SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo 3: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Gra |tytuł=SOCOM: U.S. Navy<br />SEALs Fireteam Bravo 3 |tytuł oryginalny= |plakat=SOCOM 3.jpg |gatunek=taktyczna |producent=Slant Six Games |wydawca=Sony Computer E...")
 
m (→‎Wersja polska: https://pl.linkedin.com/in/leszekjura)
 
Linia 19: Linia 19:


== Wersja polska ==
== Wersja polska ==
'''Tłumaczenie''': [[Leszek Jura]]<br />
'''Głosów użyczyli''':
'''Głosów użyczyli''':
* [[Waldemar Barwiński]] – '''Toro'''
* [[Waldemar Barwiński]] – '''Toro'''

Aktualna wersja na dzień 01:27, 10 paź 2021

SOCOM: U.S. Navy
SEALs Fireteam Bravo 3

SOCOM 3.jpg
Gatunek taktyczna
Producent Slant Six Games
Wydawca Sony Computer Entertainment
Dystrybutor SCE Polska
Rok produkcji 2010
Premiera dubbingu 19 lutego 2010
Platformy z dubbingiem PSP

SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo 3 – gra taktyczna stworzona przez firmę Slant Six Games na konsolę PlayStation Portable.

O grze

Fabuła Fireteam Bravo 3 wzorem poprzednich części skupia się wokół prawdziwych organizacji i wydarzeń. Nie ma tu miejsca na wyssane z palca bzdury bądź technologie rodem z Gwiezdnych Wojen. Tym razem oddział Fok musi odnaleźć i przesłuchać tajemniczego agenta KGB. Alexander Gozorow, gdyż tak ma na imię szpieg, najprawdopodobniej posiada dostęp do ważnych informacji dotyczących ataku nuklearnego na wielką skalę. Zagraża to całemu światu i wymaga natychmiastowej interwencji. Nie trudno się domyślić, że historia jest tylko pretekstem by przegonić gracza po najciekawszych lokacjach rozmieszczonych na całym globie Kampania dla pojedynczego gracza składa się z szeregu uporządkowanych chronologicznie misji. Każde zadanie posiada kilka istotnych celów, które wymagają ukończenia by móc kontynuować zabawę. Istotne jest jednak to, że nie trzeba wykonywać je w przewidzianej przez twórców kolejności. O priorytetach zleceń decyduje wyłącznie gracz, który ma pełną swobodę działania. Kontrolowany przez niego oddział posiada dostęp do kilkudziesięciu typów broni opisanych wszelkimi statystykami. Każda z nich została stworzona na bazie prawdziwych odpowiedników i posiada rzeczywiste wady i zalety. Urozmaiceniem są pojazdy oraz wsparcie lotnicze dostępne po uzyskaniu wystarczającego poziomu Command Equity. W połączeniu z licznymi komandami i precyzyjnym sterowaniem owocuje to rozrywką na bardzo wysokim poziomie.

Źródło: GRY On-Line.pl

Wersja polska

Tłumaczenie: Leszek Jura
Głosów użyczyli:

i inni