SOCOM: Polskie siły specjalne: Różnice pomiędzy wersjami
mNie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 27: | Linia 27: | ||
'''Tłumaczenie''': [[Leszek Jura]]<br /> | '''Tłumaczenie''': [[Leszek Jura]]<br /> | ||
'''Realizacja dźwięku''': [[Aleksander Cherczyński]], [[Piotr Mejran]]<br /> | '''Realizacja dźwięku''': [[Aleksander Cherczyński]], [[Piotr Mejran]]<br /> | ||
'''Konsultacja merytoryczna''': [[Roman Polko]]<br /> | |||
'''Udział wzięli''': | '''Udział wzięli''': | ||
* [[Roman Polko]] – '''OpsCom''' | * [[Roman Polko]] – '''OpsCom''' |
Aktualna wersja na dzień 13:21, 19 lis 2023
Tytuł | SOCOM: Polskie siły specjalne |
---|---|
Tytuł oryginalny | SOCOM 4: U.S. Navy SEALs |
Gatunek | akcji |
Producent | Zipper Interactive |
Wydawca | Sony Computer Entertainment |
Dystrybutor | Sony Computer Entertainment Polska |
Rok produkcji | 2011 |
Premiera dubbingu | 21 kwietnia 2011 |
Platformy z dubbingiem | PS3 |
SOCOM: Polskie siły specjalne (ang. SOCOM: U.S. Navy SEALs) – gra akcji przeznaczona na konsole PlayStation 3 stworzona przez Zipper Interactive. W Polsce wydana przez SCEP 21 kwietnia 2011 roku.
Dubbing zrealizowano w ramach projektu Lokalizacje 2.0.
O grze
Akcja gry osadzona jest w jednym z południowoazjatyckich państw, gdzie rewolucyjnie nastawiony reżim wojskowy w szybkim czasie przemocą przejął władzę. Swoje „reformy” rozpoczął od wymordowania stacjonujących tam sił NATO. Zadanie powstrzymania go spada oczywiście na nas. W tym celu obejmujemy dowództwo nad pięcioosobowym elitarnym oddziałem, w skład którego wejdzie czterech mężczyzn (Schweitzer, Wells oraz dwóch Koreańczyków) oraz po raz pierwszy w historii serii kobieta (znana jedynie jako „45”).
Kampania składa się z 14 zadań bojowych, które starczają na około 6-7 godzin zabawy. Wszystkie misje połączone są w jedną nieprzerwaną całość. Nie ma tu wypoczywania w bazie i uzupełniania uzbrojenia między kolejnymi zadaniami. Sprzęt, z którym zaczynamy grę to jedyne, co otrzymamy od naszego dowództwa, resztę potrzebnych rzeczy musimy zdobyć na własną rękę.
Twórcy wyposażyli komputerowych wrogów w zaawansowaną sztuczną inteligencję, dzięki czemu potrafią oni m.in. zachodzić nas od flanki, kłaść ogień zaporowy oraz korzystać z osłon terenowych. W walce pomocny okaże się nowy system dowodzenia, dzięki któremu szybko wytyczymy trasy przemarszu, wydamy rozkaz ataku czy ustawimy tryby zachowania. Wszystko to z poziomu samej gry - w SOCOM 4 nie ma miejsca na pełnoekranowe mapy taktyczne. Poza zabawą solo dostępny jest także multiplayer, w którym na raz na polu bitewnym może przebywać jednocześnie do 32 graczy.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=14711
Wersja polska
Udźwiękowienie: STUDIO PRL
Reżyseria: Jarosław Boberek
Tłumaczenie: Leszek Jura
Realizacja dźwięku: Aleksander Cherczyński, Piotr Mejran
Konsultacja merytoryczna: Roman Polko
Udział wzięli:
- Roman Polko – OpsCom
- Jacek Kopczyński – Gorman
- Grzegorz Kwiecień – Wells
- Jakub Wieczorek – Strzałkowski
- Janusz Wituch – Dowódca w grze wieloosobowej
- Bartosz Martyna – Pilot
- Barbara Kałużna
- Monika Węgiel
i inni