Master of Orion 3: Różnice pomiędzy wersjami
mNie podano opisu zmian |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Master of Orion III''' – komputerowa gra strategiczna stworzona przez Quicksilver Software. W Polsce wydana przez [[CD Projekt]] 5 marca [[2003]] roku. | '''Master of Orion III''' – komputerowa gra strategiczna stworzona przez Quicksilver Software. W Polsce wydana przez [[CD Projekt]] 5 marca [[2003]] roku. | ||
== Opis == | |||
Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce. W grze możemy posmakować ciekawej fabuły opartej na klasycznych kosmicznych operach w stylu Helinleina czy Asimova. Mamy do dyspozycji olbrzymi wszechświat z setkami układów do odkrycia i skolonizowania (około 256 układów słonecznych wykonanych w całkowicie trójwymiarowej grafice - każdy może mieć maksymalne po osiem planet, a każda planeta maksymalnie po osiem księżyców), a nasze działania nastawione są umiejętne połączenie polityki, administracji, szpiegostwa i walki. Gra rozszerza tradycyjne strategie typu 4X (eXplore, eXpand, eXploit, i eXterminate) o piąte 'X', które twórcy dodali jako eXperience. | |||
W Master of Orion III gracz ma znacznie większe znaczenie i możliwości niż w poprzednich częściach gry. Tym razem nie jesteśmy zwykłym reprezentantem międzyplanetarnego dyktatora a przedstawicielem sił kontrolujących całą galaktyczną cywilizację. Dyktatorzy, prezydenci, konsulowie i przywódcy, którzy przychodzą i odchodzą są tylko narzędziami w naszych rękach. Musimy wykorzystywać tych polityków oraz ich przywódców aby ochronić przyszłość jednej cywilizacji i manipulować jej polityką zarówno na gruncie wewnętrznym jak i międzygalaktycznym. | |||
<small>Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=787</small> | |||
== Wersja polska == | == Wersja polska == |
Wersja z 22:56, 16 sty 2015
Master of Orion III – komputerowa gra strategiczna stworzona przez Quicksilver Software. W Polsce wydana przez CD Projekt 5 marca 2003 roku.
Opis
Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce. W grze możemy posmakować ciekawej fabuły opartej na klasycznych kosmicznych operach w stylu Helinleina czy Asimova. Mamy do dyspozycji olbrzymi wszechświat z setkami układów do odkrycia i skolonizowania (około 256 układów słonecznych wykonanych w całkowicie trójwymiarowej grafice - każdy może mieć maksymalne po osiem planet, a każda planeta maksymalnie po osiem księżyców), a nasze działania nastawione są umiejętne połączenie polityki, administracji, szpiegostwa i walki. Gra rozszerza tradycyjne strategie typu 4X (eXplore, eXpand, eXploit, i eXterminate) o piąte 'X', które twórcy dodali jako eXperience.
W Master of Orion III gracz ma znacznie większe znaczenie i możliwości niż w poprzednich częściach gry. Tym razem nie jesteśmy zwykłym reprezentantem międzyplanetarnego dyktatora a przedstawicielem sił kontrolujących całą galaktyczną cywilizację. Dyktatorzy, prezydenci, konsulowie i przywódcy, którzy przychodzą i odchodzą są tylko narzędziami w naszych rękach. Musimy wykorzystywać tych polityków oraz ich przywódców aby ochronić przyszłość jednej cywilizacji i manipulować jej polityką zarówno na gruncie wewnętrznym jak i międzygalaktycznym.
Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=787
Wersja polska
Pryncypał wdrożeniowy: Paweł Składanowski
Konwerterzy językowi: Marcin „Polityk” Bartkiewicz, Paweł Pisarzewski, Kuba Żywko
Odgłosy: STUDIO FX
Mowy użyczyli:
Plenipotent do spraw betatestów: Michał Cegiełka
Poszukiwacze zaginionych bugów: Adam Bilczewski, Paweł Grzywaczewski, Michał Kawka, Robert Mahler
Implementator: Krzysztof Wojdon
Skrybowie DTP: Robert Dąbrowski, Radosław Osiecki
Nadszyszkownik produkcji: Michał Bakuliński
Marketing: Piotr Jabłoński, Mariusz Duda