Alice VR

Z Dubbingpedia
Wersja z dnia 11:51, 28 paź 2016 autorstwa MinisterDubu (dyskusja | edycje) (nowy artykuł)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do:nawigacja, szukaj

Alice VR – eksploracyjna gra fantastycznonaukowa autorstwa Carbon Studio, przeznaczona na komputery osobiste z wykorzystaniem technologię wirtualnej rzeczywistości, nawiązująca do powieści Lewisa Carrola pt. Alicja w Krainie Czarów.

Premiera w Polsce odbyła się 28 października 2016 roku za pośrednictwem firmy Klabater i serwisu Steam.

Opis gry

Alice VR to pełna zagadek gra eksploracyjna z wciągającą fabułą, która oferuje niepowtarzalną przygodę w VR. Akcja gry przenosi motywy znane ze słynnej powieści Lewisa Carrolla, Przygody Alicji w Krainie Czarów, w klimaty science-fiction. Zwiedzaj piękne, niezwykłe miejsca i ciesz uszy nastrojową, elektroniczną ścieżką dźwiękową.

Awaria na pokładzie statku gwiezdnego zmusza zarządzającą nim sztuczną inteligencję do wybudzenia cię z hibernacji. Okazuje się, iż aby kontynuować swoją misję musisz zdobyć więcej paliwa. W tym celu lądujesz na pobliskiej, zamieszkałej planecie, gdzie twoje proste zadanie szybko się komplikuje. Wszyscy mieszkańcy planety bowiem zniknęli w niewyjaśnionych okolicznościach...

Alice VR jest nowym spojrzeniem na klasyczne przygody Alicji w Krainie Czarów. Podczas gry spotkać można znane z kart powieści postaci, takie jak Kot z Cheshire, czy Szalony Kapelusznik. Realia science-fiction i futurystyczna oprawa graficzna sprawiają jednak, że każde takie spotkanie jest sporym zaskoczeniem. Czy odkryjesz tajemnicę planety Speculo? Czy sprostasz stawianym na twojej drodze wyzwaniom? Wyrusz na wyprawę w nieznane tropem białego królika – przyszłość jest w twoich rękach.
Źródło: Steam

Wersja polska

Udźwiękowienie wersji polskiej: STUDIO PRL
Koordynator nagrania: Agata Bornus
Inżynier dźwięku: Jerzy Pieniążek
Reżyseria: Łukasz Józefowicz
Obsada:

Inne głosy: