Everybody’s Gone to the Rapture: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Linia 17: Linia 17:
** '''Charlie Tate'''
** '''Charlie Tate'''
* [[Anna Sztejner]] – '''Lizzie Graves'''
* [[Anna Sztejner]] – '''Lizzie Graves'''
* [[Miłogost Reczek]] – '''Graeme Sampson'''
* [[Karol Wróblewski]] – '''Stephen Appleton'''
* [[Karol Wróblewski]] – '''Stephen Appleton'''
* [[Katarzyna Tatarak]] –
* [[Katarzyna Tatarak]] –
Linia 28: Linia 29:
** '''Terry Fletcher'''<!--  
** '''Terry Fletcher'''<!--  
* [[Zofia Zborowska]] – '''Amanda Mason'''-->
* [[Zofia Zborowska]] – '''Amanda Mason'''-->
* [[Jan Kulczycki]] – '''Frank Appleton'''
* [[Jan Kulczycki]] – '''Frank Appleton'''<!--  
<!--  
tutaj szczelam kompletnie, bom zaspany jeszcze
* [[Włodzimierz Press]]
* [[Włodzimierz Press]]
* [[Jakub Szydłowski]] -->
* [[Jakub Szydłowski]] -->

Wersja z 13:29, 22 sie 2015

Everybody’s Gone to the Rapture – przeznaczona na konsolę PlayStation 4 przygodowa gra wideo stworzona przez studio The Chinese Room. W Polsce wydana przez Sony Computer Entertainment Polska 11 sierpnia 2015 roku.

Fabuła

Produkcja opowiada historię cichej apokalipsy. Akcja toczy się w trakcie ostatniego dnia końca świata w niewielkiej wiosce zlokalizowanej na terenie brytyjskiego hrabstwa Shropshire. Całość koncentruje się na przedstawieniu intrygującej opowieści, a sercem rozgrywki są interakcje z otoczeniem i postaciami. Gracze mają pełną swobodę działania, ale jednocześnie fabuła nie jest kształtowana jedynie przez ich działania. Zamiast tego wirtualny świat zamieszkuje sześć innych postaci, które pozostawione w spokoju będą żyły własnym życiem. Jedną z głównych atrakcji jest wchodzenie w interakcje z tymi bohaterami i wpływanie na ich działania.

Struktura świata jest w pełni otwarta. Mapa jest na tyle duża, że spacer z jednego jej końca na drugi zajmuje około 20 minut. Jednocześnie gracz na eksplorację zawsze otrzymuje jedynie godzinę. Po niej gra ulega zakończeniu, a to, co w ciągu tych 60 minut zobaczymy i zrobimy staje się naszą własną historią. Całość została zaprojektowana tak, aby można ją było przechodzić wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe elementy. Warto dodać, że pomimo położenia nacisku na fabułę środowisko gry oferuje sporą interaktywność i pozwala m.in. na otwieranie wszystkich drzwi i manipulowanie każdym obiektem, a dotarcie do niektórych lokacji wymaga sporego wysiłku.
Źródło: GRY-Online.pl

Wersja polska

Udział wzięli:

i inni