World in Conflict: Różnice pomiędzy wersjami
m nowy artykuł |
|||
Linia 7: | Linia 7: | ||
== Wersja polska == | == Wersja polska == | ||
'''Udźwiękowienie''': [[Armata|STUDIO NAGRAŃ ARMATA]]<br /> | '''Udźwiękowienie''': [[Armata|STUDIO NAGRAŃ ARMATA]]<br /> | ||
'''Lokalizacja''': [[CD Projekt Localisation Centre|CD PROJEKT LOCALISATION CENTRE]]<br /> | |||
'''Udział wzięli''': | '''Udział wzięli''': | ||
* [[Krzysztof Grębski]] – | * [[Krzysztof Grębski]] – |
Wersja z 19:34, 7 lip 2015
World in Conflict – gra strategiczna czasu rzeczywistego stworzona przez Massive Entertainment. Premiera w Polsce: 21 września 2007 roku, dystrybucja CD Projekt. Gra doczekała się również dodatku z podtytułem Soviet Assault wydanego przez polski oddział Ubisoft w wersji kinowej.
Opis
World in Conflict jest strategią czasu rzeczywistego, zaprojektowaną przez twórców hitowej serii Ground Control. Ludzie ze szwedzkiej firmy Massive Entertainment umożliwili nam wcielenie się w militarnego dowódcę i wzięcie udziału w globalnym konflikcie zbrojnym. Została nam przedstawiona alternatywna wizja świata, wedle której zimnowojenny okres w historii XX wieku wcale nie dobiegł końca, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich nie uległ rozpadowi. Oczywiście właśnie pomiędzy kapitalistycznym Zachodem i komunistycznym Wschodem dochodzi do bezpośredniej konfrontacji.
Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=7026
Wersja polska
Udźwiękowienie: STUDIO NAGRAŃ ARMATA
Lokalizacja: CD PROJEKT LOCALISATION CENTRE
Udział wzięli:
- Krzysztof Grębski –
- Porucznik Parker,
- Major Lebiedjew
- Andrzej Olejnik – Porucznik Orłow
- Daniel Pachelski
i inni