Twierdza: Krzyżowiec II: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
m nowy artykuł
 
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
''''Twierdza: Krzyżowiec II''' (org. Stronghold: Crusader II, 2014) – gra strategiczna z serii ''Twierdza'' autorstwa FireFly Studios wydana z dubbingiem na komputery osobiste 23 września [[2014]] roku przez [[Licomp Empik Multimedia|LEM]].
'''Twierdza: Krzyżowiec II''' (org. Stronghold: Crusader II, 2014) – gra strategiczna z serii ''Twierdza'' autorstwa FireFly Studios wydana z dubbingiem na komputery osobiste 23 września [[2014]] roku przez [[Licomp Empik Multimedia|LEM]].
== Opis ==
== Opis ==
''Stronghold: Crusader II'' to strategia czasu rzeczywistego, będąca kontynuacją tytułu z 2002 roku autorstwa brytyjskiego studia FireFly, które zapoczątkowało serię ''Stronghold'' (w Polsce znaną jako ''[[Twierdza]]'').
''Stronghold: Crusader II'' to strategia czasu rzeczywistego, będąca kontynuacją tytułu z 2002 roku autorstwa brytyjskiego studia FireFly, które zapoczątkowało serię ''Stronghold'' (w Polsce znaną jako ''[[Twierdza]]'').

Wersja z 21:04, 7 cze 2015

Twierdza: Krzyżowiec II (org. Stronghold: Crusader II, 2014) – gra strategiczna z serii Twierdza autorstwa FireFly Studios wydana z dubbingiem na komputery osobiste 23 września 2014 roku przez LEM.

Opis

Stronghold: Crusader II to strategia czasu rzeczywistego, będąca kontynuacją tytułu z 2002 roku autorstwa brytyjskiego studia FireFly, które zapoczątkowało serię Stronghold (w Polsce znaną jako Twierdza).

W Stronghold: Crusader II po raz kolejny wcielamy się w dowódcę wojsk na Bliskim Wschodzie w epoce krucjat. Stając po stronie zachodniego rycerstwa bądź sił arabskich, zarządzamy zamkami, odpieramy ataki i przeprowadzamy działania wojenne zakrojone na dużą skalę. Podobnie jak w poprzedniej odsłonie serii, musimy opanować wiele elementów zarządzania tytułową twierdzą. Jest to związane, na przykład, z koniecznością wyżywienia ludności i rycerzy, odpowiedniego ich wyposażenia itp.

Tytuł rozbudowuje wiele elementów znanych z pierwszej części. I tak stawiamy czoło inteligentniejszym przeciwnikom, walczymy na nowych mapach, korzystając przy tym z wprowadzonych przez studio FireFly dodatkowych pułapek, jednostek i planów zamków. Te ostatnie zostały wykonane na bardzo dużą skalę, przez co oblężenia nabrały monumentalnych rozmiarów. W części drugiej zadbano o to, by fortyfikacje, w tym mury, wieże, bramy oraz elementy zabudowy twierdzy, stawiano bez jakichkolwiek problemów, wynikających czy to z silnika gry czy topografii terenu.

Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=19392

Wersja polska

Udział wzięli:

i inni