Master of Orion 3: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
Porfirion (dyskusja | edycje)
m Master of Orion III przeniesiono do Master of Orion 3: nie wiem, czemu na GOL-u czy Wikipedii jest trójka rzymska - na okładce gry jak byk stoi 3 arabska
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
'''Master of Orion III''' – komputerowa gra strategiczna stworzona przez Quicksilver Software. W Polsce wydana przez [[CD Projekt]] 5 marca [[2003]] roku.
{{Gra
|tytuł=Master of Orion 3
|plakat=Master of Orion 3.jpg
|gatunek=strategiczna
|producent= Quicksilver Software
|wydawca= Infogrames
|dystrybutor=[[CDP|CD Projekt]]
|rok=2003
|data premiery=5 marca [[2003]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Master of Orion III''' – komputerowa gra strategiczna stworzona przez Quicksilver Software. W Polsce wydana przez [[CD Projekt]] 5 marca [[2003]] roku.


== Opis ==
== Opis ==
Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce. W grze możemy posmakować ciekawej fabuły opartej na klasycznych kosmicznych operach w stylu Helinleina czy Asimova. Mamy do dyspozycji olbrzymi wszechświat z setkami układów do odkrycia i skolonizowania (około 256 układów słonecznych wykonanych w całkowicie trójwymiarowej grafice - każdy może mieć maksymalne po osiem planet, a każda planeta maksymalnie po osiem księżyców), a nasze działania nastawione są umiejętne połączenie polityki, administracji, szpiegostwa i walki. Gra rozszerza tradycyjne strategie typu 4X (eXplore, eXpand, eXploit, i eXterminate) o piąte 'X', które twórcy dodali jako eXperience.
Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce. W grze możemy posmakować ciekawej fabuły opartej na klasycznych kosmicznych operach w stylu Helinleina czy Asimova. Mamy do dyspozycji olbrzymi wszechświat z setkami układów do odkrycia i skolonizowania (około 256 układów słonecznych wykonanych w całkowicie trójwymiarowej grafice - każdy może mieć maksymalne po osiem planet, a każda planeta maksymalnie po osiem księżyców), a nasze działania nastawione są umiejętne połączenie polityki, administracji, szpiegostwa i walki. Gra rozszerza tradycyjne strategie typu 4X (eXplore, eXpand, eXploit, i eXterminate) o piąte 'X', które twórcy dodali jako eXperience.


W Master of Orion III gracz ma znacznie większe znaczenie i możliwości niż w poprzednich częściach gry. Tym razem nie jesteśmy zwykłym reprezentantem międzyplanetarnego dyktatora a przedstawicielem sił kontrolujących całą galaktyczną cywilizację. Dyktatorzy, prezydenci, konsulowie i przywódcy, którzy przychodzą i odchodzą są tylko narzędziami w naszych rękach. Musimy wykorzystywać tych polityków oraz ich przywódców aby ochronić przyszłość jednej cywilizacji i manipulować jej polityką zarówno na gruncie wewnętrznym jak i międzygalaktycznym.
W ''Master of Orion III'' gracz ma znacznie większe znaczenie i możliwości niż w poprzednich częściach gry. Tym razem nie jesteśmy zwykłym reprezentantem międzyplanetarnego dyktatora a przedstawicielem sił kontrolujących całą galaktyczną cywilizację. Dyktatorzy, prezydenci, konsulowie i przywódcy, którzy przychodzą i odchodzą są tylko narzędziami w naszych rękach. Musimy wykorzystywać tych polityków oraz ich przywódców aby ochronić przyszłość jednej cywilizacji i manipulować jej polityką zarówno na gruncie wewnętrznym jak i międzygalaktycznym.


<small>Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=787</small>
<small>Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=787</small>
Linia 10: Linia 20:
== Wersja polska ==
== Wersja polska ==
'''Pryncypał wdrożeniowy''': [[Paweł Składanowski]]<br />
'''Pryncypał wdrożeniowy''': [[Paweł Składanowski]]<br />
'''Konwerterzy językowi''': [[Marcin Bartkiewicz|Marcin „Polityk” Bartkiewicz]], [[Paweł Pisarzewski]], [[Jakub Żywko|Kuba Żywko]]<br />
'''Konwerterzy językowi''':
* [[Marcin Bartkiewicz|Marcin „Polityk” Bartkiewicz]],  
* [[Paweł Pisarzewski]],  
* [[Jakub Żywko|Kuba Żywko]]
'''Odgłosy''': [[Studio FX|STUDIO FX]]<br />
'''Odgłosy''': [[Studio FX|STUDIO FX]]<br />
'''Mowy użyczyli''':
'''Mowy użyczyli''':
* [[Tomasz Górecki]]
* [[Tomasz Górecki]]
* [[Brygida Turowska-Szymczak|Brygida Turowska]]
** '''Narrator''',
* [[Piotr Warszawski]]
** '''Pradawny Antarianin'''
* [[Brygida Turowska-Szymczak|Brygida Turowska]] – '''Doradca #1'''
* [[Piotr Warszawski]] – '''Doradca #2'''
'''Plenipotent do spraw betatestów''': Michał Cegiełka<br />
'''Plenipotent do spraw betatestów''': Michał Cegiełka<br />
'''Poszukiwacze zaginionych bugów''': Adam Bilczewski, Paweł Grzywaczewski, Michał Kawka, Robert Mahler<br />
'''Poszukiwacze zaginionych bugów''':  
* Adam Bilczewski,
* Paweł Grzywaczewski,
* Michał Kawka,
* Robert Mahler
'''Implementator''': Krzysztof Wojdon<br />
'''Implementator''': Krzysztof Wojdon<br />
'''Skrybowie DTP''': Robert Dąbrowski, Radosław Osiecki<br />
'''Skrybowie DTP''':
* Robert Dąbrowski,
* Radosław Osiecki
'''Nadszyszkownik produkcji''': Michał Bakuliński<br />
'''Nadszyszkownik produkcji''': Michał Bakuliński<br />
'''Marketing''': Piotr Jabłoński, Mariusz Duda
'''Marketing''':
* Piotr Jabłoński,
* Mariusz Duda


[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]

Aktualna wersja na dzień 18:52, 10 lis 2019

Tytuł Master of Orion 3
Gatunek strategiczna
Producent Quicksilver Software
Wydawca Infogrames
Dystrybutor CD Projekt
Rok produkcji 2003
Premiera dubbingu 5 marca 2003
Platformy z dubbingiem PC

Master of Orion III – komputerowa gra strategiczna stworzona przez Quicksilver Software. W Polsce wydana przez CD Projekt 5 marca 2003 roku.

Opis

Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce. W grze możemy posmakować ciekawej fabuły opartej na klasycznych kosmicznych operach w stylu Helinleina czy Asimova. Mamy do dyspozycji olbrzymi wszechświat z setkami układów do odkrycia i skolonizowania (około 256 układów słonecznych wykonanych w całkowicie trójwymiarowej grafice - każdy może mieć maksymalne po osiem planet, a każda planeta maksymalnie po osiem księżyców), a nasze działania nastawione są umiejętne połączenie polityki, administracji, szpiegostwa i walki. Gra rozszerza tradycyjne strategie typu 4X (eXplore, eXpand, eXploit, i eXterminate) o piąte 'X', które twórcy dodali jako eXperience.

W Master of Orion III gracz ma znacznie większe znaczenie i możliwości niż w poprzednich częściach gry. Tym razem nie jesteśmy zwykłym reprezentantem międzyplanetarnego dyktatora a przedstawicielem sił kontrolujących całą galaktyczną cywilizację. Dyktatorzy, prezydenci, konsulowie i przywódcy, którzy przychodzą i odchodzą są tylko narzędziami w naszych rękach. Musimy wykorzystywać tych polityków oraz ich przywódców aby ochronić przyszłość jednej cywilizacji i manipulować jej polityką zarówno na gruncie wewnętrznym jak i międzygalaktycznym.

Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=787

Wersja polska

Pryncypał wdrożeniowy: Paweł Składanowski
Konwerterzy językowi:

Odgłosy: STUDIO FX
Mowy użyczyli:

Plenipotent do spraw betatestów: Michał Cegiełka
Poszukiwacze zaginionych bugów:

  • Adam Bilczewski,
  • Paweł Grzywaczewski,
  • Michał Kawka,
  • Robert Mahler

Implementator: Krzysztof Wojdon
Skrybowie DTP:

  • Robert Dąbrowski,
  • Radosław Osiecki

Nadszyszkownik produkcji: Michał Bakuliński
Marketing:

  • Piotr Jabłoński,
  • Mariusz Duda