Disciples II: Mroczne proroctwo: Różnice pomiędzy wersjami
mNie podano opisu zmian |
mNie podano opisu zmian |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Disciples II: Mroczne proroctwo''' (ang. ''Disciples II: Dark Prophecy'') – strategiczna gra turowa stworzona przez Strategy First. W Polsce wydana przez [[Cdp.pl|CD Projekt]] 7 sierpnia [[2002]] roku. | '''Disciples II: Mroczne proroctwo''' (ang. ''Disciples II: Dark Prophecy'') – strategiczna gra turowa stworzona przez Strategy First, będąca kontynuacją ''[[Apostołowie: Święte ziemie|Apostołów: Świętych ziem]]''. W Polsce wydana przez [[Cdp.pl|CD Projekt]] 7 sierpnia [[2002]] roku. | ||
Ukazały się trzy dodatki do gry: bliźniacze '''Strażnicy światła''' i '''Słudzy ciemności''' (wydane razem pod tytułem '''Powrót Galleana''', premiera 11 grudnia [[2003]]) oraz '''Bunt elfów''' (premiera 8 kwietnia [[2004]]). | Ukazały się trzy dodatki do gry: bliźniacze '''Strażnicy światła''' i '''Słudzy ciemności''' (wydane razem pod tytułem '''Powrót Galleana''', premiera 11 grudnia [[2003]]) oraz '''Bunt elfów''' (premiera 8 kwietnia [[2004]]). |
Wersja z 17:09, 29 cze 2015
Disciples II: Mroczne proroctwo (ang. Disciples II: Dark Prophecy) – strategiczna gra turowa stworzona przez Strategy First, będąca kontynuacją Apostołów: Świętych ziem. W Polsce wydana przez CD Projekt 7 sierpnia 2002 roku.
Ukazały się trzy dodatki do gry: bliźniacze Strażnicy światła i Słudzy ciemności (wydane razem pod tytułem Powrót Galleana, premiera 11 grudnia 2003) oraz Bunt elfów (premiera 8 kwietnia 2004).
O grze
Disciples II: Dark Prophecy to strategia turowa stanowiąca bezpośrednią kontynuację swojej poprzedniczki Apostołowie: Święte Ziemie. Wracamy do magicznego świata Sacred Lands, gdzie cztery rasy: Imperium, Górskie Klany, Przeklęte Legiony i Hordy Nieumarłych kontynuują odwieczną walkę o władzę. W dziesięć lat po pierwszej wielkiej wojnie znowu musimy opowiedzieć się po jednej ze stron konfliktu i wykorzystując swój kunszt strategiczny doprowadzić do jej tryumfu.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=742
Wersja polska
Kierownictwo lokalizacji: Paweł Składanowski
Tłumaczenia: Tymoteusz Kuczyński
Reżyseria: Jan Prusakiewicz
Realizacja dźwięku:
Głosy:
Marketing: Mariusz Duda
DTP: Robert Dąbrowski
Organizacja produkcji: Michał Bakuliński
Bunt elfów
Pryncypał wdrożeniowy: Paweł Składanowski
Naczelnik roboczy: Paweł Ziajka
Konwerterzy językowi:
Odgłosy: STUDIO T-REX
Reżyseria: Agnieszka Zwolińska
Mowy użyczyli:
Plenipotent do spraw betatestów: Michał Cegiełka
Poszukiwacze zaginionych bugów:
- Michał Wachowiak,
- Michał Zakrzewski
Implementator: Krzysztof Wojdon
Skryba DTP: Robert Dąbrowski
Nadszyszkownik produkcji: Michał Bakuliński
Marketing:
- Piotr Jabłoński,
- Mariusz Duda