Detroit: Become Human: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Linia 17: Linia 17:
* [[Grzegorz Kwiecień]] – '''Todd Wiliams'''
* [[Grzegorz Kwiecień]] – '''Todd Wiliams'''
* [[Tomasz Dedek]] – '''Śledczy'''
* [[Tomasz Dedek]] – '''Śledczy'''
* [[Janusz German]] – '''HK400'''
* [[Waldemar Barwiński]] – '''Komisarz'''
* [[Andrzej Chudy]] – '''Prezenter ''CBN TV'''''
* [[Andrzej Chudy]] – '''Prezenter ''CBN TV'''''
* [[Joanna Domańska]] – '''Prezenterka wiadomości'''
* [[Joanna Domańska]] – '''Prezenterka wiadomości'''
* [[Agnieszka Fajlhauer]] – '''Dyspozytorka policji'''
* [[Przemysław Glapiński]] –  
* [[Przemysław Glapiński]] –  
** '''Joss Douglas''',
** '''Joss Douglas''',

Wersja z 18:25, 24 maj 2018

Detroit: Become Human – gra przygodowa przeznaczona na konsolę PlayStation 4, wyprodukowana przez Quantic Dream. Polska premiera odbędzie się 25 maja 2018 roku. Wydawcą jest Sony Interactive Entertainment Polska.

Fabuła

Główną atrakcją Detroit: Become Human jest fabuła, opowiedziana z perspektywy trzech bohaterów-androidów. Akcja produkcji rozgrywa się w niedalekiej przyszłości na terenie tytułowego miasta Detroit. W uniwersum gry maszyny wyglądające i zachowujące się jak ludzie są powszechnie spotykane, co stwarza poważne problemy społeczne, jak wysokie bezrobocie czy zapotrzebowanie na nowe zasoby. Protagonistami są Kara i Markus, roboty wykorzystywane do pomocy w domu i zajmowania się jego mieszkańcami, oraz Connor, prototypowy android, używany przez policję w trakcie dochodzeń, przesłuchań oraz negocjacji. Poprzez ich przeplatające się wzajemnie historie gracz poznaje, co doprowadziło do pojawienia się maszyn, które zaczęły się buntować, uciekać od swoich właścicieli i odczuwać ludzkie emocje.

Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=29589

Wersja polska

Udźwiękowienie wersji polskiej: STUDIO PRL
Udział wzięli:

i inni