Detroit: Become Human: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
m (uzupełnienie)
Linia 1: Linia 1:
'''Detroit: Become Human''' – gra przygodowa przeznaczona na konsolę PlayStation 4, wyprodukowana przez Quantic Dream. Polska premiera odbędzie się 25 maja [[2018]] roku. Wydawcą jest [[Sony Computer Entertainment Polska|Sony Interactive Entertainment Polska]].
'''Detroit: Become Human''' – gra przygodowa przeznaczona na konsolę PlayStation 4, wyprodukowana przez Quantic Dream. Polska premiera odbyła się 25 maja [[2018]] roku. Wydawcą jest [[Sony Computer Entertainment Polska|Sony Interactive Entertainment Polska]].
 
== Fabuła ==
== Fabuła ==
Główną atrakcją ''Detroit: Become Human'' jest fabuła, opowiedziana z perspektywy trzech bohaterów-androidów. Akcja produkcji rozgrywa się w niedalekiej przyszłości na terenie tytułowego miasta Detroit. W uniwersum gry maszyny wyglądające i zachowujące się jak ludzie są powszechnie spotykane, co stwarza poważne problemy społeczne, jak wysokie bezrobocie czy zapotrzebowanie na nowe zasoby. Protagonistami są Kara i Markus, roboty wykorzystywane do pomocy w domu i zajmowania się jego mieszkańcami, oraz Connor, prototypowy android, używany przez policję w trakcie dochodzeń, przesłuchań oraz negocjacji. Poprzez ich przeplatające się wzajemnie historie gracz poznaje, co doprowadziło do pojawienia się maszyn, które zaczęły się buntować, uciekać od swoich właścicieli i odczuwać ludzkie emocje.
Główną atrakcją ''Detroit: Become Human'' jest fabuła, opowiedziana z perspektywy trzech bohaterów-androidów. Akcja produkcji rozgrywa się w niedalekiej przyszłości na terenie tytułowego miasta Detroit. W uniwersum gry maszyny wyglądające i zachowujące się jak ludzie są powszechnie spotykane, co stwarza poważne problemy społeczne, jak wysokie bezrobocie czy zapotrzebowanie na nowe zasoby. Protagonistami są Kara i Markus, roboty wykorzystywane do pomocy w domu i zajmowania się jego mieszkańcami, oraz Connor, prototypowy android, używany przez policję w trakcie dochodzeń, przesłuchań oraz negocjacji. Poprzez ich przeplatające się wzajemnie historie gracz poznaje, co doprowadziło do pojawienia się maszyn, które zaczęły się buntować, uciekać od swoich właścicieli i odczuwać ludzkie emocje.


<small>Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=29589</small>
<small>Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=29589</small>
== Wersja polska ==
== Wersja polska ==
'''Udźwiękowienie wersji polskiej''': [[Studio PRL|STUDIO PRL]]<br /><!--
'''Udźwiękowienie wersji polskiej''': [[Studio PRL|STUDIO PRL]]<br /><!--
Linia 16: Linia 18:
* [[]] – '''Alice Wiliams'''-->
* [[]] – '''Alice Wiliams'''-->
* [[Waldemar Barwiński]] – '''Detektyw Gavin Reed'''
* [[Waldemar Barwiński]] – '''Detektyw Gavin Reed'''
* [[Maksymilian Bogumił]] – '''Daniel'''
* [[Jakub Mróz]] – '''Daniel'''
* [[Krzysztof Cybiński]] – '''Kapitan Allen'''
* [[Krzysztof Cybiński]] – '''Kapitan Allen'''
* [[Paweł Ciołkosz]] – '''Jeffrey Fowler'''
* [[Paweł Ciołkosz]] – '''Jeffrey Fowler'''
Linia 24: Linia 26:
* [[Janusz German]] – '''HK400'''
* [[Janusz German]] – '''HK400'''
* [[Andrzej Chudy]] – '''Prezenter ''CBN TV'''''
* [[Andrzej Chudy]] – '''Prezenter ''CBN TV'''''
* [[Joanna Domańska]] – '''Prezenterka wiadomości'''
* [[Joanna Domańska]] – '''Prezenterka wiadomości'''
* [[Agnieszka Fajlhauer]] – '''Dyspozytorka policji'''
* [[Agnieszka Fajlhauer]] – '''Dyspozytorka policji'''
* [[Przemysław Glapiński]] –  
* [[Przemysław Glapiński]] –  
** '''Joss Douglas''',
** '''Joss Douglas''',
** '''Derek Myers''',
** '''Derek Myers''',
** '''Policjant''',  
** '''Policjant''',
** '''Sprzedawca'''  
** '''Sprzedawca'''
* [[Jakub Kamieński]] – '''Chris'''
* [[Krzysztof Grabowski]] – '''Chris'''
* [[Józef Grzymała]] – '''Demonstrant'''
* [[Paweł Krucz]] – '''Ekspedient'''
* [[Paweł Krucz]] – '''Ekspedient'''
* [[Grzegorz Pawlak]] –
* [[Grzegorz Pawlak]] –
** '''Kierowca autobusu''',
** '''Kierowca autobusu''',
** '''Mężczyzna z tłumu'''
** '''Mężczyzna z tłumu'''
* [[Otar Saralidze]] – '''Policjant'''
* [[Otar Saralidze]] – '''Policjant'''
* [[Krzysztof Szczepaniak]] – '''Androidzi-sprzedawcy'''
* [[Krzysztof Szczepaniak]] – '''Androidzi-sprzedawcy'''
* [[Katarzyna Kozak]] – '''Kobieta z tłumu'''
* [[Katarzyna Kozak]] – '''Kobieta z tłumu'''
i inni
i inni


[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]

Wersja z 02:54, 26 maj 2018

Detroit: Become Human – gra przygodowa przeznaczona na konsolę PlayStation 4, wyprodukowana przez Quantic Dream. Polska premiera odbyła się 25 maja 2018 roku. Wydawcą jest Sony Interactive Entertainment Polska.

Fabuła

Główną atrakcją Detroit: Become Human jest fabuła, opowiedziana z perspektywy trzech bohaterów-androidów. Akcja produkcji rozgrywa się w niedalekiej przyszłości na terenie tytułowego miasta Detroit. W uniwersum gry maszyny wyglądające i zachowujące się jak ludzie są powszechnie spotykane, co stwarza poważne problemy społeczne, jak wysokie bezrobocie czy zapotrzebowanie na nowe zasoby. Protagonistami są Kara i Markus, roboty wykorzystywane do pomocy w domu i zajmowania się jego mieszkańcami, oraz Connor, prototypowy android, używany przez policję w trakcie dochodzeń, przesłuchań oraz negocjacji. Poprzez ich przeplatające się wzajemnie historie gracz poznaje, co doprowadziło do pojawienia się maszyn, które zaczęły się buntować, uciekać od swoich właścicieli i odczuwać ludzkie emocje.

Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=29589

Wersja polska

Udźwiękowienie wersji polskiej: STUDIO PRL
Udział wzięli:

i inni