Rise of the Tomb Raider: Różnice pomiędzy wersjami
mNie podano opisu zmian |
mNie podano opisu zmian |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Rise of the Tomb Raider''' – przygodowa gra akcji autorstwa Crystal Dynamics, stanowiąca jedenastą odsłonę popularnego cyklu ''Tomb Raider'', będąca kontynuacją gry [[Tomb Raider|o tym samym tytule]] z 2013 roku. | '''Rise of the Tomb Raider''' – przygodowa gra akcji autorstwa Crystal Dynamics, stanowiąca jedenastą odsłonę popularnego cyklu ''Tomb Raider'', będąca kontynuacją gry [[Tomb Raider|o tym samym tytule]] z 2013 roku. | ||
W Polsce gra wydana zostanie przez lokalny oddział [[Microsoft]]u na platformy Xbox One i Xbox 360 (premiera: | W Polsce gra wydana zostanie przez lokalny oddział [[Microsoft]]u na platformy Xbox One i Xbox 360 (premiera: 13 listopada [[2015]]) oraz komputery osobiste (premiera: pierwszy kwartał [[2016]] roku). Pod koniec 2016 roku gra trafi również na konsolę PlayStation 4 za sprawą innego dystrybutora. | ||
== Opis == | == Opis == |
Wersja z 01:10, 31 paź 2015
Rise of the Tomb Raider – przygodowa gra akcji autorstwa Crystal Dynamics, stanowiąca jedenastą odsłonę popularnego cyklu Tomb Raider, będąca kontynuacją gry o tym samym tytule z 2013 roku.
W Polsce gra wydana zostanie przez lokalny oddział Microsoftu na platformy Xbox One i Xbox 360 (premiera: 13 listopada 2015) oraz komputery osobiste (premiera: pierwszy kwartał 2016 roku). Pod koniec 2016 roku gra trafi również na konsolę PlayStation 4 za sprawą innego dystrybutora.
Opis
Rise of the Tomb Raider to jedenasta produkcja o przygodach Lary Croft, a zarazem druga po restarcie serii dokonanym w 2013 roku za sprawą gry Tomb Raider. Tak jak w przypadku wspomnianego tytułu, mamy do czynienia z dziełem zespołu Crystal Dynamics, które reprezentuje gatunek przygodowych gier akcji z widokiem TPP i cechuje się sporą dawką brutalności oraz wieloma aspektami survivalowymi.
Omawiana produkcja kontynuuje historię opowiedzianą w poprzedniczce. Wydarzenia, jakie miały miejsce na wyspie Yamatai, odcisnęły piętno na bohaterce, czyniąc ją twardszą i bardziej bezwzględną, a zarazem niespokojną kobietą. Niestworzone opowieści młodej pani archeolog nie znajdują posłuchu w jej dawnym środowisku, co skazuje bohaterkę na wyalienowanie. Postanawia więc ona odnaleźć dowody na istnienie tego, z czym walczyła na wyspie – rusza w tym celu na Syberię, na poszukiwanie legendarnego, spowitego aurą niewidzialności miasta Kitież, które kryje jakoby tajemnicę nieśmiertelności. To jednak tylko pierwszy przystanek na drodze Lary – w późniejszych etapach bohaterka odwiedza także inne zakątki globu, w których, ciekawostka, twórcy na prośbę fanów umieścili znacznie więcej ikonicznych dla serii grobowców niż poprzednio.
Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=24074
Wersja polska
Głosów użyczyli:
- Karolina Gorczyca – Lara Croft
i inni