu z wrogiem okazuje się rozwiązaniem lepszym od bezpośredniej konfrontacji. Tło wszystkiego stanowi sprawa północnokoreańskiego arsenału nuklearnego.

Warto zauważyć, że fabuła nawiązuje w pewnym sensie do książki, noszącej również tytuł Rogue Warrior i napisanej przez byłego żołnierza amerykańskich sił specjalnych nazwiskiem Richard Marcinko. Ekspert ten rzecz jasna ściśle współpracował z developerami. Głównym celem tych ostatnich było natomiast stworzenie wirtualnego pola walki, dającego graczowi ogromną swobodę.
Źródło: GRY-Online.pl

Wersja polska

Udział wzięli:

i inni