Detroit: Become Human: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Linia 10: Linia 10:
'''Reżyseria''': [[Michał Konarski]]<br />-->
'''Reżyseria''': [[Michał Konarski]]<br />-->
'''Udział wzięli''':
'''Udział wzięli''':
* [[Przemysław Stippa]] – '''Connor'''<!--
* [[Przemysław Stippa]] – '''Connor'''
* [[]] – '''Kara'''-->
* [[Julia Kamińska]] – '''Kara'''
* [[Mateusz Weber]] – '''Markus'''
* [[Mateusz Weber]] – '''Markus'''
* [[Miłogost Reczek]] – '''Carl Manfred'''<!--
* [[Miłogost Reczek]] – '''Carl Manfred'''<!--

Wersja z 21:35, 22 sie 2018

Detroit: Become Human – gra przygodowa przeznaczona na konsolę PlayStation 4, wyprodukowana przez Quantic Dream. Polska premiera odbyła się 25 maja 2018 roku. Wydawcą jest Sony Interactive Entertainment Polska.

Fabuła

Główną atrakcją Detroit: Become Human jest fabuła, opowiedziana z perspektywy trzech bohaterów-androidów. Akcja produkcji rozgrywa się w niedalekiej przyszłości na terenie tytułowego miasta Detroit. W uniwersum gry maszyny wyglądające i zachowujące się jak ludzie są powszechnie spotykane, co stwarza poważne problemy społeczne, jak wysokie bezrobocie czy zapotrzebowanie na nowe zasoby. Protagonistami są Kara i Markus, roboty wykorzystywane do pomocy w domu i zajmowania się jego mieszkańcami, oraz Connor, prototypowy android, używany przez policję w trakcie dochodzeń, przesłuchań oraz negocjacji. Poprzez ich przeplatające się wzajemnie historie gracz poznaje, co doprowadziło do pojawienia się maszyn, które zaczęły się buntować, uciekać od swoich właścicieli i odczuwać ludzkie emocje.

Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=29589

Wersja polska

Udźwiękowienie wersji polskiej: STUDIO PRL
Udział wzięli:

i inni

Linki zewnętrzne