Colin McRae Rally 3: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
m https://cookieplmonster.github.io/2023/01/15/remastering-colin-mcrae-rally-3-silentpatch/
 
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
'''Colin McRae Rally 3''' – gra wyścigowa autorstwa Codemasters Software. Wydana w Polsce 26 czerwca [[2003]] r. przez [[Cdp.pl|CD Projekt]].
{{Gra
|tytuł=Colin McRae Rally 3
|plakat=Colin McRae Rally 3.jpg
|gatunek=wyścigowa
|producent=Codemasters Software
|wydawca=Codemasters Software
|dystrybutor=[[CDP|CD Projekt]]
|rok=2003
|data premiery=26 czerwca [[2003]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Colin McRae Rally 3''' – gra wyścigowa autorstwa Codemasters Software. Wydana w Polsce 26 czerwca [[2003]] roku przez [[CDP|CD Projekt]].


==Opis==
==Opis==
Trzecia część najpopularniejszego symulatora rajdów samochodowych na komputery klasy PC firmowanego nazwiskiem Colin’a McRae. Mimo iż seria ta od kilku lat wyznacza standardy w grafice i poziomie odwzorowania detali producent postanowił jeszcze bardziej urealnić poziom prowadzenia samochodów po krętych i nierównych trasach. Podobnie jak w powstałej również w Codemasters TOCA Race Driver, tutaj również położono większy nacisk na utożsamienie się gracza z postacią kierowcy, głownie przez wprowadzenie linii fabularnej przybliżającej nam pozostałych członków ekipy. Dzięki temu poczujemy się prawdziwym kierowcą z pilotem obok siebie i teamem czekającym gdzieś na mecie.
Trzecia część najpopularniejszego symulatora rajdów samochodowych na komputery klasy PC firmowanego nazwiskiem Colin’a McRae. Mimo iż seria ta od kilku lat wyznacza standardy w grafice i poziomie odwzorowania detali producent postanowił jeszcze bardziej urealnić poziom prowadzenia samochodów po krętych i nierównych trasach. Podobnie jak w powstałej również w Codemasters ''TOCA Race Driver'', tutaj również położono większy nacisk na utożsamienie się gracza z postacią kierowcy, głownie przez wprowadzenie linii fabularnej przybliżającej nam pozostałych członków ekipy. Dzięki temu poczujemy się prawdziwym kierowcą z pilotem obok siebie i teamem czekającym gdzieś na mecie.


CMR3 charakteryzuje się doskonałym odzwierciedleniem ruchomych części samochodu: amortyzatory, koła (w tym opony), blachy karoserii po uderzeniu w przeszkodę, kawałki szyb, itp. Możliwe jest całkowite unieruchomienie samochodu po silnym uderzeniem w przeszkodę. Teraz już nie można pędzić do mety nie zważając na przeszkody, gdyż dużo łatwiej niż w poprzednich częściach doprowadzić do całkowitego zniszczenia samochodu. Dzięki ścisłej współpracy z teamem fabrycznymi wiele aspektów gry zostało dużo bardziej dopracowanych. Wierne odwzorowano zarówno same modele samochodów jak i ich zachowanie się na trasie. Mocno rozbudowano opcję ustawień samochodów oraz model uszkodzeń. Również nowością jest szczegółowa i w pełni animowana sylwetka pilota – Nicky Grist’a.
CMR3 charakteryzuje się doskonałym odzwierciedleniem ruchomych części samochodu: amortyzatory, koła (w tym opony), blachy karoserii po uderzeniu w przeszkodę, kawałki szyb, itp. Możliwe jest całkowite unieruchomienie samochodu po silnym uderzeniem w przeszkodę. Teraz już nie można pędzić do mety nie zważając na przeszkody, gdyż dużo łatwiej niż w poprzednich częściach doprowadzić do całkowitego zniszczenia samochodu. Dzięki ścisłej współpracy z teamem fabrycznymi wiele aspektów gry zostało dużo bardziej dopracowanych. Wierne odwzorowano zarówno same modele samochodów jak i ich zachowanie się na trasie. Mocno rozbudowano opcję ustawień samochodów oraz model uszkodzeń. Również nowością jest szczegółowa i w pełni animowana sylwetka pilota – Nicky Grist’a.
Linia 10: Linia 20:
== Wersja polska==
== Wersja polska==
'''Kierownictwo produkcji polskiej wersji językowej''': [[Paweł Składanowski]] <br />
'''Kierownictwo produkcji polskiej wersji językowej''': [[Paweł Składanowski]] <br />
'''Kierownik projektu''': Paweł Ziajka <br />
'''Kierownik projektu''': [[Paweł Ziajka]] <br />
'''Tłumaczenie''': [[Marcin Bojko]] <br />
'''Tłumaczenie''': [[Marcin Bojko]] <br />
'''Nagrania''': [[Start International Polska|START INTERNATIONAL POLSKA]] <br />
'''Nagrania''': [[Start International Polska|START INTERNATIONAL POLSKA]] <br />
'''Głosu użyczył''': [[Janusz Kulig]] <br />
'''Głosów użyczyli''':
'''Organizacja produkcji''': Michał Bakuliński <br />
* [[Janusz Kulig]] – '''Pilot''' <small>(wydanie premierowe)</small>
* [[Janusz Wituch]] – '''Pilot''' <small>(reedycje)</small>
'''Organizacja produkcji''': [[Michał Bakuliński]]


== Linki zewnętrzne ==
== Linki zewnętrzne ==
* {{Wikipedia}}
* {{Wikipedia}}
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]

Aktualna wersja na dzień 09:46, 23 wrz 2023

Tytuł Colin McRae Rally 3
Gatunek wyścigowa
Producent Codemasters Software
Wydawca Codemasters Software
Dystrybutor CD Projekt
Rok produkcji 2003
Premiera dubbingu 26 czerwca 2003
Platformy z dubbingiem PC

Colin McRae Rally 3 – gra wyścigowa autorstwa Codemasters Software. Wydana w Polsce 26 czerwca 2003 roku przez CD Projekt.

Opis

Trzecia część najpopularniejszego symulatora rajdów samochodowych na komputery klasy PC firmowanego nazwiskiem Colin’a McRae. Mimo iż seria ta od kilku lat wyznacza standardy w grafice i poziomie odwzorowania detali producent postanowił jeszcze bardziej urealnić poziom prowadzenia samochodów po krętych i nierównych trasach. Podobnie jak w powstałej również w Codemasters TOCA Race Driver, tutaj również położono większy nacisk na utożsamienie się gracza z postacią kierowcy, głownie przez wprowadzenie linii fabularnej przybliżającej nam pozostałych członków ekipy. Dzięki temu poczujemy się prawdziwym kierowcą z pilotem obok siebie i teamem czekającym gdzieś na mecie.

CMR3 charakteryzuje się doskonałym odzwierciedleniem ruchomych części samochodu: amortyzatory, koła (w tym opony), blachy karoserii po uderzeniu w przeszkodę, kawałki szyb, itp. Możliwe jest całkowite unieruchomienie samochodu po silnym uderzeniem w przeszkodę. Teraz już nie można pędzić do mety nie zważając na przeszkody, gdyż dużo łatwiej niż w poprzednich częściach doprowadzić do całkowitego zniszczenia samochodu. Dzięki ścisłej współpracy z teamem fabrycznymi wiele aspektów gry zostało dużo bardziej dopracowanych. Wierne odwzorowano zarówno same modele samochodów jak i ich zachowanie się na trasie. Mocno rozbudowano opcję ustawień samochodów oraz model uszkodzeń. Również nowością jest szczegółowa i w pełni animowana sylwetka pilota – Nicky Grist’a.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1493

Wersja polska

Kierownictwo produkcji polskiej wersji językowej: Paweł Składanowski
Kierownik projektu: Paweł Ziajka
Tłumaczenie: Marcin Bojko
Nagrania: START INTERNATIONAL POLSKA
Głosów użyczyli:

Organizacja produkcji: Michał Bakuliński

Linki zewnętrzne