Everybody’s Gone to the Rapture: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Linia 10: Linia 10:
'''Udział wzięli''':
'''Udział wzięli''':
* [[Jacek Kopczyński]] – '''Jeremy Wheeler'''
* [[Jacek Kopczyński]] – '''Jeremy Wheeler'''
* [[Elżbieta Gaertner]] – '''Wendy Boyles'''
* [[Cezary Nowak]] –
* [[Cezary Nowak]] –
** '''Philip Wade''',
** '''Philip Wade''',
** '''Charlie Tate'''
** '''Charlie Tate'''
* [[Anna Sztejner]] – '''Lizzie Graves'''
* [[Karol Wróblewski]] – '''Stephen Appleton'''
* [[Karol Wróblewski]] – '''Stephen Appleton'''
* [[Katarzyna Tatarak]] – '''Meg Holloway'''
* [[Katarzyna Tatarak]] – '''Meg Holloway'''
Linia 21: Linia 23:
<!--  
<!--  
tutaj szczelam kompletnie, bom zaspany jeszcze
tutaj szczelam kompletnie, bom zaspany jeszcze
* [[Katarzyna Skolimowska]] – '''Wendy Boyles'''
* [[Włodzimierz Press]]
* [[Włodzimierz Press]]
* [[Jakub Szydłowski]] -->
* [[Jakub Szydłowski]] -->

Wersja z 12:58, 22 sie 2015

Everybody’s Gone to the Rapture – przeznaczona na konsolę PlayStation 4 przygodowa gra wideo stworzona przez studio The Chinese Room. W Polsce wydana przez Sony Computer Entertainment Polska 11 sierpnia 2015 roku.

Fabuła

Produkcja opowiada historię cichej apokalipsy. Akcja toczy się w trakcie ostatniego dnia końca świata w niewielkiej wiosce zlokalizowanej na terenie brytyjskiego hrabstwa Shropshire. Całość koncentruje się na przedstawieniu intrygującej opowieści, a sercem rozgrywki są interakcje z otoczeniem i postaciami. Gracze mają pełną swobodę działania, ale jednocześnie fabuła nie jest kształtowana jedynie przez ich działania. Zamiast tego wirtualny świat zamieszkuje sześć innych postaci, które pozostawione w spokoju będą żyły własnym życiem. Jedną z głównych atrakcji jest wchodzenie w interakcje z tymi bohaterami i wpływanie na ich działania.

Struktura świata jest w pełni otwarta. Mapa jest na tyle duża, że spacer z jednego jej końca na drugi zajmuje około 20 minut. Jednocześnie gracz na eksplorację zawsze otrzymuje jedynie godzinę. Po niej gra ulega zakończeniu, a to, co w ciągu tych 60 minut zobaczymy i zrobimy staje się naszą własną historią. Całość została zaprojektowana tak, aby można ją było przechodzić wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe elementy. Warto dodać, że pomimo położenia nacisku na fabułę środowisko gry oferuje sporą interaktywność i pozwala m.in. na otwieranie wszystkich drzwi i manipulowanie każdym obiektem, a dotarcie do niektórych lokacji wymaga sporego wysiłku.
Źródło: GRY-Online.pl

Wersja polska

Udział wzięli:

i inni