Detroit: Become Human: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
 
(Nie pokazano 13 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
'''Detroit: Become Human''' – gra przygodowa przeznaczona na konsolę PlayStation 4, wyprodukowana przez Quantic Dream. Polska premiera odbędzie się 25 maja [[2018]] roku. Wydawcą jest [[Sony Computer Entertainment Polska|Sony Interactive Entertainment Polska]].
{{Gra
|tytuł=Detroit: Become Human
|plakat=Detroit - Become Human.jpg
|gatunek=przygodowa
|producent=Quantic Dream
|wydawca=Sony (PS4)<br />Quantic Dream (PC)
|dystrybutor=[[Sony Interactive Entertainment Polska|SIE Polska]]<br />Epic Games (PC)
|rok=2018
|data premiery=25 maja 2018
|platformy={{Platforma|PS4}}, {{Platforma|PC}}
}}
'''Detroit: Become Human''' – gra przygodowa przeznaczona na konsolę PlayStation 4, wyprodukowana przez Quantic Dream. Polska premiera odbyła się 25 maja [[2018]] roku. Wydawcą jest [[Sony Computer Entertainment Polska|Sony Interactive Entertainment Polska]].
 
12 grudnia [[2019]] roku ukazała się wersja na komputery osobiste, dostępna z tym samym dubbingiem na platformie cyfrowej Epic Games Store.
 
== Fabuła ==
== Fabuła ==
Główną atrakcją ''Detroit: Become Human'' jest fabuła, opowiedziana z perspektywy trzech bohaterów-androidów. Akcja produkcji rozgrywa się w niedalekiej przyszłości na terenie tytułowego miasta Detroit. W uniwersum gry maszyny wyglądające i zachowujące się jak ludzie są powszechnie spotykane, co stwarza poważne problemy społeczne, jak wysokie bezrobocie czy zapotrzebowanie na nowe zasoby. Protagonistami są Kara i Markus, roboty wykorzystywane do pomocy w domu i zajmowania się jego mieszkańcami, oraz Connor, prototypowy android, używany przez policję w trakcie dochodzeń, przesłuchań oraz negocjacji. Poprzez ich przeplatające się wzajemnie historie gracz poznaje, co doprowadziło do pojawienia się maszyn, które zaczęły się buntować, uciekać od swoich właścicieli i odczuwać ludzkie emocje.
Główną atrakcją ''Detroit: Become Human'' jest fabuła, opowiedziana z perspektywy trzech bohaterów-androidów. Akcja produkcji rozgrywa się w niedalekiej przyszłości na terenie tytułowego miasta Detroit. W uniwersum gry maszyny wyglądające i zachowujące się jak ludzie są powszechnie spotykane, co stwarza poważne problemy społeczne, jak wysokie bezrobocie czy zapotrzebowanie na nowe zasoby. Protagonistami są Kara i Markus, roboty wykorzystywane do pomocy w domu i zajmowania się jego mieszkańcami, oraz Connor, prototypowy android, używany przez policję w trakcie dochodzeń, przesłuchań oraz negocjacji. Poprzez ich przeplatające się wzajemnie historie gracz poznaje, co doprowadziło do pojawienia się maszyn, które zaczęły się buntować, uciekać od swoich właścicieli i odczuwać ludzkie emocje.


<small>Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=29589</small>
<small>Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=29589</small>
== Wersja polska ==
== Wersja polska ==
'''Udźwiękowienie wersji polskiej''': [[Studio PRL|STUDIO PRL]]<br /><!--
'''Udźwiękowienie wersji polskiej''': [[Studio PRL|STUDIO PRL]]<br /><!--
'''Reżyseria''': [[Michał Konarski]]<br />-->
'''Reżyseria''': [[Jarosław Boberek]]<br />-->
'''Udział wzięli''':
'''Udział wzięli''':
* [[Przemysław Stippa]] – '''Connor'''<!--
* [[Julia Kamińska]] – '''Kara'''
* [[]] – '''Kara'''-->
* [[Przemysław Stippa]] – '''Connor'''
* [[Mateusz Weber]] – '''Markus'''
* [[Mateusz Weber]] – '''Markus'''<!--
* [[]] – '''Alice Wiliams'''-->
* [[Mirosław Zbrojewicz]] – '''Hank Anderson'''
* [[Miłogost Reczek]] – '''Carl Manfred'''
* [[Miłogost Reczek]] – '''Carl Manfred'''
* [[Mirosław Zbrojewicz]] – '''Hank Anderson'''
* [[Elżbieta Futera-Jędrzejewska]] – '''Amanda'''
* [[Elżbieta Futera-Jędrzejewska]] – '''Amanda'''<!--
* [[Maciej Kowalik]] – '''Simon'''
* [[]] – '''Alice Wiliams'''-->
* [[Jakub Mróz]] – '''Daniel'''
* [[Krzysztof Cybiński]] –
** '''Luther''' <small>(niektóre kwestie)</small>,
** '''Kapitan Allen'''<!--
* [[]] –  '''Luther''' <small>(niektóre kwestie)</small>-->
* [[Gabriela Całun]] – '''North'''
<!--* [[]] – '''Josh'''-->
* [[Kamil Pruban]] – '''Elijah Kamski'''
* [[Waldemar Barwiński]] – '''Detektyw Gavin Reed'''
* [[Waldemar Barwiński]] – '''Detektyw Gavin Reed'''
* [[Maksymilian Bogumił]] – '''Daniel'''
* [[Lidia Sadowa]] – '''Rose Chapman'''
* [[Krzysztof Cybiński]] – '''Kapitan Allen'''
* [[Paweł Ciołkosz]] – '''Kapitan Jeffrey Fowler'''
* [[Paweł Ciołkosz]] – '''Jeffrey Fowler'''
* [[Grzegorz Pawlak]] –
* [[Grzegorz Kwiecień]] – '''Todd Wiliams'''
** '''Richard Perkins''',
** '''Kierowca autobusu''',
** '''Mężczyzna z tłumu'''
* [[Tomasz Dedek]] – '''Ben Collins'''
* [[Grzegorz Kwiecień]] –
** '''Todd Wiliams''',
** '''Policjant'''
<!--* [[]] – '''Traci'''
* [[]] – '''Carlos'''-->
* [[Karol Osentowski]] – '''Ralph'''
* [[Karol Osentowski]] – '''Ralph'''
* [[Tomasz Dedek]] – '''Śledczy'''
* [[Sebastian Perdek]] – '''Jerry'''
* [[Michał Konarski]] –
** '''Zlatko Andronikow''',
** '''Pedro Aabdar''',
** '''Strażnik'''
'''W pozostałych rolach''':
* [[Janusz German]] – '''HK400'''
* [[Janusz German]] – '''HK400'''
* [[Andrzej Chudy]] – '''Prezenter ''CBN TV'''''
* [[Joanna Domańska]] – '''Prezenterka wiadomości'''
* [[Agnieszka Fajlhauer]] – '''Dyspozytorka policji'''
* [[Przemysław Glapiński]] –  
* [[Przemysław Glapiński]] –  
** '''Joss Douglas''',
** '''Joss Douglas''' <small>(niektóre kwestie)</small>,
** '''Derek Myers''',
** '''Derek Myers''',
** '''Policjant''',  
** '''Policjant''',
** '''Sprzedawca'''  
** '''Sprzedawca'''
* [[Jakub Kamieński]] – '''Chris'''
* [[Krzysztof Grabowski]] – '''Chris Miller'''
* [[Jakub Kamieński]] – '''Joss Douglas''' <small>(niektóre kwestie)</small>
* [[Julia Kołakowska-Bytner]] – '''Chloe''' <small>(menu główne)</small>
<!--* [[Maciej Kosmala]] – '''Leo Manfred'''-->
* [[Beniamin Lewandowski]] – '''Adam Chapman'''
* [[Edyta Torhan]] – '''Prezydent Warren'''
* [[Jarosław Boberek]] – '''Telefonista'''
* [[Andrzej Chudy]] –
** '''Prezenter ''CBN TV''''',
** '''Głos samochodu'''
* [[Joanna Domańska]] – '''Prezenterka wiadomości'''
* [[Agnieszka Fajlhauer]] – '''Dyspozytorka policji'''
* [[Józef Grzymała]] – '''Demonstrant'''
* [[Katarzyna Kozak]] – '''Kobieta z tłumu'''
* [[Paweł Krucz]] – '''Ekspedient'''
* [[Paweł Krucz]] – '''Ekspedient'''
* [[Grzegorz Pawlak]] –
* [[Mateusz Kwiecień]] – '''Kierownik motelu'''
** '''Kierowca autobusu''',
* [[Otar Saralidze]] – '''Policjant'''
** '''Mężczyzna z tłumu'''
* [[Krzysztof Szczepaniak]] – '''Androidzi-sprzedawcy'''
* [[Otar Saralidze]] – '''Policjant'''
* [[Piotr Warszawski]] – '''Policjant'''
* [[Krzysztof Szczepaniak]] – '''Androidzi-sprzedawcy'''
* [[Katarzyna Kozak]] – '''Kobieta z tłumu'''
i inni
i inni


== Linki zewnętrzne ==
* {{Wikipedia}}
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]

Aktualna wersja na dzień 15:32, 12 gru 2019

Tytuł Detroit: Become Human
Gatunek przygodowa
Producent Quantic Dream
Wydawca Sony (PS4)
Quantic Dream (PC)
Dystrybutor SIE Polska
Epic Games (PC)
Rok produkcji 2018
Premiera dubbingu 25 maja 2018
Platformy z dubbingiem PS4, PC

Detroit: Become Human – gra przygodowa przeznaczona na konsolę PlayStation 4, wyprodukowana przez Quantic Dream. Polska premiera odbyła się 25 maja 2018 roku. Wydawcą jest Sony Interactive Entertainment Polska.

12 grudnia 2019 roku ukazała się wersja na komputery osobiste, dostępna z tym samym dubbingiem na platformie cyfrowej Epic Games Store.

Fabuła

Główną atrakcją Detroit: Become Human jest fabuła, opowiedziana z perspektywy trzech bohaterów-androidów. Akcja produkcji rozgrywa się w niedalekiej przyszłości na terenie tytułowego miasta Detroit. W uniwersum gry maszyny wyglądające i zachowujące się jak ludzie są powszechnie spotykane, co stwarza poważne problemy społeczne, jak wysokie bezrobocie czy zapotrzebowanie na nowe zasoby. Protagonistami są Kara i Markus, roboty wykorzystywane do pomocy w domu i zajmowania się jego mieszkańcami, oraz Connor, prototypowy android, używany przez policję w trakcie dochodzeń, przesłuchań oraz negocjacji. Poprzez ich przeplatające się wzajemnie historie gracz poznaje, co doprowadziło do pojawienia się maszyn, które zaczęły się buntować, uciekać od swoich właścicieli i odczuwać ludzkie emocje.

Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=29589

Wersja polska

Udźwiękowienie wersji polskiej: STUDIO PRL
Udział wzięli:

W pozostałych rolach:

i inni

Linki zewnętrzne