Tom Clancy’s H.A.W.X. 2: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
Pottero (dyskusja | edycje)
m Przywrócenie Zenkowego układu, robionego zapewne na podstawie creditsów z gry, moje było tłumaczeniem z mobygames.
Pottero (dyskusja | edycje)
Linia 33: Linia 33:
   
   
== Linki zewnętrzne ==
== Linki zewnętrzne ==
* {{Wikipedia}}
* {{Wikipedia|Tom Clancy's H.A.W.X. 2}}


[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]

Wersja z 23:05, 2 lip 2015

Tom Clancy’s H.A.W.X. 2 – zręcznościowa gra akcji stworzona przez Ubisoft Studios. W Polsce wydana przez Ubisoft 3 września 2010 roku na Xboksa 360, 10 września na PlayStation 3 i 12 listopada na komputery osobiste.

Fabuła

Fabuła H.A.W.X. 2 obraca się wokół trzech głowic nuklearnych wykradzionych przez separatystów z arsenału Rosji oraz dokonanego przez nich puczu wiążącego się z przejęciem władzy przez ultranacjonalistów. Wcielamy się kolejno w trzech pilotów reprezentujących różne strony tego konfliktu. Najwięcej czasu spędzamy w skórze Amerykanina pilotując samoloty takie jak A-10, F-15, F-16, F-18 czy niewidocznego dla radarów F-22. Jako Rosjanin zasiadamy w kokpitach Su-27 czy MiG-29, a grając żołnierzem lotnictwa brytyjskiego sterujemy Harrierem i Eurofighterem. W trakcie kampanii mamy od początku dostęp tylko do niektórych samolotów i by mieć możliwość wykorzystania bardziej zaawansowanych maszyn, musimy je sobie kupić za specjalne tokeny, przyznawane za zdobyte w trakcie zabawy punkty doświadczenia.
Źródło: GRY-Online.pl

Wersja polska

Menedżer projektu: Bartosz Lewandowski
Tłumaczenie: ROBOTO TRANSLATION – Piotr Grocholski, Tomasz Piątkowski, Bartosz Lewandowski, Krzysztof Karabin
Nagranie dialogów: START INTERNATIONAL POLSKA
Reżyseria: Maciej Kowalski
Udział wzięli:

Realizacja dźwięku: Paweł Tymosiak, Piotr Tymosiak
Kierownictwo produkcji: Elżbieta Araszkiewicz
Testy: Grzegorz Stefański, Michał Zygmuntowicz, Paweł Krawczuk

Linki zewnętrzne