Warrior Kings: Różnice pomiędzy wersjami
m uzupełnienie |
|||
Linia 22: | Linia 22: | ||
'''Wystąpili''': | '''Wystąpili''': | ||
* [[Marek Obertyn]] – '''Narrator''' | * [[Marek Obertyn]] – '''Narrator''' | ||
* [[Marek Prusakiewicz]] | |||
* [[Adam Szyszkowski]] | |||
* [[Brygida Turowska-Szymczak|Brygida Turowska]] | |||
* [[Piotr Warszawski]] | |||
i inni<br /> | i inni<br /> | ||
'''DTP''': Robert Dąbrowski<br /> | '''DTP''': Robert Dąbrowski<br /> |
Wersja z 07:55, 13 sie 2015
Warrior Kings – gra strategiczna stworzona przez studio Black Cactus. W Polsce wydana przez CD Projekt 8 maja 2002 roku.
Opis
Warrior Kings to strategia czasu rzeczywistego będąca hybrydą gier Lords of the Realms 2 i Shogun. Akcja przenosi graczy do średniowiecznego świata Orbis, gdzie rozpoczynają grę jako mało znaczący władca zrujnowanego państwa. Celem jest oczywiście przywrócenia mu dawnej świetności i stworzenie potężnego królestwa. Twórcy wyszli ze słusznego założenia, że podstawą każdej potęgi militarnej jest dobrze prosperująca gospodarka. Dlatego też początkowo musimy skupić się głównie na rozwoju rolnictwa i handlu (stawianie farm rolniczych, kopalni, czy innych budowli), a następnie gdy nasz skarbiec zapełni się gotówką, a poddani będą mieli pełne brzuchy stworzyć silną i niezwyciężoną armię.
Gra posiada wspaniałą trójwymiarową oprawę graficzną odpowiedzialną za przedstawiane średniowiecznego królestwa i wielkich bitew z udziałem setek żołnierzy, które są jednym z najważniejszych aspektów Warrior Kings. Twórcy stworzyli specjalny system dowodzenia, dzięki któremu podczas bitew możemy z łatwością dowodzić ogromnymi armiami, zorganizowanymi w potężne bataliony i szyki, zmieniać formacje i wykorzystywać najlepsze cechy danego typu jednostek. Kolejną pozytywną cechą Warrior Kings jest komputerowe AI. Tutaj nie ma konieczności ciągłego nadzoru nad poddanymi, każdy z nich doskonale zna swoje powołanie i bez naszej ingerencji wykonuje swoje zadania. A jeżeli zostanie zaatakowany, to nie będzie stać jak osioł czekając na śmierć, tylko weźmie nogi za pas lub chwyci za broń, aby chronić swe domostwo.
Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=754
Wersja polska
Kierownictwo projektu: Marcin Iwiński
Kierownictwo produkcji polskiej wersji językowej:
Marketing:
- Piotr Jabłoński,
- Mariusz Duda
Tłumaczenie:
Nagrania: STUDIO FX
Wystąpili:
i inni
DTP: Robert Dąbrowski
Organizacja produkcji: Michał Bakuliński