Fortnite: Różnice pomiędzy wersjami
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 15: | Linia 15: | ||
Fortnite to trzecioosobowa gra akcji o lekkim klimacie, oparta na modelu darmowym z mikropłatnościami (free-to-play). Produkcja została stworzona przez studio Epic Games, znane przede wszystkim z kilku kultowych serii gier akcji, jak ''Gears of War'' czy ''Unreal'', a także zaawansowanej technologii Unreal Engine. | Fortnite to trzecioosobowa gra akcji o lekkim klimacie, oparta na modelu darmowym z mikropłatnościami (free-to-play). Produkcja została stworzona przez studio Epic Games, znane przede wszystkim z kilku kultowych serii gier akcji, jak ''Gears of War'' czy ''Unreal'', a także zaawansowanej technologii Unreal Engine. | ||
Choć sednem zabawy jest tutaj kooperacyjny multiplayer, fabuła stanowi w miarę istotny element gry. Trafiamy do świata nawiedzanego przez przypominające zombie demony, które przybywają na ziemię z burzowych chmur widocznych nad horyzontem, wykorzystując do tego celu sieć portali. Gracze wcielają się w członków oddziałów, które mają za zadanie strzec owych bram, pilnując, by nic się przez nie nie przedarło, i starając się zamykać przejścia przy wykorzystaniu urządzenia o nazwie Atlas. Historia jest opowiadana w toku kilku kampanii, wystarczających na 10, 20 lub 50 godzin zabawy, w zależności od decyzji podjętych przed rozpoczęciem zabawy. Kampanie są podzielone na generowane losowo etapy i cechują się pewną dozą nieliniowości – jako że po każdej zaliczonej misji otrzymujemy wybór, co do tego, w jakiej części świata chcemy zająć się następną bramą. | Choć sednem zabawy jest tutaj kooperacyjny multiplayer, fabuła stanowi w miarę istotny element gry. Trafiamy do świata nawiedzanego przez przypominające zombie demony, które przybywają na ziemię z burzowych chmur widocznych nad horyzontem, wykorzystując do tego celu sieć portali. Gracze wcielają się w członków oddziałów, które mają za zadanie strzec owych bram, pilnując, by nic się przez nie nie przedarło, i starając się zamykać przejścia przy wykorzystaniu urządzenia o nazwie Atlas. Historia jest opowiadana w toku kilku kampanii, wystarczających na 10, 20 lub 50 godzin zabawy, w zależności od decyzji podjętych przed rozpoczęciem zabawy. Kampanie są podzielone na generowane losowo etapy i cechują się pewną dozą nieliniowości – jako że po każdej zaliczonej misji otrzymujemy wybór, co do tego, w jakiej części świata chcemy zająć się następną bramą. | ||
<small>Źródło: | |||
<small>Źródło: [https://www.gry-online.pl/gry/fortnite/zd2eea GRY On-Line.pl]</small> | |||
== Wersja polska == | == Wersja polska == | ||
'''Udźwiękowienie''': [[Roboto Sound|SOUND TROPEZ]]<br /> | '''Udźwiękowienie''': [[Roboto Sound|SOUND TROPEZ]]<br /> |
Wersja z 18:25, 9 paź 2021
Tytuł | Fortnite |
---|---|
Gatunek | akcji |
Producent | Epic Games |
Wydawca | WB Games |
Dystrybutor | Cenega Poland |
Rok produkcji | 2017 |
Premiera dubbingu | 21 lipca 2017 |
Platformy z dubbingiem | PC, PS4, X1 |
Fortnite – gra akcji z elementami survivalu stworzona przez Epic Games.
Premiera w Polsce: 21 lipca 2017; dystrybucja: Cenega.
Opis gry
Fortnite to trzecioosobowa gra akcji o lekkim klimacie, oparta na modelu darmowym z mikropłatnościami (free-to-play). Produkcja została stworzona przez studio Epic Games, znane przede wszystkim z kilku kultowych serii gier akcji, jak Gears of War czy Unreal, a także zaawansowanej technologii Unreal Engine.
Choć sednem zabawy jest tutaj kooperacyjny multiplayer, fabuła stanowi w miarę istotny element gry. Trafiamy do świata nawiedzanego przez przypominające zombie demony, które przybywają na ziemię z burzowych chmur widocznych nad horyzontem, wykorzystując do tego celu sieć portali. Gracze wcielają się w członków oddziałów, które mają za zadanie strzec owych bram, pilnując, by nic się przez nie nie przedarło, i starając się zamykać przejścia przy wykorzystaniu urządzenia o nazwie Atlas. Historia jest opowiadana w toku kilku kampanii, wystarczających na 10, 20 lub 50 godzin zabawy, w zależności od decyzji podjętych przed rozpoczęciem zabawy. Kampanie są podzielone na generowane losowo etapy i cechują się pewną dozą nieliniowości – jako że po każdej zaliczonej misji otrzymujemy wybór, co do tego, w jakiej części świata chcemy zająć się następną bramą.
Źródło: GRY On-Line.pl
Wersja polska
Udźwiękowienie: SOUND TROPEZ
Reżyseria: Bartosz Wesołowski
Dźwięk: Aleksandra Wyszyńska, Bodek Pezda
Tłumaczenie: ALBION LOCALISATIONS
Udział wzięli:
- Janek Barwiński – Lama
- Waldemar Barwiński
- Jarosław Boberek – Soundset męski #1
- Paweł Ciołkosz – Konstruktor
- Robert Czebotar – Lars
- Marta Dobecka
- Paulina Holtz – Ramirez
- Jakub Kamieński – Soundset męski #2
- Anna Kerth
- Karina Klimaszewska
- Daniel Kondraciuk – Spiker radiowy
- Weronika Łukaszewska – Rey
- Konrad Makowski
- Monika Obara
- Kamil Pruban
- Anna Prus
- Agata Skórska – Doktor Blackwell
- Ramez Stefan
- Krzysztof Szczerbiński
- Robert Tondera – Soundset męski #3
- Bartosz Wesołowski
- Daniel Wojsa – Poszukiwacz skarbów
- Aleksandra Kowalicka
- Iwona Milerska – Azalea
- Jakub Wieczorek – Soundset męski #4