Redfall

Z Dubbingpedia
Wersja z dnia 11:51, 2 maj 2023 autorstwa MinisterDubu (dyskusja | edycje) (nowy artykuł)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do:nawigacja, szukaj
Tytuł Redfall
Gatunek akcji, first-person shooter
Producent Arkane Studios
Wydawca Bethesda Softworks
Dystrybutor Cenega
Rok produkcji 2023
Premiera dubbingu 2 maja 2023
Platformy z dubbingiem PC, XSX

Redfall – gra akcji z gatunku first-person shooter stworzona przez Arkane Studios.

O grze

Redfall to strzelanka z perspektywy pierwszej osoby rozgrywana w trybie współpracy w otwartym świecie stworzona przez Arkane Austin, wielokrotnie nagradzanych twórców gier „Prey” oraz „Dishonored”. Redfall kontynuuje tradycję studia Arkane w tworzeniu misternie dopracowanych otwartych światów i wciągających symulatorów, łącząc charakterystyczną rozgrywkę studia z elementami fabularnej strzelanki.

Wyspiarskie miasteczko Redfall w stanie Massachusetts jest oblegane przez legion wampirów, które doprowadziły do zaćmienia słońca i odcięły mieszkańców od świata zewnętrznego. Odkrywaj otwarty świat i zanurz się w złożonej kampanii fabularnej, w której odkryjesz tajemnicę pojawienia się wampirów. Stwórz drużynę z innymi ocalałymi i walcz ze stworami łaknącymi krwi mieszkańców.

Redfall płynnie łączy elementy gry wieloosobowej i dla pojedynczego gracza, umożliwiając odkrywanie mrocznych tajemnic samodzielnie lub w maksymalnie czteroosobowym trybie współpracy. Członkowie drużyny mogą korzystać z różnorakiego wyposażenia i łączyć swoje atuty, szukając pomysłowych sposobów na powstrzymanie wampirzej apokalipsy. Gromadząc różnorodny arsenał broni i ulepszając swoją postać przy pomocy wyjątkowych umiejętności, możesz grać, jak chcesz: rzucać się w wir walki, skradać i łączyć różne mechaniki.

Stworzone w wyniku nieudanego eksperymentu i obdarzone metafizycznymi zdolnościami wampiry w Redfall będą wyzwaniem dla kreatywności twojej drużyny. By pokonać legion wampirów i ich fanatycznych wyznawców, wcielicie się w różnorodnych bohaterów, z których każdy posiada wyjątkową osobowość i specjalne umiejętności.

Opis producenta gry

Wersja polska

Lokalizacja: QLOC S.A.
Dyrektor generalny: Adam Piesiak
Dyrektor ds. finansowych: Paweł Ziajka
Starszy menadżer ds. finansowych: Adrian Czerwiński
Kierownik lokalizacji: Michał Cegiełka
Kierownik ds. sprzedaży: Magdalena Wilczek
Starszy kierownik projektu: Kamila Pluta
Koordynator lokalizacji: Karolina Smirnowa
Tłumaczenie: Marek Gałązka, Maciej Masłoń, Tomasz Molski, Tomasz Nowak, Łukasz Zieliński
Redakcja: Monika Buraczyńska, Stanisław Krawczyk, Żaneta Siemsia-Pindur
Kierownik ds. QA: Paweł Strzelczyk
Kierownik projektu QA: Karolina Jagnyziak, Jakub Dudkowski
Kierownik ds. zgodności: Jacek Fajfer
Kierownicy QA Lab: Piotr Badurek, Emil Lubowicki, Gabriela Malinowska, Tomasz Prusicki
Kierownik ds. rozwoju: Michał Raczyński
Specjaliści ds. rozwoju: Łukasz Bieńkowski, Aleksandra Grigorian, Damian Jasiński, Michał Kozakowski
Kierownicy zespołu QA: Michał Mugerman, Kamil Uszyński
Testerzy QA: Iza Maszloch, Karolina Noczkowska, Kasia Startek
Z dedykacją dla: Macieja Rokity
Produkcja nagrań: KEYWORDS STUDIOS
Udźwiękowienie: STUDIO PRL
Dźwięk: Dawid Pietruszka
Kierownictwo produkcji: Maciej Jastrzębski
Reżyseria: Tomasz Borkowski
Aktorzy: