Empire Earth II: Różnice pomiędzy wersjami
nowy artykuł |
m →Wersja polska: jak to jest, że człowieka, który się najwięcej nagadał w grze, nie uwzględniają w obsadzie... a resztę ról pewnie na dniach uzupełnię |
||
Linia 33: | Linia 33: | ||
* [[Marek Bocianiak]] | * [[Marek Bocianiak]] | ||
* [[Brygida Turowska-Szymczak|Brygida Turowska]] | * [[Brygida Turowska-Szymczak|Brygida Turowska]] | ||
'''oraz''': | |||
* [[Adam Bauman]] – '''Narrator''' | |||
'''Menedżer ds. testów''': Michał Cegiełka<br /> | '''Menedżer ds. testów''': Michał Cegiełka<br /> | ||
'''Testy''': | '''Testy''': |
Wersja z 10:17, 31 lip 2015
Empire Earth II – gra strategiczna stworzona przez Mad Doc Software. W Polsce wydana 19 maja 2005 przez CD Projekt.
2 marca 2006 ukazał się w Polsce oficjalny dodatek do gry zatytułowany Władza Absolutna (The Art of Supremacy).
O grze
Druga część znanej gry strategicznej rozgrywanej w czasie rzeczywistym, w której zadaniem gracza jest stanąć na czele jednej z czternastu cywilizacji i poprowadzić ją od epoki kamienia łupanego do ery lotów kosmicznych, badając nowe technologie, produkując wojsko i stawiając czoła konkurencyjnym nacjom.
Zmiany wprowadzone do Empire Earth 2 nie ograniczają się tylko do tego, co najbardziej oczywiste, czyli nowych jednostek dla każdej cywilizacji. Przede wszystkim rozbudowana została sztuczna inteligencja komputerowego przeciwnika, który jest znacznie bardziej wymagającym oponentem niż w pierwowzorze. Komputer nie tylko reaguje szybciej i bardziej dynamicznie, ale także analizuje taktykę gracza i dostosowuje do niej swoją. Po raz pierwszy w historii serii, autorzy zaimplementowali też wpływ zmiennych warunków pogodowych na zachowanie jednostek. Gracz będzie musiał teraz zmieniać strategię działania w zależności od tego, co aktualnie „dzieje się za oknem”: śnieg, deszcz czy mgła. Aby ułatwić grę ludziom nie przyzwyczajonym do dużej ilości elementów decydujących o sprawnym funkcjonowaniu państwa, w Empire Earth 2 pojawił się specjalny system, który sam przydziela zadania mieszkańcom królestwa, np. uprawę roli. Również w kwestii walki poczyniono podobne ułatwienia. Inteligentniejszy system tworzenia formacji w znaczący sposób poprawi nawigację wojskiem i zminimalizuje sytuację znaną z innych RTS-ów, w których armia sama łamie szyk i wdaje się w przypadkowe potyczki.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2962
Wersja polska
Kierownictwo projektu: Paweł Ziajka
Tłumaczenia:
- Paweł Pisarzewski,
- Łukasz Drozd,
- Paweł Kroenke,
- Anna Płocica,
- Marek Krępuła,
- Jakub Janusz,
- Piotr Deja
Redakcja: Aleksandra Cwalina
Nagrania: START INTERNATIONAL POLSKA
Reżyseria dźwięku: Paweł Araszkiewicz
Głosów użyczyli:
- Andrzej Tomecki
- Włodzimierz Bednarski
- Dariusz Błażejewski
- Piotr Bąk
- Marek Obertyn
- Michał Konarski
- Janusz Leśniewski
- Marek Bocianiak
- Brygida Turowska
oraz:
- Adam Bauman – Narrator
Menedżer ds. testów: Michał Cegiełka
Testy:
- Jakub Janusz,
- Marek Krępuła,
- Karol Kowalski,
- Aleksander Głuski,
- Piotr Deja
DTP:
- Robert Dąbrowski,
- Jarosław Wasilewski,
- Artus Sebastian Starzyk sp. j.
Kierownik produkcji: Michał Bakuliński
Asystentka produkcji: Magdalena Justyna
Marketing:
- Marcin Marzęcki,
- Krzysztof Szulc,
- Anna Gajda,
- Krzysztof Szarski,
- Paweł Kozierkiewicz,
- Bartosz Antoniak
Menedżer produktu:
- Michał Gembicki,
- Mariusz Duda,
- Anna Stanulewicz