Worms 2: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
'''Worms 2''' – druga część serii strategii turowych autorstwa Team 17 Software. W Polsce została wydana 24 października [[1997]] roku przez [[Cenega|Cenegę]], nie wiadomo jednak, czy posiadała lokalizację. Kilka lat później gra w pełni po polsku ponownie została wydana przez [[Cdp.pl|CD Projekt]].
'''Worms 2''' – druga część serii strategii turowych autorstwa Team 17 Software. W Polsce została wydana 24 października [[1997]] roku przez [[Cenega|IPS Computer Group]] w wersji angielskiej, natomiast z polskim dubbingiem pojawiła się kilka lat później dzięki firmie [[Cdp.pl|CD Projekt]].


== Opis ==
== Opis ==
Worms 2 to sequel popularnej strategii turowej, w której zmagają się ze sobą grupy uzbrojonych robaków. Gracz dowodzi takim oddziałem na losowo wygenerowanym dwuwymiarowym terenie, mając za cel wyeliminowanie wszystkich jednostek przeciwnika. Rozgrywka toczy się w turach ograniczonych limitem czasu potrzebnego na wydanie rozkazów. Każdy pluton robaków na wyposażeniu posiada potężny arsenał śmiercionośnej broni, oraz specjalnych urządzeń, które może użyć w każdej kolejce. Dostępne uzbrojenie można dowolnie konfigurować przed każdą grą.
''Worms 2'' to sequel popularnej strategii turowej, w której zmagają się ze sobą grupy uzbrojonych robaków. Gracz dowodzi takim oddziałem na losowo wygenerowanym dwuwymiarowym terenie, mając za cel wyeliminowanie wszystkich jednostek przeciwnika. Rozgrywka toczy się w turach ograniczonych limitem czasu potrzebnego na wydanie rozkazów. Każdy pluton robaków na wyposażeniu posiada potężny arsenał śmiercionośnej broni, oraz specjalnych urządzeń, które może użyć w każdej kolejce. Dostępne uzbrojenie można dowolnie konfigurować przed każdą grą.


Zmiany w Worms 2 dotyczą głównie rozgrywki wieloosobowej, w której rywalizować ze sobą może do sześciu graczy jednocześnie, zarówno w sieci lokalnej jak i Internecie. Poprawiono również grafikę, przez co rysunkowe postacie wojowniczych robaków wyświetlane są przy zastosowaniu 14 tyś klatek animacji. Rozgrywce towarzyszy zaś 16-bitowy podkład dźwiękowy z programowalną szafą muzyczną, dzięki czemu z łatwością można zmieniać ścieżki dźwiękowe nawet w czasie bitwy. Oprócz tego znajdziemy tu nowe bronie, umiejętność kopania tuneli, dodatkowe możliwości broni, edycja właściwości broni, edytor głosów, nowe misje single player, całkiem nowe poziomy, poprawiony interfejs walki, nowe sekwencje wideo, specjalne efekty graficzne (dym i ogień) oraz wiele innych jeszcze bardziej zwiększających grywalność.  
Zmiany w ''Worms 2'' dotyczą głównie rozgrywki wieloosobowej, w której rywalizować ze sobą może do sześciu graczy jednocześnie, zarówno w sieci lokalnej jak i Internecie. Poprawiono również grafikę, przez co rysunkowe postacie wojowniczych robaków wyświetlane są przy zastosowaniu 14 tyś klatek animacji. Rozgrywce towarzyszy zaś 16-bitowy podkład dźwiękowy z programowalną szafą muzyczną, dzięki czemu z łatwością można zmieniać ścieżki dźwiękowe nawet w czasie bitwy. Oprócz tego znajdziemy tu nowe bronie, umiejętność kopania tuneli, dodatkowe możliwości broni, edycja właściwości broni, edytor głosów, nowe misje single player, całkiem nowe poziomy, poprawiony interfejs walki, nowe sekwencje wideo, specjalne efekty graficzne (dym i ogień) oraz wiele innych jeszcze bardziej zwiększających grywalność.  


<small>Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1883</small>
<small>Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1883</small>
Linia 10: Linia 10:
== Wersja polska (CD Projekt) ==
== Wersja polska (CD Projekt) ==
'''Lokalizacja''': [[Filip Wojciechowski]] <br />
'''Lokalizacja''': [[Filip Wojciechowski]] <br />
'''Tłumaczenie''': Michał Desowski<br />
'''Tłumaczenie''': [[Michał Desowski]]<br />
'''Programista''': Krzysztof Wojdon<br />
'''Programista''': Krzysztof Wojdon<br />
'''Nagrania''': [[Studio FX|STUDIO FX]]<br />
'''Nagrania''': [[Studio FX|STUDIO FX]]<br />
'''Głosu użyczył''': [[Jarosław Boberek]]<br />
'''Głosu użyczył''': [[Jarosław Boberek]]<br />
'''Marketing''':
'''Marketing''':
* Marcin Marzęcki
* Marcin Marzęcki,
* Rafał Pasikowski
* Rafał Pasikowski
'''DTP''':
'''DTP''':
* Robert Dąbrowski
* Robert Dąbrowski,
* Marcin Śliwka
* Marcin Śliwka
'''Organizacja produkcji''': Michał Bakuliński<br />
'''Organizacja produkcji''': Michał Bakuliński<br />

Wersja z 11:00, 17 lip 2018

Worms 2 – druga część serii strategii turowych autorstwa Team 17 Software. W Polsce została wydana 24 października 1997 roku przez IPS Computer Group w wersji angielskiej, natomiast z polskim dubbingiem pojawiła się kilka lat później dzięki firmie CD Projekt.

Opis

Worms 2 to sequel popularnej strategii turowej, w której zmagają się ze sobą grupy uzbrojonych robaków. Gracz dowodzi takim oddziałem na losowo wygenerowanym dwuwymiarowym terenie, mając za cel wyeliminowanie wszystkich jednostek przeciwnika. Rozgrywka toczy się w turach ograniczonych limitem czasu potrzebnego na wydanie rozkazów. Każdy pluton robaków na wyposażeniu posiada potężny arsenał śmiercionośnej broni, oraz specjalnych urządzeń, które może użyć w każdej kolejce. Dostępne uzbrojenie można dowolnie konfigurować przed każdą grą.

Zmiany w Worms 2 dotyczą głównie rozgrywki wieloosobowej, w której rywalizować ze sobą może do sześciu graczy jednocześnie, zarówno w sieci lokalnej jak i Internecie. Poprawiono również grafikę, przez co rysunkowe postacie wojowniczych robaków wyświetlane są przy zastosowaniu 14 tyś klatek animacji. Rozgrywce towarzyszy zaś 16-bitowy podkład dźwiękowy z programowalną szafą muzyczną, dzięki czemu z łatwością można zmieniać ścieżki dźwiękowe nawet w czasie bitwy. Oprócz tego znajdziemy tu nowe bronie, umiejętność kopania tuneli, dodatkowe możliwości broni, edycja właściwości broni, edytor głosów, nowe misje single player, całkiem nowe poziomy, poprawiony interfejs walki, nowe sekwencje wideo, specjalne efekty graficzne (dym i ogień) oraz wiele innych jeszcze bardziej zwiększających grywalność.

Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1883

Wersja polska (CD Projekt)

Lokalizacja: Filip Wojciechowski
Tłumaczenie: Michał Desowski
Programista: Krzysztof Wojdon
Nagrania: STUDIO FX
Głosu użyczył: Jarosław Boberek
Marketing:

  • Marcin Marzęcki,
  • Rafał Pasikowski

DTP:

  • Robert Dąbrowski,
  • Marcin Śliwka

Organizacja produkcji: Michał Bakuliński