Afterfall: inSanity: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
OkiDoki (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
 
Linia 55: Linia 55:
* [[Joanna Pach-Żbikowska|Joanna Pach]] – '''Mieszkanka schronu'''
* [[Joanna Pach-Żbikowska|Joanna Pach]] – '''Mieszkanka schronu'''
* [[Piotr Siejka]] – '''Strażnik'''
* [[Piotr Siejka]] – '''Strażnik'''
 
== Linki zewnętrzne ==
* [https://www.youtube.com/watch?v=NalNUzTHJdQ Kulisy powstawania dubbingu (gram.pl)]
* {{Wikipedia|Afterfall: InSanity|}}
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]

Aktualna wersja na dzień 21:26, 13 lis 2023

Tytuł Afterfall: inSanity
Gatunek horror
Producent Intoxicate
Wydawca Nicolas Games
Dystrybutor CD Projekt
Rok produkcji 2011
Premiera dubbingu 25 listopada 2011
Platformy z dubbingiem PC

Afterfall: inSanity – gra komputerowa (survival horror z perspektywy trzeciej osoby) stworzona przez studio Nicolas Games Intoxicate, wydana 25 listopada 2011 roku przez CD Projekt.

Fabuła

Gra inspirowana takimi produkcjami jak Fallout czy Dead Space. W rok 2035 – kilkanaście lat po nuklearnej apokalipsie, która zakończyła III wojnę światową – niedobitki ludności zamieszkują wybudowane w Polsce schrony przeciwatomowe. W jednym z nich, nazywanym Chwała, zaczyna rozprzestrzeniać się tajemniczy wirus zamieniający ludzi w mutanty. Zadanie znalezienia lekarstwa spada na psychiatrę Alberta Tokaja, który w jego poszukiwaniu przemierzać będzie mroczne korytarze schronu i postapokaliptyczne zgliszcza.

Wersja polska

Reżyseria: Artur Kruczek
Udział wzięli:

Linki zewnętrzne